PDA

View Full Version : God Fredagsmorgen


LCH78
20-02-2009, 04:07
Da var man straks klar for å ta fatt på sin siste morravakt denne uka :) Og når man har vært på jobb i noen timer så tar man laaaaang helg, skal ikke på jobb igjen før tirsdagsmorra :)

LN-MOW
20-02-2009, 04:13
Og her i sør har vi atter besøk av Gufset fra Chicagosibirsk .. været er pent, men det trues med -6 iløpet av natten ...

Sitter her og leker med Photoshop Elements ... lett frustrerende .. hvorfor er alt det som er så lett i PSP så vanskelig i PSE? Vel vel .. finner vel ut av det ...

EB
20-02-2009, 06:38
God morgen fra et hvitt Strömstad. Snart skal vi krysse fjorden i Color Lines stolthet MS Bohus. Ellers blir det jobb til langt på kveld og i hele morgen. Ha en bra fredag!

Someone
20-02-2009, 07:13
God morgen fra Oslo. Her snør det fortsatt og VG hevder det er -4,5 grader. Snart settes kursen mot jobben. Ellers er det lite på programet ikveld og blir og rydde og slappe av hjemme. Var innom Fromagerie igår og kjøpte med meg endel ost så da er ihvertfall desserten i boks. Ha en fin kveld

zico77
20-02-2009, 07:24
God morgon frå Trondheim :)

Masse snø fortsatt, men også i dag: plussgrader! ;)

Siste dag før helga. Skal bli herlig å sove lenge i morgon. Har vore lange dager denne veka, og masse hektisk opprydding i korrupt kode -men det er jo det som er utfordringa i kvardagen ;)

Ha ein fin dag alle saman!

CK
20-02-2009, 07:33
God morgen fra Asker. Planen var å jobbe fra hjemmekontoret (aka kjøkkenet) i dag, men nå den O Hellige kodebrikken som gir meg tilgang til VPN'en ligger i en dressjakkelomme i STO ser det ut til at det må bli en tur inn til "provinskontoret" på FBU så fort jeg har vekket Prinsessen og fått henne til barnehagen.

Molinari
20-02-2009, 08:18
Psycospinning 0645 - og lett på tå........

Blir en tidlig dag - skal ned til Oslos lettere eksotiske områder å handle inn til Thaiweekend - i lys av at det er +31 i Hua Hin og T-43 til avreise
I løpet av helgen blir det servert Paneng Nua, Tom Kah Gai, Yam Nua og annet snadder

Jeg ønsker til lykke og lykke til

jcnorway
20-02-2009, 08:31
God morgen fra hovedstaden.

Her er man godt i gang med siste arbeidsdag før ferien :) Dagen går med på å dokumentere saker og ting som andre må ta ansvaret for i mitt fravær, samt et møte etter lunsj.

I kveld blir det online innsjekk på SK811 som tar meg til LHR i morgen. Online innsjekk driver ikke Air New Zealand med som skal ta meg med til HKG, så det blir nok en tur innom transfer-desken på LHR.

Ha en fin fredag!

AirbusTrond
20-02-2009, 08:45
God morgen. Nå er det virkelig livsfarlig i Oslos gater. Fare for snøras alle plasser... Tror jeg tar bussen hjem i dag. På menyen står vel en enkel pizza med Grotteost fra Hitra til dessert. Norges beste ost, ifølge kåringer. Fikk den flybåren fra Trondheim.

LN-FHU
20-02-2009, 09:37
God formiddag fra Trondheim nok engang.

Kjipt md plussgrader,jeg som hadde tenkt meg på ski......:(
FÅr heller konsentrere meg om å finne en god vin til ikveld.

Ha en strålende dag alle sammen :nor :nor :nor

Hickok
20-02-2009, 09:42
God fredag fra ZRH. Sitter her og venter på flyet til AGP som går om en time. Dette skal for håpentligvis føre meg til sol og varme....

sirpjalle
20-02-2009, 09:47
God formiddag fra Stavanger! Hjemme med sykt barn i dag, og det samme går for meg....

