View Full Version : Hva har skjedd med http://www.seattle-deliveries.com
Får : holding page
Noen som vet ? MOW ?
Nix .. aner ikke. Domenet utløper ikke før i juni heller ... kanskje han er gått lei eller fått andre interesser ... Rob står som eier av 312 domenenavn .....
Nix .. aner ikke. Domenet utløper ikke før i juni heller ... kanskje han er gått lei eller fått andre interesser ... Rob står som eier av 312 domenenavn .....
Akkurat ja,takk !
Jeg som meldte meg inn ........tosken
Nja, det kan jo være han har en redesign på gang eller noe slikt. Det kan også være server-problemer, oppgradering eller hva som helst annet.
Det er full krangel på gang mellom han som eier siden, og alle dem som sender inn bilder. Jeg har sendt diverse mailer til ham, men uten å få svar . Synd at det er flere enn meg som har tapt penger på den enormt informative siden der
Ikke vet jeg hva det er med den fyren ... han gjorde seg jo først uvenn med Matt Cawby og flertallet av stamspotterne i Seattle ... De han krangler med nå må være resten av dem ... Skal man dekke et såpass snevert område, bør man ha vett til å holde sine kilder happy ...
. Rob står som eier av 312 domenenavn .....
Akkurat det er mer enn sjeldent et særlig bra tegn..
Jeg gjetter meg litt fram i denne kabalen - mannen tar penger for info - da kanskje hva som ruller ut hos Boeing?
Kreve penger og ha mer enn et par domener.. mjaaa...