PDA

View Full Version : God torsdag morgen!


seilfly
26-02-2009, 01:34
Da var vi kommet til torsdag - i alle fall noen av oss. To arbeidsdager før man kan redusere throttles til Weekend Cut-off. Her er det meldt om 31 grader celsius - er dette februar? Ha en fortreffelig dag uten overivrig moderering av de ulike fora får vi håpe ;)

LN-MOW
26-02-2009, 04:39
G'aaaften fra Alpharetta .. lett regn og noen flere rode grader enn vi har set siste uka ..gassregningen min gleder seg! Har akkurat sett igjennom en DVD med Peter Gabriel live på rockpalast i 1978-ish ... skikkelig klassiker! Husker jeg satt oppe og så på .. han var også innom Oslo og Chateau Neuf på den turneen - muligens den beste konserten jeg har vært på.

Nå venter bingen .. så er det to arbeidsdager til .. og så er det HÆLJA!!!

learjet
26-02-2009, 06:38
God morgen

Tidlig opp, har laget matpakke til hele familien og straks på vei ut døren for å levere i barnehagen, før kursen settes mot "store flyplassen" (som snuppa kaller OSL)

I dag er audit med TK, som sikkert blir litt merkelig i og med hva som skjedde i AMS i går.
Ellers blir det nok annet å finne på også i dag. Mye som skjer for tiden.

Ønsker alle en trivelig dag

S

EB
26-02-2009, 06:54
Adressen er fortsatt OL-byen Lillehammer. Ha en god torsdag!

sirpjalle
26-02-2009, 07:37
God morgen fra Forus T- one day til helg. Ukene formelig flyr av sted :)

Vel, litt finpussing her og der på IT-maskineri i dag, ellers er det ikke noe annet ekstraordinært.

Ha en fin dag forumister!

Someone
26-02-2009, 07:47
Og her i OL-byen Oslo, like ved OL stadionen Bislett hvor ringene fortsatt henger, begynte dagen med en liten forsøvelse da det visste seg at jeg allikevel ikke trykte snooze da den helvetes alarmen begynte og ringe. Frokost er fortært og nå er det tid for avgang rettning jobb. Målet er også en Sats-tur i kveld. Ha en fin dag

zico77
26-02-2009, 07:50
God morgon frå Fornebu :)

Ein ny dag, nye moglegheiter ;) Kaffi er på plass, og forum leses før oppgåvene starter.

Ha ein fin dag alle saman!

Rob Mulder
26-02-2009, 07:57
Godmorn' fra hytta på Østby

Dagen starter med en god frokost, så en deilig skitur i vakker natur, litt tid i saunaen og så skal vi skrive litt på neste bokprosjektet. Så her blir det bare kos.

AirbusTrond
26-02-2009, 07:59
God morgen, god morgen! Fra kveldsvakt til morgenvakt er ikke så gøy, men man har kaffe. Man kom seg helskinnet til jobb, tross svært glatte fortau - observerte en skrikende mann på den andre siden av gata, men han kom seg raskt opp igjen for egen maskin.

OJB
26-02-2009, 09:33
God morgen fra Lilleaker,
En flott vintermorgen her inne , men bevares så mye snø det er her enda.
Kan ikke huske å a sett så mye snø(eller var det sne) på mange år.
Det blir et par møter utover dagen før returen går til våren i sørvest med SK4043 senere idag.
Ha en god dag alle forumister.

JetBlue
26-02-2009, 09:41
God morgen! Lettskyet og sol over Grefsen idag, og det betyr en tur ut idag etter litt prosjektjobbing nå når alle avtaler er klare og vi starter opp allerede på mandag. Det blir bra!

Ha en fin torsdag alle sammen!

Madman
26-02-2009, 10:37
God formiddag.

Siden bedriften jeg jobber i er inne i kraftige nedskjæringer, og oppsigelsen kom i posten for noen dager siden, skal dagen i dag bestå av et jobbintervju. Så får man se hva som kommer ut av det. Er jo ingen ønskesituasjon akkurat, men man må jo bare gjøre det beste ut av det.

Ha en fin dag. :)

LN-MOW
26-02-2009, 15:18
... og da har vi booket Spring Break .. Guttungen og jeg skal til SEA og base i sneen! Vel - kanskje det ikke er sne der, men på Mount Baker er det sikkert masse!!!

Dessuten skal han treffe igjen noen gamle lekekamerater, så det blir stas å se igjen gamle kjente.

Reisen går med Delta - svei av noen mil på to legs med 757 og ett leg med MD90.

Bizflyer
26-02-2009, 19:05
God ettermiddag!

I løpet av natten har jeg seilt fra OL byen Kiel til OL byen Oslo. Deretter flydd med OL sponsoren SAS til ikke-OL byen Krsand. Og sandelig var det ikke deilig å komme hjem og finne sofaen.

Nu skal det slakes!!

BF:cool2

Discus
26-02-2009, 20:38
God kveld. Bare krangling med teknologi på dagtid i dag, så nå har ettermiddagen vært tekno-fri så får man håpe morgendagen blir bedre. Ha en avslappende kveld.