Blir hjemmekontor for meg, og kanskje en tur utendørs for å få luft? Vi får se, men for øyeblikket er det hjemmekontor for alle penga. :)

Ha en frisk dag forumister :)

gardkarlsen
20-02-2009, 10:07
Det var kaldt i Stavanger idag og på småveiene i nabolaget mitt var det stort sett glatt-is....måtte ta det skikkelig med ro imorges. Men jeg antar at kuldegrader i Stavanger og København ikke får noen følger for mine flighter senere idag :-) God helg til alle sammen.

Bizflyer
20-02-2009, 10:22
God formiddag fra Krs.

Her ligger tåka og det er noe over null grader. Det er meldt røde grader fremover, så det spørs om ikke vi har sett det siste av snøen for i år.

Idag er hjemme dag med bizflyer jr som fortsatt har feber. Deilig å kunne slappe av en dag hjemme. Dog med jobbtelefonen på og beredskap på pc. Men man skal jo ikke gjøre for mye heller!

Sitter faktisk med en indre trang til ferske reker i dag. Det kan vel ikke være galt?

BF:cool2

JetBlue
20-02-2009, 10:27
God dag! Snør det i Oslo? Ikke her på Grefsen ihvertfall. Men, samme det. Nå står prosjektjobbing på programmet før det blir et par fredagspils på Schrøder i ettermiddag.

Martin
20-02-2009, 10:53
G'fredag fra Maura.. SNart klar for siste arbeidsdag før helgen. La den bli kort :rolleyes:

Blir (forhåpentligvis) en flytur i løpet av helgen også. Ikke så spennende reisemål, men det skal tydeligvis ikke være lett å komme seg dit - jeg klarte det hvertfall ikke sist jeg prøvde. Vi får se om det kanskje kan dukke opp en liten tråd om det i et annet underforum..

Gudd friday, folkens :)

BSSW
20-02-2009, 10:57
God morgen godt folk!

Her skjer det saker og ting.

Våknet litt før kl 9 imorges. Mobilen ringte akkurat kl 9, angående mulig jobb. Mens jeg var på mobilen så kom det inn en sms som sa at det var kommet en pakke til meg, som kunne hentes på nærmeste postkontor.

Pakken inneholdt dette: 1 stk Toshiba Satelite Pro A300D-152
Som jeg nå sitter å holder på med.

Den skal OPPgraderes til XP Pro når recovery dvdene til Vista er ferdige.

Ha en fin dag forumister! :)

sirpjalle
20-02-2009, 11:08
God morgen godt folk!

Her skjer det saker og ting.

Våknet litt før kl 9 imorges. Mobilen ringte akkurat kl 9, angående mulig jobb. Mens jeg var på mobilen så kom det inn en sms som sa at det var kommet en pakke til meg, som kunne hentes på nærmeste postkontor.

Pakken inneholdt dette: http://nordic.computers.toshiba-europe.com/innovation/jsp/SUPPORTSECTION/discontinuedProductPage.do?LNG=18&service=ND&BV_UseBVCookie=yes&PRODUCT_ID=1056710
Som jeg nå sitter å holder på med.

Den skal OPPgraderes til XP Pro når recovery dvdene til Vista er ferdige.

Ha en fin dag forumister! :)

Grattis da! Så jo litt snaisen ut den da....;)

FBU 4EVER
20-02-2009, 11:18
Snart busstur ut til SE-REF som skal operere SK925 idag. Flytid ca. 8:40. Frontpassasje er ventet omternt ved ankomst, så det blir nok litt huskestue under approach.
Ha en fin helg!

BSSW
20-02-2009, 12:05
Grattis da! Så jo litt snaisen ut den da....;)
Stilige spec på den ikke sant :D ;)

For interesserte så er det en Toshiba (eller ToSHITba som svogeren min kaller den) Satelite Pro A300D-152

Egil
20-02-2009, 13:08
Og en riktig god ettermiddag fra Mosjøen.

Snøen laver ned og vi har det passe godt og varmt inne på WIAS HQ.
Siste arbeidsdag før helg, og helgekos i hjemmet! Det skal bakes sjokoladekake, hører rykter om vaffelrøre og vi skal til gode venner og spise!

Livet er herlig :)

E!

