PDA

View Full Version : Priser på full vei nedover !


SQ 777
07-03-2009, 15:35
Fikk tilbud fra KL om NYC for kr. 2.600 og SEA for kr. 3.935 i dag..De skal nå ha 5 dagers salg hver første fredag i måneden..

Forresten en venn dro til DXB med KL i går. Belegg ca. litt over 50% sier han og han snakket med cabincrew og de viste ikke så stor optimisme for tiden framover..:cry:

Bizflyer
07-03-2009, 18:58
Fikk tilbud fra KL om NYC for kr. 2.600 og SEA for kr. 3.935 i dag..De skal nå ha 5 dagers salg hver første fredag i måneden..

Forresten en venn dro til DXB med KL i går. Belegg ca. litt over 50% sier han og han snakket med cabincrew og de viste ikke så stor optimisme for tiden framover..:cry:

Så har endelig flere enn meg og Tommy oppdaget hvor sørgelig det er å fly KLM?:lol::colgate::lol:

BF:cool2

gardkarlsen
09-03-2009, 10:37
For 2600 kr til NYC så skal jeg alltid gå vekk fra mine prinsipper å fly KLM allikevel :lol: Men denne gangen er det kona som nekter...hun har blitt bitt av basillen når det gjelder jakten på EB gullkort så nå vil hun bare fly StarAlliance ;) Det ser ut som hun oppnår det forresten ifm vår Asia tur i april

3tflyer
09-03-2009, 13:41
For 2600 kr til NYC så skal jeg alltid gå vekk fra mine prinsipper å fly KLM allikevel :lol: Men denne gangen er det kona som nekter...hun har blitt bitt av basillen når det gjelder jakten på EB gullkort så nå vil hun bare fly StarAlliance ;) Det ser ut som hun oppnår det forresten ifm vår Asia tur i april

He,he, morsomt, min frue har akkurat de samme basillene, og med en tur til USA neste uke er gullkortet i boks. Lurer på om det vanker noe oppmersomhet fra Eurobonus når vi begge nå vil ha gull????:nor:)

gardkarlsen
09-03-2009, 13:46
Lurer på om det vanker noe oppmersomhet fra Eurobonus når vi begge nå vil ha gull????:nor:)

Ja, det hadde jo vært fint det men jeg tviler vel på det ;) Men det skal uansett bli godt for kona og få gullkort for hun er også en del ute å reiser i jobbsammenheng og da er det helt klart greitt å få tilgang på lounger når det blir noen timer ventetid på en flyplass.

Molinari
09-03-2009, 16:37
Og våre venner i USA kan fort dra nytte av denne.....

http://www.continental.com/web/en-US/content/deals/offers/businessfirst.aspx

Discus
09-03-2009, 18:17
Og våre venner i USA kan fort dra nytte av denne.....

http://www.continental.com/web/en-US/content/deals/offers/businessfirst.aspx

Gammelt nytt: http://forum.scanair.no/showthread.php?t=41647 ;)

Tommy777
09-03-2009, 19:22
Fikk tilbud fra KL om NYC for kr. 2.600 og SEA for kr. 3.935 i dag..De skal nå ha 5 dagers salg hver første fredag i måneden..

Forresten en venn dro til DXB med KL i går. Belegg ca. litt over 50% sier han og han snakket med cabincrew og de viste ikke så stor optimisme for tiden framover..:cry:

Vel, du trenger ikke å fly KLM og get the Flying Blues for å få ting billig.

Brodern kjøpte akkurat t/r OSL-NYC med Lufthansa for 2800 med 100% UA poeng. Med 346 og AVOD blir nok det en flott tur

gustavf
09-03-2009, 21:22
Fikk tilbud fra KL om NYC for kr. 2.600 og SEA for kr. 3.935 i dag..De skal nå ha 5 dagers salg hver første fredag i måneden..

Jeg fikk også denne, og ingen tvil om at prisene er veldig lave for tida.

Denne måten å kjøre kampanjer på, har jeg forresten sansen for. De annonserer at det kommer noen tilbud, men når de først kommer så får du forholdsvis kort tid på å bestemme deg. Da Finnair gjorde noe slikt, så satt ihvertfall jeg klar og ventet på noe spennende.