View Full Version : Glad tirsdag morgen
Dagen er snart 5 timer og 25 minutter lenger/lysere - herlig! Nå blir det en del møter på kontoret før det forhåpentligvis blir en treningsøkt i ettermiddag. Ha en fin tirsdag!
"God" morgen fra Egersund
Etter 3 timer søvn, og like mange timer uten..., så er det å gjøre seg klar til jobbintervju. Barbere seg, dusje og få på seg skjorten før avreise til Tananger. Håper det går bra.
Speedy kom seg visst avgårde til planlagt reisemål igår, for****** som vanlig...:rolleyes: Tror nok at vi vil få en interessant TR når han er tilbake.
Ha en fin dag forumister :)
God morgen fra Oslo. Nok engang har jeg oppdaget i det jeg står opp at det jeg har av brød ligger i fryseren, så nok en gang blir det frokost fra De Luca eller noe slikt. Ellers så skal rapporter skrives, presentasjoner lages og man har alltid et møte eller to man kan gå i......og siden jeg skulket Sats igår så får jeg gå idag istedet. Ha en fin dag
God morgen fra Tiggerstaden. Dagen i dag er i sin helhet satt av til møter og skriving av reiseregninger. Og hvis alt går som jeg ønsker, så blir det retur til Bergen i ettermiddag. Det er jo alltid et pluss i hverdagen! :)
God morgon frå FBU :)
Her skal studentene grilles :colgate: Det blir ein varm dag i klasserommet......
No er det kaffi og forum eit par minutter, før showet starter.
Ha ein fin dag alle saman!
Good morning fra Trondheim! På Luftkrigsskolen skal luftmakten atter en gang granskes, kaffen er på plass :) Ha en fin dag alle!
God morgen godtfolk...
Her er frokost unnagjort og veslemor gjør seg klar til barnehagen nå.... Etter helgens rydding i garasje og bod er det en tur på fyllingen som står på programmet.... 1430 er jeg på plass på jobben hvor jeg skal jobbe ukas eneste vakt :-)
Ha en flott dag ......
God morgen fra hjemmekontoret. Snekkere som skal herje her i dag så nå merker jeg at ørepropper (sponsored by SAS), kaffe og forum er det eneste som er saliggjørende til de er ferdige med rive-ned-fasen. Ha en fin dag.
God morgen! Dagen startet av alle ting med hodepine, men vi jobber den nok bort i løpet av formiddagen! Prosjekt "Virksomhetstyring" er interessant og min innsikt i IKT blir stadig mer imponerende, he ;)
sirpjalle
10-03-2009, 08:45
God morgen!
Holder meg hjemme i dag. Har fått syke barn i huset her, så det ble lite søvn på meg i natt! I tillegg har jeg fått det samme, har funnet ut at jeg er 1 døgn etter hun som leder, så jeg har mye kjekt i vente..... Stilig! :drunk:
Vel, nok sutring. Får ta det rolig i dag, men først må vel forumet kikkes sånn kjapp igjennom. :)
Ha en fin dag forumister :)
Utflyttet
10-03-2009, 09:56
Da har jeg sovd i maaaaaaaange timer og nå er det på jobb, men innimellom alt skal man vel få skrevet noe om turen i et annet forum her også. BGO-OSL-ARN-BKK-SIN-EWR-MUC-CPH-BGO på 88 timer må vel sies å være en hurtig tur... :p
-A
AirbusTrond
10-03-2009, 09:57
God dag fra Tiggerstaden, ja. I går møtte jeg ikke mindre enn fire tiggere fra jobb til hjem. To utlendinger, hvorav den ene stod oppreist og var "offensiv" - dette er noe nytt de har begynt med. Det var tross alt bedre når de bare satt der... To andre skulle ha penger til et eller annet godt formål eller selge et eller annet. Ikke vet jeg. På tide å finne fram sykkelen så man slipper å bli forstyrret.
Go morn fra et Trondheim badet i sol :cool:
Nesten for j***** å være på jobb men skal verden gå rundt må en vel det.... Dagen blir travel,skal leveres sofa og seng før en bil skal hentes og prøves i kveldninga....
Ha en strålende dag forumister :nor :nor :nor
Bizflyer
10-03-2009, 10:43
Her i det snøfrie sørlandske har man fått karret seg på jobben igjen.
På programmet i dag står en tur på helsestasjonen med jr.
I morgen går turen til Sandefjord. Hjem igjen til torsdag. Blir lite EB-takter over dette. Dvs lite SPA og vin og mye hard jobbing! ;)
Akk ja! Det er nok derfor jeg drikker!
