View Full Version : Mangler 515 poeng til EBG!
Hei!
Sjekket statusen på mitt Eurobonuskort og oppdaget at jeg mangler 515 poeng for å nå EBG, og kvalifiseringsperioden min utløper om en 1 uke! Noen som kan hjelpe meg å finne en flytur som gir med de resterende poengene? Turen må gjennomføres på fredag eller lørdag, og helst tur-retur i løpet av samme dag. Prisen bør heller ikke være for avskrekkende.
Forsøkte å booke en tur via nettsiden til SAS til Stockholm eller København, men fikk ingen info om bookingklasse e.l.
Hadde 4 flighter med Thai i slutten av januar, fra Bangkok til henholdsvis Ubon Ratchathani og Hong Kong, men bonuspoengene har ennå ikke bli kreditert kontoen min, og jeg aner ikke hvor mange poeng de flightene gir meg. Ikke finner jeg boardingkortene heller...
All hjelp og forslag mottas med takk.
Utflyttet
23-02-2009, 04:00
Hei!
Hadde 4 flighter med Thai i slutten av januar, fra Bangkok til henholdsvis Ubon Ratchathani og Hong Kong, men bonuspoengene har ennå ikke bli kreditert kontoen min, og jeg aner ikke hvor mange poeng de flightene gir meg. Ikke finner jeg boardingkortene heller...
All hjelp og forslag mottas med takk.
Da ville jeg gjort ingenting. Poengene for Thai-turene vil vel komme og være tilbakedatert, og de utgjør vel over 515 poeng?
-A
Tommy777
23-02-2009, 04:35
Dersom Thaiturene dine kvalifierer til poeng, er det jo bare aa vente til disse er registrert.
Uten boardingkortene, blir det toeft dersom poengene ikke registrerer.
Dersom du vil vaere sikker, ville jeg ikke reist noen som helst sted. Ta to netter paa det billigste av SAS hotellene i Oslo, fra 300-500 grunnpoeng pr. natt
Molinari
23-02-2009, 08:51
Flere jeg kjenner som var tett på å kvale inn til ny EBG-periode har fått brev fra EB der de "får" poeng opp til gullstatus. De har manglet fra ca 500-3000 points......
De mottatte poeng kan ikke benyttes til uttak står det i brevet.... usikker om de fjernes etter at ny periode er i gang.
Men 2 netter på hotell skulle vel løse det meste - bare pass på om du får 300p pr "stay" eller pr natt....
FlightDeck
23-02-2009, 10:16
Radisson SAS-hotellene har gode priser i helgene, men med flyreiser som ikke er registrert og du samtidig bare er 515 poeng unna, er du nok allerede sikret oppgradering til gullnivå.
Tror det ordner seg nå. Rotet gjennom samtlige skjorte og bukselommer i skittentøyskurven og klarte å grave fram kvittering og boardingkort på en flight fra BKK-ZRH med Swiss på C. Denne flighten har jeg kun blitt kreditert med 1425 poeng av fra Swiss i klasse V, noe som helt klart er feil.
Så etter en hyggelig samtale med en kundekonsulent hos Eurobonus som mente dette skulle gå bra, så sender jeg kopi av disse dokumentene til etterregistrering. Samtidig fant jeg også et bordingkort for en flight med Austrian til VIE i oktober som heller ikke har blitt registrert. Så det ser ut som det går den rette veien.
Tusen takk for alle tips og svar!
Du vasker ikke tøyet ditt ofte ser jeg...når du finner skittentøy fra oktober!!!!!
Hehehe... ja det hørtes kanskje litt rart ut, men jeg har faktisk ikke vært i Norge siden slutten av november. Har jobbet med et prosjekt i Thailand og andre deler av sørøstasia i 3 mnd., og kom hjem for litt over en uke siden.