View Full Version : God torsdag morgen forumister!
Så var man endelig hjemme fra jobb. I godsbransjen merker man jo at det er krise, men det er alikevel deilig når arbeidsdagen er over ;) En natt til, så helg og hyttekos.
Beste morgenhilsner fra Nord-øst i Oslo!
God morgen fra Sjursøya. Her er arbeidsdagen i ferd med å starte. I dag blir det et møte, litt reiseregninger, og så....ferie! Deilig. :) Ha en strålende torsdag.
God morgen fra vestre delen av Oslo... Nå blir det nok en dag med møter, møter og atter møter før det blir en hyggelig avslutning på dagen med kunstutstilling i barnehagen. Ha en flott torsdag!
FlightDeck
12-03-2009, 07:17
God morgen fra Holmenkollen Park Hotel Rica. Klar for en ny møtedag i "fjellheimen", flott utsikt over Oslo by herfra. Ha en fin dag!
sirpjalle
12-03-2009, 07:44
God morgen fra Forus! Gikk på jobb i dag, siden jeg hadde "friskmeldt" meg selv, men jeg tror ikke dette var et sjakktrekk gitt. Kan bli en lang dag dette.
Men da er kaffekoppen en til god hjelp, forum skal leses før før jobben tar til.
Ha en fin dag forumister! :)
God morgon frå Fornebu :)
Siste kursdag i dag, så det er heimreise i ettermiddag. Kortare program også i dag, så det blir tid til andre oppgåver også.
Ha ein fin dag alle saman!
Utflyttet
12-03-2009, 08:32
Morn morn!
I dag er det tannlege, revisor, og mye annet, så her er det allerede langt på dag og travelt. :)
-A
AirbusTrond
12-03-2009, 08:38
God morgen. Her går det i det daglige arbeidet, og litt til. Påske- og sommerturnus skal planlegges. Deretter blir det mat og drikke på Olympen (Lompa). Innemellom gjøremålene studerer jeg deres øldraft.
http://www.olympen.no/pages/Oldraft.htm
jcnorway
12-03-2009, 08:43
God morgen! Hoster og snufser på jobb, men arbeidsoppgavene står i kø så det er bare å bite tennene sammen :)
Dette blir nok en lang dag. Blir godt med helg snart.
Ha en fin dag alle sammen!
God morgon frå Ørsta! Her er det heimedag, prinsessa er sjuk:( Så no gjeng det i playhouse Disney, kaffi, og Microbus frå soafen.
God morgen så langt. Tror dagen blir så-som-så. En del teknisk grums i maskineriet her i dag, og kaffen er fremdeles like sur som i går. Men det finnes løsninger på det meste - ha en fin dag!
God formiddag fra Mosjøen!
Sola skinner og alt ligger tilrette for en nydelig dag!
Leiligheta mi ble solgt i går til prisantydning så nå er jeg en ekstra glad gutt. Fikk frigjort økonomiske middler så nå kan man seriøst begynne å lete etter større hjem :)
Fra 1600 styrer jeg showet @ WIAS HQ :cool:
E!
God morgen fra Oslo, hvor det nå har begynt og snø....fordelen med å bo i leilighet er at man slipper tenke på og måke da man har folk som gjør slikt for en ;) Uansett, her er innboksen tømt, en rapport ferdigskrevet og man har fått gått gjennom hva kunder og konkurenter har funnet på av sprell det siste døgnet, så da er det på tide med en vann og Scanair pause.
Ikveld blir det å være både bud og bank (hmmm, noen har tydeligvis festet bort både lån, stipend og støtte hjemmefra.....ak ja, dagens studenter :p ) for brodern så da blir det en liten tur i snøslapset etter jobb. Ha en fin dag
Molinari
12-03-2009, 09:44
Det snør på Skøyen også, men det er positive takter over helgens værmelding - så sykkelen skal pusses, og i løpet av helgen blir det årets første tur.
Til lykke og lykke til
Det snør på Skøyen ogsåUff da... Jeg har det kanskje ikke så ille - asfalten er tørr og solen skinner i CPH. På tide å komme seg til lesesalen og gjøre en liten finpuss før eksamen i morgen.
Ha en strålende dag!
God morgen fra snøværet i Asker. prinsessen er sent i barnehagen og VPN'en virker. Jeg har ikke kommet meg over gårsdagens sjokk etter å ha måttet formatere harddisken og reinstallere hele greia. Jeg har iallefall lært én ting - ikke lagre viktige filer på desktoppen. De forsvant alle sammen i formateringen. Sånn går det når man er lat og ikke gidder jobbe mot serveren i CPH (det blir det fra nå av)...
God formiddag fra Oslo, akkurat stått opp etter en 10 timers lang søvn!
Var en ekstremt travel dag i går, å det er roligere i dag heldigvis, ut på jobb fra 1400 til 2130 så er det rett hjem under dyna igjen, før man flakser opp til Hønefoss for et intervju hos TopFlight for å kunne bli Cabin Crew i NAX! :)
Så blir det en travel helg igjen, før det er fri på søndag og ferie i 2 ukier fra mandag!
Ha en flott dag folkens!
Fra 1600 styrer jeg showet @ WIAS HQ :cool:
E!
