PDA

View Full Version : God søndag morgen


EB
06-03-2005, 09:10
Ny dag med kuldegrader i hovedstaden. Kaffe, fyr på peisen og flere aviser er også starten i dag. Så blir det trening på formiddagen før vi skal p T.G.I Friday i ettermiddag. Ha en bedre søndag...

Exiz
06-03-2005, 11:26
God morgen ja... :)

Veldige temperatursvingninger her... For to dager siden var det -14, igår var det +10, og idag er det foreløpig rundt 2+...

Dagen skal vel uansett benyttes til en lang søndagstur...
Vurderte å dra på ski i heia borti veien her, men tror nok heller føttene blir brukt.

Ellers må jeg bruke resten av dagen på å skrive rapport, noe jeg har utsatt og utsatt siden mandag. :sarc

TigerBlack
06-03-2005, 12:36
God Søndagsmorgen fra Kløfta :D

Noen som føler for å dra på vollen idag ?? jeg tenkte meg en tur opp iløpet av ettermidagen en gang. Men venter til det blir litt liv.. tenkte sånn 1-2-3 tiden engang.

Tempraturen er helt fin og kamraet er nyladet.


Bedre søndag ønskes alle :):thumbup

Exiz
06-03-2005, 16:01
Og her er kameraet utladet...

Vært ute og gått en to timer lang tur, og fylt minnekortet med ender, svaner og litt by-bilder.

Nå blir det rapportskriving i et par timer, før det bærer ut igjen en tur.


Ha en fin avslutning på uken! :)

Savipix
06-03-2005, 16:04
God söndag!

Har hämtat mig till fullo från matförgiftningen nu. Sitter och skriver ett surt brev till restaurangen som det skall bli mig en stor glädje att skicka i morgon.

Skall ut och gå en tur nu i eftermiddagsregnet. Ha en fortsatt fin söndag.

EB
06-03-2005, 16:13
1 1/2 time spinning og saltrening er unnagjort - nå blir det burger + vin på Fridays...Det ER en god søndag!!!

Exiz
06-03-2005, 17:36
Originally posted by EB
1 1/2 time spinning og saltrening er unnagjort - nå blir det burger + vin på Fridays...Det ER en god søndag!!!


Spinning ja... Det skal jeg ha imorgen.
Heldigvis ikke mer enn 45 minutter, men det blir nok mer enn nok, etter å ha hatt pause i fire uker p.g.a. utplassering og vinterferie.

Arrow
06-03-2005, 17:45
Fridays, er et møkkasted. Dårlig mat og høye priser. Da får du bedre på Lorrys. ;)

EB
06-03-2005, 21:22
Nei da... Maten og den amerikanske vinen var veldig bra...servicen ikke fullt så bra!

LN-MOW
07-03-2005, 04:24
Ugh ... soendag kveld og moekkasliten ... jobbet i huset og hagen i hele dag .. vaert to turer paa dynga med forkastede ting og hageavfall ...
Men nydelig dag med sol og t-skjoerte temperatur ....