View Full Version : En Japaner på SVG
Tom McNikon
09-04-2009, 18:42
...og ikke JAL heller :colgate:
Var et Helikopter! Aero Asahi, JA9690
http://fotoverden.com/forumsbilder/april2009/Japanarane1.jpg
http://fotoverden.com/forumsbilder/april2009/Japanarane2.jpg
Den har jeg mistet altfor ofte i det siste
Prøver igjen imorgen
Bra jobba Tom
Du må være kjapp Lennart , for den skal snart pakkes ned i kasser og sendes tilbake til solens rike.
Satser på lite taxi-trafikk imorgen, då er den min
Bizflyer
10-04-2009, 01:13
Var det alt du klarte å fange, Tom?? :p
BF:cool2
Flotte bilder!!
Hva gjør en slik fremmed fugl på Sola??
Yngve
Er inne for vedlikehold
Har vel vært her en måned nå
Speedbird
10-04-2009, 13:56
Og ryktene sier at noen av søstrene også vil ta turen etterhvert.. :)
Er det Heli One som har vedlikeholdet på disse??
Yngve
Tom McNikon
10-04-2009, 21:13
Var det alt du klarte å fange, Tom?? :p
BF:cool2
Mer ute nå :p :colgate:
Er det Heli One som har vedlikeholdet på disse??
Yngve
Stemmer det. Har vært hos Heli-One drøyt 2 måneder no. G-sjekk samt til lakering;)
OK, takk for den Roxman :)
Er det forøvrig noen av dere nede på Sola som har fått tatt bilde av Norsk Helikopter/Bristow sin nye S-92 med c/n 920092?? Er usikker på reg på den.
Denne er i Bristow farger og merket med c/n 920092.
Yngve
Eg har bilde av den Yngve
Ligger i airpics køen nå
Venter og venter på at den kommer ut
mens vi venter på at airpics-gjengen skal våke ifra vinterdvalen
så viser eg bildet mitt her
Japaneren er ferdig pakket:D Du får vente til neste maskin kommer Lennart:nor
Nydelig bilde Lennart, takk skal du ha!
Flotte farger, men det er jo littt synd at Norsk Helikopter navnet er borte etter Bristow kom inn på banen.
Ser det står Aker Exploration på den også, så da er det denne maskinen som skal fly fast på en av de nye Aker riggene.
Yngve
Japaneren er ferdig pakket:D Du får vente til neste maskin kommer Lennart:nor
Elendig info om at dette skjer da
Burde vel sagt ifra før , eller what ? :colgate:
Kommer ny EC225 i morgen en gang! Japaneren fløy bare en tur(tirsdag) før den ble pakket.(den var ute på noen test turer for over en uke siden).Airlift AS332L1 LN-OMX kommer i begynnelsen av neste uke!!!!!!!! Beklager sen info,men jeg vet ikke alt:nor
Helikopter med Japanregistrering. Betyr det at disse helikopterne kommer ens ærend fra Japan til Sola for service ??
Helikopter med Japanregistrering. Betyr det at disse helikopterne kommer ens ærend fra Japan til Sola for service ??
Yes :colgate:
Heli-One Norway vant anbuds runden mot Eurocopter Singapore. :nor
Pga kvalitet.
Så sjanse for å få tatt bilder av søstrene seinare i år er stor.
mens vi venter på at airpics-gjengen skal våke ifra vinterdvalen så viser eg bildet mitt her
Påsken er over og endelig har vi fått gitt de utbetalte og frivillige screenerene i airpics et realt spark bak. Nå er det slutt på den høyst ufortjente påskeferien ;)
http://www1.airpics.com/view/142422/Bristow-Helicopters/Sikorsky-S-92/LN-ONV/Stavanger-Sola-Norway/
Japaneren dro på lastebil i går:D :norDa kom også AS332L1 LN-OMX og EC225LP LN-OHX:D
Noen som har fått de to svenske pumaene (Svenske luftforsvaret) på minnebrikke? Eller har de dratt hjem nå?
Forresten Lennart, hvor tok du det bildet?
Bildet er tatt rett til høyre for helkiopter terminalen
Er utsikt til alle som står på bakken der fra
Det er 3 svensk puma på Sola.men du får vente en uke eller to før du får sjansen til å ta bilde av den ene.De to andre må du vente på til høsten:D:D:D:SWE:SWE:SWE
Fikk du LN-OMX og LN-OHX på brikka på tirsdag Lennart:question::question::nor:nor
Fikk du LN-OMX og LN-OHX på brikka på tirsdag Lennart:question::question::nor:nor
Diverre :drunk:
De har vært her i lange tider nå!
Helikoptere er nedprioritert hos meg
Fly er viktigere
Jobb enda viktigere
Joda, for de som har jobb blir det nok i den rekkefølgen. Kansje med familie først også da.