Hei alle sammen! Gaa paa chatten noeyaktig klokken 16.02! :colgate:
North Georgia melder 7 grader og det blir nok ikke 25 idag .. ny front er paa vei inn og den skal bringe temperaturer ned og nedboer inn ...
Siste arbeidsdag denne uka - skal bli deilig med langhelg.
AirbusTrond
12-03-2009, 12:14
:exclaimation :( Noen som blir med ut og ganner den forbaskede snøen :angry: Gi meg i det minste en whisky snart. :9:
Uff da... Jeg har det kanskje ikke så ille - asfalten er tørr og solen skinner i CPH. På tide å komme seg til lesesalen og gjøre en liten finpuss før eksamen i morgen.
Ha en strålende dag!
var visst litt kjapp med den, nå sner og sludder det også i Køben... Jeg som trodde våren var kommet...
God ettermiddag fra Forus/Tananger,
Arbeidsdagen går mot slutten. Tid for å sette kursen hjem til middag.
Kvelden går med til Årsmøte i Flyhistorisk Museum Sola.
Som styremedlem i stiftelsen er det et must å møte naturligvis.
8 grader her over på ettermiddagen og snøklokkene blomstrer fint i hagen til trøst for de som måker snø eller sne på østlandet.
Det gjelder å bosette seg på rett plass.
Ha en fortsatt fin dag
God ettermiddag. Da er kontordagen snart slutt, og ettermiddagen tilbringes i WF + SK for å komme seg til Oslo ... for en dag med møter før det er helg igjen !
Og så kom det uaderessert reklame i posten i dag, og selv om jeg ikke liker det så var det positiv reklame. Continental med beskjeden "OSLONEWYORKNONSTOP"-brosjyre. Eller brosjyre er vel litt feil, plakat er vel rettere betegnelse. Ene siden med div. New York, CO og BizFirst-reklame, hele baksiden (eller forsiden) dekket av COs rutekart World Wide. Stasen måler 60 x 85 cm!:up:
Tommy777
12-03-2009, 18:45
God lunsj fra Chicago! Etter en oekning i salget paa over 300% siden jeg ble ansatt som salgsdirektoer for ett aar siden, ble teamet mitt her i Chicago i dag beloennet med at kontoret legges ned.. Ingen mister jobben, men alle skal jobbe hjemmefra og vi faar Regus medlemskap med hele 2 kontordager i maaneden..
Saa i dag har jeg jobbet med 3 frustrerte selgere, maa innroemme at jeg er litt frustrert selv.
Kaldt som fy er det i dag, tipper det er rundt -5 og skyet
Saa i dag har jeg jobbet med 3 frustrerte selgere, maa innroemme at jeg er litt frustrert selv.
Hjemmekontor ruler. Ta det fra meg. ;)
Regus medlemskap med hele 2 kontordager i maanedenDet var da virkelig generøst...
Teammøte på Starbucks fra nå av..?
Tommy777
12-03-2009, 19:03
Hjemmekontor ruler. Ta det fra meg. ;)
Ikke naar man skal administrere 3 mann som man skal forsoeke aa inspirere til aa selge mer.. Og heller ikke naar man skal jobbe i fra en leilighet..
Tommy: Otack är världens lön.......
Tommy777
12-03-2009, 19:18
Tommy: Otack är världens lön.......
No kidding.. Saerlig naar SingTel USA med 28 ansatte gikk med 36 millioner USD i overskudd i fjor, i aar blir overskuddet paa signerte fleraarskontrakter nesten det dobbelte og dersom vi ikke selger noe som helst nytt i aar...
Det som er det mest sinnsyke, er at besparelsene er paa 3000 USD pr. maaned, saa vekslepenger..
Det er noe med disse selskapene som begynner på S ...... ;)
Det som er det mest sinnsyke, er at besparelsene er paa 3000 USD pr. maaned, saa vekslepenger..
Er ikke bare her hjemme man sparer på skillingen og lar daleren gå. 3KUSD er jo liten investering ifht potensiell meravkastning med motiverte selgere. Men, men , kjente toner. :(
Bizflyer
12-03-2009, 21:43
God aften fra Krsand!
I dag har jeg vært tur/retur Sandefjord - Strømstad med Color Viking. Det snødde hele dagen, og det værste var bilturen hjem i ettermiddag/kveld. Det snødde snøflak i fille-størrelse fra Sandefjord til jeg var forbi Kragerø. Det tok saktens sin tid å kjøre hjem i dag. Snitthastighet på under 63 km/t. Slaps på veien, og da jeg var kommet sør for Arendal var problemet alle veiarbeidsområdene. Endelig hjemme og på sofaen! Tenk så deilig at det alt er fredag i morgen! det er nok derfor jeg drikker! ;)
Tommy: Du får vurdere den jobben som selger av SGS sine produkter som det var snakk om i en annen tråd her! hehe!
BF:cool2
Jeg må innrømme at jeg kunne se for meg Tommy som salgssjef i FedEx Norge :D
Om han klarer like stor økning som i SingTel, så fyller vi vel glatt en A300 snart :D ;)
Tommy: Du får vurdere den jobben som selger av SGS sine produkter som det var snakk om i en annen tråd her! hehe!
Det var STS ... ;)
Om han klarer like stor økning som i SingTel, så fyller vi vel glatt en A300 snart :D ;)
Ikke vær pinglete - vi vil ha en MD-11 :wow: