PDA

View Full Version : Moskva


ex_trd
19-03-2009, 11:33
Ser at Austrian selger OSL-VIE-DME for 608 kroner hver vei, og vurderer derfor en tur til mor Russland på sensommeren.

Noen som har vært der som kan anbefale det, evt fraråde det? Tenkte å bli 3 netter.

Eirik
20-03-2009, 02:59
selger de enveis billetter til denne prisen ? Når ?

ex_trd
20-03-2009, 13:41
Burde vel presisert det, men det er altså 608,- hver vei baser på tur-retur. Fortsatt en meget god pris.

Bizflyer
22-03-2009, 02:05
Det var jo en kjempebra pris!!

Men du må vel regne med å bruke desto mer penger på overnatting! Snittprisen på overnatting i Moskva er 3000 kr pr natt! Sinnsykt spør du meg!

Men jeg ser også frem til å se hvilke forslag forummedlemmene har til dette!

BF:cool2

Eirik
22-03-2009, 04:11
Er Moskva mye dyrere enn St.Petersburg ?
Har nettopp booka 4 stjerners hotell der til ca. 700,- pr natt..

JoeW
22-03-2009, 04:43
Er Moskva mye dyrere enn St.Petersburg ?
Har nettopp booka 4 stjerners hotell der til ca. 700,- pr natt..

Absolutt. Kan vel knapt sammenlignes.

EDIT: Men tilbudet fra OS er jo så godt at jeg vurderer en tur til Moskva selv...

DYflyer
24-03-2009, 16:20
Mener og huske at jeg sleit mye mer med å finne hotell til overkommelig pris i St. Petersburg enn i Moskva når jeg var i Russland i September. Nå husker jeg ikke hva jeg endte med å booke gjennom, men jeg lette lidt rundt. Tror kanskje det var hotels.com jeg endte opp med. I Moskva bodde jeg litt utenfor sentrum, men med tunnellbanen rett ved hotellet var det en enkel sak å komme seg inn dit.

Tommy777
24-03-2009, 16:33
Det var jo en kjempebra pris!!

Men du må vel regne med å bruke desto mer penger på overnatting! Snittprisen på overnatting i Moskva er 3000 kr pr natt! Sinnsykt spør du meg!

Men jeg ser også frem til å se hvilke forslag forummedlemmene har til dette!

BF:cool2

Ehhh... Naa tror jeg du er litt paa baertur.. Husker at Moskva var helt normalt priset sist jeg var der for 2 aar siden. Med ett kjapt soek paa www.hotels.com paa 3 forskjellige tidspunkt, stemmer det. (helg i august, september og oktober)

Hotel Milan: Rundt 105 dollar natta (4 stjerner)
Novotel Moscow Centre: Rundt 135 dollar natta (4 stjerner)
Swisshotel som er helt konge: 211 dollar natta (5 stjerner)
Izmailovo Hotel Gamma-Delta: 95 dollar natta (3 stjerner)

Naar det er sagt, er konkurransen til Moskva knallhard for tiden siden mange amerikanske flyselskaper akkurat har aapnet ruter dit. UA pumper billetter i april og mai for 450 dollar t/r med alle skatter! Kan hende man tar seg en helg

FlightDeck
24-03-2009, 17:50
Disse prisene er for øvrig ikke bare tilgjengelig til Moskva, men også til byer som Athen, Barcelona, Istanbul, Brüssel, Amsterdam, Sofia, Milano, Nice, mm.

JoeW
24-03-2009, 21:43
Jeg fant også mye helt OK hotellpriser for helgen rundt 17. mai - når det faktisk er Eurovision Song Contest-finale i Moskva - overhodet ikke avskrekkende, spesielt med tanke på alle advarslene jeg har hørt om dyre hoteller i Moskva.