BF:cool2
G'morgen fra Obamastan! Her i Atlanta-omraadet er det sommertakter - lettskyet og opp mot 30 i loepet av dagen. Maatte jaggumeg paa med aircondition igaar for aa faa ned temperaturen i huset til sovetemperatur.
Hater denne perioden fra USA innfoerer sommertid til dere foelger etter ..
God ettermiddag fra Mosjøen hvor dagen så langt har gått med til en opprydding i husets walk-in garderobe! Måtte kjøpe noen ekstra trådkurver i går, og jammen begynner det ikke å komme i orden her nå :)
Skal en tur opp i leiligheta som nå straks er klar for salg, har et par tre interessenter og håper på bud ila uka!
1600 er jeg på vakt @ WIAS og satser på at det blir litt å gjøre i kveld også. Da går kvelden mye raskere!
E!
FlightDeck
10-03-2009, 13:41
God dag fra Tiggerstaden, ja. I går møtte jeg ikke mindre enn fire tiggere fra jobb til hjem. To utlendinger, hvorav den ene stod oppreist og var "offensiv" - dette er noe nytt de har begynt med. Det var tross alt bedre når de bare satt der... To andre skulle ha penger til et eller annet godt formål eller selge et eller annet. Ikke vet jeg. På tide å finne fram sykkelen så man slipper å bli forstyrret.
Fått med deg han som har innredet en hel leiligheten ved nedgangen til Nationaltheatret t-banestasjon?
God "morgen" fra CPH hvor eksamenslesningen går litt saktere enn optimalt... Skjerpings nå, kaffen koker, og vaskemaskinen satt på.
AirbusTrond
10-03-2009, 14:11
Fått med deg han som har innredet en hel leiligheten ved nedgangen til Nationaltheatret t-banestasjon?
:8: Nei, men snart deles det vel ut små "tiggerhytter" for at de skal sitte litt mer behagelig. :) Burde finnes andre og mer verdige løsninger for disse folka.
FlightDeck
10-03-2009, 14:39
:8: Nei, men snart deles det vel ut små "tiggerhytter" for at de skal sitte litt mer behagelig. :) Burde finnes andre og mer verdige løsninger for disse folka.
Hvis du ikke har sett det - sjekk det ut! Han har til og med hengt opp en klokke på "veggen", har seng, en handlevogn, en del skilt og masse skrot. Utrolig at det ikke skal gå an å gi folk et ordentlig tilbud.
God kveld
En litt tidligere dag enn hva som er normalt for tiden. Som LN-MOW nevner så er det slitsomt når Obamastan flytter klokken før oss. I den "svevende" perioden så går plutselig CO 1 time tidligere. Skaper litt utfordringer :-)
Nå er snuppa lagt, og det blir å fyre opp litt hjemmearbeid. Nok å henge fingrene i.
Ha en god kveld
S
Heldigvis(kan diskuteres...) har vi stater uten sommertid! ;)
I den "svevende" perioden så går plutselig CO 1 time tidligere. Skaper litt utfordringer :-)
CO var forøvrig en halvtime tidlig inn på EWR i dag, så i morgen kan du jo foreslå og møtes på halvveien, og sende den ut en halvtime sent?? :D
Hvis du ikke har sett det - sjekk det ut! Han har til og med hengt opp en klokke på "veggen", har seng, en handlevogn, en del skilt og masse skrot. Utrolig at det ikke skal gå an å gi folk et ordentlig tilbud.
En handlevogn.....prøv med 3. Dvs en blanding av bagasjevogner og handlevogner. Skulle nesten tro han hadde søkt byggetillatelse
God kveld fra sørøst! Da jeg passerte RYG på E6 tidligere i dag så jeg 3 stykk svaner som lå i klassisk V-formasjon over rullebanen i nordlig baneretning - artig skue! Liknet litt på en low-pass... :D
Tommy777
10-03-2009, 22:42
Og etter å ha misset det VG kallte Lekestue på Anfield setter jeg meg i bilen hjem fra arbeidet.
Har TIVOet kampen, men det nytter lite når det kommer x antall tekstmeldinger, eposter etc etc
Og etter å ha misset det VG kallte Lekestue på Anfield setter jeg meg i bilen hjem fra arbeidet.
Har TIVOet kampen, men det nytter lite når det kommer x antall tekstmeldinger, eposter etc etc
Du ba aldri meg holde kjeft........
Uansett, herlig kamp. Kunne de bare spilt sånn når de møter møkkalag som Middelsborough også:rolleyes: