PDA

View Full Version : God mandag morgen

EB
09-03-2009, 06:04
Endelig mandag!!! Ny dag og nye muligheter. Dagen er over 5 timer og 15 minutter lenger/lysere og det skal benyttes til diverse møter inne og ute av kontoret pluss en treningsøkt i ettermiddag. Ha en bra start på uken!

Someone
09-03-2009, 06:59
God morgen fra Oslo. Snart tid for avreise rettning jobb. Definitivt nok å gjøre idag.....og det er før jeg har sjekket kalenderen og innboksen. En tur på Sats ikveld hadde heller ikke skadet. Ha en fin dag

zico77
09-03-2009, 07:06
God morgon frå Trondheim :)

Her er det fint i dag, ny veke på gang..... Kaffi og forum virker som ein fornuftig start på dagen. Avreise for Oslo i dag, så det blir pakkings i ettermiddag.

Ha ein fin dag alle saman! :)

AirbusTrond
09-03-2009, 07:33
God morgen fra Lilletorget. Er det mulig å spole seg ett år tilbake, til 25 grader i Marokko? Ikke det nei. Lysere dager, absolutt, men slaps og elendighet. Kanskje man skal finne fram ergometersykkelen..

sirpjalle
09-03-2009, 07:37
God morgen fra Forus! Da var det atter mandag igjen! Blir ekstern lunsj i dag, noen møter, en del papirabeid og senere i dag blir det noe overtid!

Men forumet må skumleses litt og kaffen er på pulten, så foreløpig har dagen startet godt. :)

Ha en fin dag forumister :)

Discus
09-03-2009, 08:38
God morgen fra en grå og våt hovedstad - første økt på jobben er ferdig og kaffepause med scanair står på planen nå. Ha en fin-fin uke alle sammen!

Hickok
09-03-2009, 08:45
God morgen fra OSL. Akkurat ankommet fra BGO, og her blir det telefonmøte kl.9 før jeg kaster meg på flytoget. Hadde tenkt å ta 08:26, og så ta møtet fra Sjursøya, men det ville ikke Flytoget, ettersom de hadde kansellert den avgangen. Dermed ble det nye planer. Jaja, slik går nu dagan...

Speedbird
09-03-2009, 09:33
God morgen fra OSL!
Da er det bare timer igjen til KF508 tar av fra OSL, og jeg starter min siste trip-report for en stund.
Stikkord er: MD11, A300, B773.. :D
Det som er spesielt er at dette er første turen min utenfor EU og alene, og samtidig blir jeg borte i en uke.
Som vanlig kun en liten bag som håndbagasje, selvom jeg skal innom to svært ulike klimasoner. :)

Ha en flott uke folkens! :D

Savipix
09-03-2009, 10:20
God morgon från Uppsala.

Sitter i lässalen på universitetet och försöker jobba ikapp med lite projekt som skall vara klara under veckan och det der faktiskt ut som om jag blir färdig redan idag. Den här veckan blir annars uteslutande i studiernas tecket förutom ett besök på STS ARN på onsdag för att vara fadder åt ett gäng ungar på 3-5 år. Frågan är väl vem som tycker att besöket skall bli roligast? ;)

Grått och strax över 0 är vad Uppsala kan bjuda på vädermässigt.

Bizflyer
09-03-2009, 10:21
God morgen fra sykesengen!

Har forresten karret meg opp for å få jr i barnehagen før jeg styrter tilbake og under dyna igjen. Dvs ingen store planer for dagen.

Men det er nå ingen snø her lenger iallefall! Noen som er misunnelige??

BF:cool2

LN-KRF
09-03-2009, 10:57
God Morgen fra Oslo, ser ut til å bli en bra dag, er litt sjuk, influensa, å litt vondt i halsen ellers fin form!

Dagen tilbringes hjemme for å bli frisk, ha en god dag folkens!

LN-MOW
09-03-2009, 11:47
G'morgen fra Atlanta North .. her er det bekmoerkt og grytidlig ettersom vi skrudde om til sommertid allerede i gaar ... derfor maa jeg en time tidigere opp, mens arbeidsdagen begynner en time senere ... go figure ... :angry:

14 varme der ute - skal bli 25 ... kun en uke siden det var snestorm her, men dette overlever jeg!

Hickok
09-03-2009, 11:48
Da var jeg kommet meg på kontoret. Nå blir viktigste oppgaven å booke overnattingplass for neste ukes skitur til Tyskland/Østerrike. Er det forresten noen som har noen gode tips? Det eneste som er gitt, er at det blir leiebil fra Munchen.

JetBlue
09-03-2009, 12:17
God dag fra Oslo sentrum. Faktisk tendens til litt sol inn fra venstre her nå, slett ikke ille. Ellers går dagene med til produktutvikling i nytt selskap, spennende.

Utflyttet
09-03-2009, 12:46
God mandag fra SAS sin lounge i Køben. Da har det vært en lang helg, med tre nye flytyper, to nye flyruter og en god porsjon flaks. Nå er det snart hjem, og når jeg våkner i kveld en gang skal jeg sette meg ned å skrive en trip report om hele rabalderet. Jorden rundt på 80 timer tar på, selv i business. :p

-A