PDA

View Full Version : Endelig fredag morgen...

EB
27-03-2009, 05:37
...men den er hvit!!! Ute ligger det et hvitt teppe av sne - feilbestilt! Man kan jo håpe den forsvinner veldig fort.

Nå blir det noen møter inne på kontoret før dagen avsluttes med et møte i Oslo Sentrum. Så skal det bli en rolig kveld i heimen. Ha en flott fredag!

Thomas
27-03-2009, 05:55
Det snør og ellers en særdeles dårlig dag på alle måter :rolleyes:
Jobbehelg hjelper heller ikke på humøret...

sirpjalle
27-03-2009, 07:32
God morgen fra Forus! Da var det endelig fredag, blir den vanlige jobbingen i dag. Tilhenger skal hentes på jobb før flyttelass skal hentes på lørdag, og kursen settes mot fjellheimen.

Kaffen står på pulten, og første aganda i dag er forumlesing og kaffe, før vi skrider til verket!

Ha en fin dag forumister, og god helg. :)

learjet
27-03-2009, 08:22
(God) morgen

Ikke helt fornøyd med snøen som daler. Regner med at det er siste krampetrekning så jeg gidder ikkeå la det ødelegge hele dagen.

Blir en litt roligere dag i dag. Etter en lang og slitsom dag i går.
Begravelser er en av de få ting jeg ikke ønsker å bli god på.

Det blir å avspasere litt i dag, da jeg har meldt meg frivelig til å snekre LS på TK i helgen.

Ønsker alle en trivelig helg

S

LN-Q
27-03-2009, 08:30
God morgen...
Prinsessen er 4 år i dag og ville i barnehagen før de åpnet så far måtte bremse iveren litt :lol: I dag får fly og vær seile sin egen sjø for jeg skal vaske kåken til en 3 dagers bursdagsfeiring.... Ha en flott helg folkens for det skal jeg ha..... Har nemlig jobbe helg.....

gardkarlsen
27-03-2009, 08:42
God morgen fra London. Jeg sitter på et flyplass hotell ved Heathrow og utsikten fra loungen på hotellet er flott. Ser rett ut på en av rullebanene til flyplassen så her ruller det fly forbi hele tiden...her ser vi store BA maskiner (selvfølgelig) men også South African Airways, Quantas etc etc. Senere idag flyr jeg videre til Dubai og deretter til Bangkok og så videre til Kuala Lumpur. Mest spennende er turen fra London til Dubai som blir i Emirates A380 i businessklasse...jeg har store forventninger til den turen ;)

Blubird
27-03-2009, 09:00
Snørik morgen i sørøst! Har knapt sett veien for snøfokk og tett snødrev (vannrett) på vei til kontoret i dag. Det faktum at det er helg hjelper i det minste noe...

LCH78
27-03-2009, 09:16
Her i Nord har man våknet til SOLskinn, blå himmel og kuldegrader (vel.. 2 av 3 er jo ikke så ille da) :) Fri her man i dag også gitt, akkurat som resten av uka som har gått :) Blir muligens en liten tur ut til Vardø i kveld og i morra for å gløtte litt på det om skjer der ute under Yukigassen, for dem som lurer på hva det er kan klikke seg inn på http://www.yukigassen.no :)

ClassOne
27-03-2009, 09:19
God morgen fra ferja mellom Nord og Sør Rogaland, retning sør. Et kjapt møte i Stavanger, før det er helg. Skal ha guttungen i helga, pluss utdrikkingslag i morgen..

God helg..

LN-TIB
27-03-2009, 09:32
God morgen fra Sotogrande i Spania. Her startet helgen i går med sesongåpning på favorittresturanten med tilhørende tapas og gratis drikke.. Så formen er deretter. Blir et par kopper espresso så er dagen igang. Ha ei fin helg!

Tommy777
27-03-2009, 09:36
God natt fra Redwood City, CA. Etter en hyggelig aften er det nu kveld foer man etter en lang uke setter seg paa flyet hjem rett foer 12 i morgen.

Litt for mye reising denne uken selv om det har vaert mye artig

Desk pilot
27-03-2009, 09:38
God formiddag fra Mo. Sol og fint vintervær i dag. Satser på en rolig dag på jobben før jeg forhåpentligvis tar ei tidlig helg. :)

LN-FHU
27-03-2009, 09:59
Go fredag fra Trondheim.
Lettskyet og blåsende her idag,surt da temp ligger på rundt 0. Tidlig ferdig idag, det skal pakkes og settes kurs mot fjell og vidder i morra tidlig. Det er tid for Håppuka 2009 :colgate:

Ha en strålende fredag alle sammen :nor :nor :nor

Bizflyer
27-03-2009, 10:02
TGIF!!

Snø her i Krsand også! Trodde våren hadde kommet og planla og skifte til sommerdekk i dag. Tror det utgår foreløpig! Sikkert derfor jeg drikker! Hurra!

God helg!

BF:cool2

CK
27-03-2009, 11:13
God fredag formiddag. Snøen var jo ventet, men det var litt sjokkartet allikevel! Burde vel ha kommet noe sånt som 15 cm her ute i provinsen i dag. Etter å ha unnagjort første uken av pappapermen, begynner savnet av kontoret å bli merkbart lite... hehe
Nå sitter jeg her og gjør regnskapet for velforeningen i gaten på nytt etter at det forsvant da harddisken måtte formateres. SIKKERHETSKOPI!!! Nuvel, med kjøkkenbordet fullt av bilag er det greit at arvingen sover (ute i snøen, må vel snart grave ham frem så vi begge to kan få oss litt lunch). På søndag skal fruen feires, så da blir det fullt hus igjen. Håper de ikke drikker all vinen min, for nå i pappapermen blir det dårlig med påfyll... Ha en heidundranes fredag og en herlig helg godtfolk!

AirbusTrond
27-03-2009, 11:15
God dag fra Lilletorget. En slags halv dag på meg i dag. Sitter å venter på om noen har tatt initiativ til fredagspils (gjør det ofte selv, men i dag er jeg nokså indifferent - hadde sett for meg utepils...), så det blir enten fredagpils eller tidlig ettermiddag med noe sushi. Kanskje en tur inn om Nespresso på Egertorget.

JoeW
27-03-2009, 11:35
En lang morgen - får etter litt frokost sette kursen mot lesesalen, så blir det antagelig et lite pub crawl med noen nordmenn til kvelden!

Ha en strålende dag!

Someone
27-03-2009, 12:00
God dag fra snøværet i Oslo. Her er lunchen for lengst fortært og man kan returnere til Excel og Power Point. Etter jobb blir det definitivt et par øl, også får man se hva det ender opp med. Ifølge mine svenske kollegaer blir det visst å begynne på Grønland for så å jobbe seg vestover. Gog helg :cheers:

OJB
27-03-2009, 12:44
God ettermiddag fra Forus,
Jeg fikk tydeligvis evakuert østlandet i tide før sneen kom igår.
Her over er det overskyet og frisk vind.
Det går raskt mot slutten av en travel arbeidsuke i prosjektet.
I kveld er det samling med slidesgjengen her over i sørvest for en trivelig kveld .
Ha en fortsatt fin dag alle og god helg.

LN-MOW
27-03-2009, 12:48
,,, da jeg har meldt meg frivelig til å snekre LS på TK i helgen.

Ja, det har 1eg også gjort, men da kjørte vi skiten på vårt eget system .. husker godt gutta lastet en HEA inn i 727'en og lette etter festepunkter for strapsene. Non existing - og crewet sa at slikt brydde de seg ikke med. Needless to say - hverken lagleder elller jeg signerte lastepapirene .... :rolleyes:
Håper de har forbedret seg siden den gang ...

God morgen fra Dentistry for Children i John's Creek hvor jeg sitter og venter på at de skal bli ferdig med guttungen. Deretter blir det å droppe ham på skolen og starte dagens arbeidsaktviteter. 'Den kan hvile ei, som skal skape overskudd for 2009!'

16 grader og småregn her .. vi graver oss snart ned foran morgendagens varslede storstorm. Strong thunderstorms likely. Storms may produce large hail and strong winds. :wow:

zico77
27-03-2009, 13:49
Snart helg! :)

Trondheim kan rapportere om lite skydekke, litt vind -så surt er det, men kva gjere vel det når det straks er på tide å gå heim til helg? ;)

Besøk ventes i helga, så det blir forskjellige aktiviter. Både musical, restaurant, lokal sightseeing (aka byvandring/shopping), og sikkert ein pub.

Ha ein fortsatt flott fredag!

Hickok
27-03-2009, 13:50
God morgen fra en svært så glad gubbe i Bergen. Da har jeg akkurat booket ny billett til Thailand, hos WIAS, og det blir dermed avreise mandag kveld fra CPH med LX. Dette medfører at det blir jobbing i helgen, men det skal jeg absolutt leve svært så godt med nå! :)

FBU 4EVER
27-03-2009, 15:18
God morgen fra Jersey City. Her stikker solen frem og det er lovet 15-16 grader i loepet av dagen. Frokosten er inntatt og naa skal man over til Manhattan og finne en Borders bokhandel. Pick-up fra hotellet kl. 16:40. Ingen fredagspils her i gaarden, men en espresso eller to rundt 40 grader vest i natt.
Ha en fin ettermiddag.

dc-8-63
27-03-2009, 17:41
God morgen fra Wailea, her nytes en nypresset Kona Peaberry til sol oppgangen. Det er ikke mye sne her...om littt blir det en frisk loepetur barbent I sanden paa Makena

TOS
27-03-2009, 19:38
...om littt blir det en frisk loepetur barbent I sanden paa Makena

Jeg er sikker på at det er mye bedre å traske rundt på asfalten i et vindfullt Manchester....:D