PDA

View Full Version : Morn dere!!


storg
03-03-2009, 06:31
På oslo øst er man våken. Men skal snart sove igjen, måtte bare konstatere at man fortsatt er sjuk. Ingen jobb idag. Ha en fin dag alle mann.

Cecilie
03-03-2009, 07:15
Mornmorn fra DEN
Akkurat ankommet Super8-motellet i Aurora, og i morgen reiser vertsøster til IAD, så kvelden og dagen i morgen vil bli tilbragt i Denver-området.

Ha ein knakandes dag! :-)

Discus
03-03-2009, 07:26
God morgen alle og enhver. Arbeidsdagen starter om ikke lenge med et frokostmøte, så blir det nok et og annet å finne på etter det også. Planlegging og bestilling av et knippe flyturer står også på programmet, det er arbeidsoppgaver man setter pris på.

Someone
03-03-2009, 07:53
Mornings fra München. Her gjennstår det å få på seg slipset og få i seg en overpriset frokost før man kan hive seg over dagens gjøremal

zico77
03-03-2009, 08:07
God morgon frå Trondheim :)

Då var dagen i gang, kaffi og forum på plass. Så venter resten av dagen ;)

Ha ein fin dag alle saman!

sirpjalle
03-03-2009, 08:30
God morgen fra Forus. Da var vi på plass, samme kan man si om kaffekoppen. Snart klar for en ny dag, men først skal kaffe og forum konsumeres!

Ha en fin dag da! :)

Egil
03-03-2009, 09:54
God morgen fra WIAS HQ downtown Mosjøen hvor solen har funnet det på sin plass å avlegge oss et besøk. Det er et par iskalde ute, men inne holder vi en behagelig arbeidstemperatur og får stadig påfyll av det sorte gull.

Har lagt min 3-roms leilighet ut for salg i dag i håp om å få noen interessenter. Min lille familie sitter på to stk 3-roms så vi selger unna i håp om å kunne kjøpe noe større ila året :)
Håper på valuta for mine timer med oppussing i 2008 ^_^

E!

Blubird
03-03-2009, 10:01
God morgen fra et særdeles tåketungt sørøst. Sikt i 6-700 meters klassen i dag, så tipper det kan vanke en og annen delay ute på RYG. Kaffe next.

jcnorway
03-03-2009, 11:23
God ettermiddag fra Koh Lanta, Thailand.

Gradestokken viser 31 grader i skyggen og da er det alltid godt med noe kaldt aa drikke paa :) Maa si at det er et rolig og bedagelig tempo her og det er jo godt naar man har ferie.

Ha en fin tirsdag alle sammen!

OJB
03-03-2009, 12:06
God formiddag fra Forus/Tananger,

Her dagen godt igang , sol og lyst ute. Det går omsider mot vår.
En travel dag som vanlig på jobb som avsluttes med trim utpå kveldingen.
Morgendagen starter med SK4002 over fjellet til provinskontoret på Lilleaker og i Sandvika.
Ha en fin dag alle forumister.

JoeW
03-03-2009, 12:58
God formiddag fra København, hvor hverdagen med skolearbeid, workshops og oppgaveskriving har innhentet meg.

Ha en fortsatt god dag, forumister!

LN-MOW
03-03-2009, 13:36
G'morgen fra et Alpharetta som kan melde om -6 .. naa begynner jeg aa bli lei disse paastandende om global oppvarming ... kaldere vinter har vi ikke hatt i manns minne ...

EB
03-03-2009, 14:23
God morgen fra Denver - The Mile High City som byr paa skikkelig norsk sommer. Naa er det kaffe, aviser og forum foran peisen i lobbyen. I ettermiddag baerer det ut til Denver International og kveldens og nattens flyvning mot Frankfurt. Ha en fin tirsdag!

JoeW
03-03-2009, 14:33
God morgen fra Denver - The Mile High City som byr paa skikkelig norsk sommer. Naa er det kaffe, aviser og forum foran peisen i lobbyen. I ettermiddag baerer det ut til Denver International og kveldens og nattens flyvning mot Frankfurt. Ha en fin tirsdag!

Uten at du har stått på ski?!

Bizflyer
03-03-2009, 15:28
God ettermiddag fra KRsand!

Kontordag i dag med masse ting på tapetet. Ingen planer i kveld! Egentlig ganske deilig. Sofa og TV er egentlig undervurdert! Spesielt når man kan multi-taske litt med internett og aviser samtidig.

Fortsatt gruggen i halsen. Bør nok medisineres med sterke saker. Er det ikke fredag snart?? Neste uke blir det visst en tur til Sandefjord. Greit å komme seg litt vekk. Men i disse sparetider aksepteres det desverre ikke å fly KRS-CPH-TRF. Trist! Kunne jo egentlig tenkt meg å fly KRS-CPH-BKK-CPH-TRF, men det utgår nok med høye kneløft det også desverre! Er det rart jeg drikker???

BF:cool2

JoeW
03-03-2009, 15:36
Men i disse sparetider aksepteres det desverre ikke å fly KRS-CPH-TRF. Trist! Kunne jo egentlig tenkt meg å fly KRS-CPH-BKK-CPH-TRF, men det utgår nok med høye kneløft det også desverre!

Trenger du en taxfree-kvote? ;)

EB
03-03-2009, 15:43
Staa paa ski? Endelig pause fra sne og vinter i Oslo...men det blir kanskje en skitur til helgen - i Nordmarka!

Bizflyer
03-03-2009, 16:54
Trenger du en taxfree-kvote? ;)

Yepp! Og noen bonuspoeng!:colgate:

BF:cool2

AirbusTrond
03-03-2009, 17:11
God dag fra Gamle Oslo. Latskapen har tatt overåhånd og store deler av fridagen er kastet bort.

Men man har skaffet seg skrei (møretorsken er bedre, sier eksperter, dog). Så har man Ringerikspoteter, gulrot og purre. Til dette skal jeg forsøke å lage en sitron-smørsaus. Til dette drikkes det vann fra Maridalen.