LN-MOW
20-02-2009, 13:39
-4°C
Feels Like
-9°C

.. brrr ....

Her er stor frokost overstaatt .. tolvaaringen er pumpet full av karbohydrater .. viktige proever i matte og science.

Utflyttet
20-02-2009, 13:54
Meh.

1234567890

-A

OJB
20-02-2009, 14:30
God ettermiddag fra Forus / Tananger,
Etter 3 meget travle uker i prosjektet(vi har kjøpt reklameplass igjen på baksiden av SASNorge Magasinet) går det mot en roligere uke.
ABZ,OSL,PEK og BGO har blant annet vært på reiseplanen siste 3 uker og det har for mitt vedkommende vært mininal tid til andre ting enn jobb i denne perioden.
I tillegg til en travel jobbsituasjon har det vært fine reiseopplevelser med SK som et avbrekk mellom slagene. SK og longhaul er på topp!
Kameraet er fullt av motiver , dog er det en utfordring å finne tid for å laste opp noe av dette på forumet. Noe kommer etter hvert.
Helgen skal brukes til å "avreagere" med opppussing av et par rom i huset og en skitur til fjells.
Ha en fin dag alle og god helg.

Tommy777
20-02-2009, 16:39
God morgen fra Chicago. Sol fra skyfri himmel, noen få minus i dag. I kveld kommer det heavy med snø igjen, blir flott å kjøre nedover til Peoria i drittvær i morra tidlig.

Har en date med en skotsk ei på 18 om ca. 8 timer!

God helg!

VoiceCom
20-02-2009, 16:49
Og God Aften fra Hong Kong. Her har dagen gått med til et åtte-timers langt møte hvor jeg stod for det meste av pratinga... Da var det godt med en tur til Knudsford Terrace (http://www.knutsfordterrace.com/) og litt mat og ikke minst :cheers: ^_^

Ellers har det vært 22 grader og overskyet her i dag. Har akkurat hentet fire skjorter som jeg har fått syd hos skredderen, og i morgen tidlig er det å sette seg i sete 03L på AY068 på vei hjemover :FIN

Discus
20-02-2009, 18:18
God ettermiddag - fått gjort unna både det ene og det andre i dag. Middagen er fortært, så da er det bare resten kvelden igjen før det er lørdag. Ha en fin kveld!

ENGM 911
20-02-2009, 18:45
Dette blir en "spennende" helg, 3 nattvakter på rappen som består i sove spise jobbe X 3. Noen ganger lurer jeg på når lotto smeller inn på konto med full pott!

gardkarlsen
20-02-2009, 20:14
ikke akkurat fredagsmorgen lenger...men nå sitter jeg og kjeder meg i loungen i Køben og venter på flyet til Bangkok. Koser meg med litt ost og vin...de har til og med dratt frem en av mine favoritter nå...Manchego ost fra Spania. Ser ut som det er ledige plasser på business til BKK og ikveld så da blir det kanskje en fin flytur allikevel ;)

JoeW
20-02-2009, 20:22
Og på andre siden av København spises fredagsfisken - vietnamesisk sjøtunge med hjemmelaget tomatsaus - med en billig student-vin til. Oppgaveskrivning fra klokken åtte i morgen tidlig...

Someone
20-02-2009, 20:29
Og her står man over grytene med en Frydenlund Fatøl i hånden og forbredrer kveldens biff og pasta rett. Etterpå blir det ost, med hva jeg tror er en dertil egnet øl.....og kanskje det blir noe brunt i glasset etterpå?

Martin
20-02-2009, 20:32
Og her var en snart ferdig etter en forholdsvis innholdsrik dag.. Lærte bl.a. at posten har noe de kaller en "letegruppe". For meg høres det ut som noe som man bruker i Kosovo, Alpene eller i Sahara.. Det finnes en på postterminalen i Oslo og.. De fant hvertfall det jeg var ute etter, og min kunde ble fornøyd ;) Ellers har man bestilt flybilletter, og snart skal man hjem å pakke litt..

Tommy777
20-02-2009, 21:02
Håper du ikke betalte de 3 lappene SAS skal ha for å fly deg t/r Trondheim

Bizflyer
20-02-2009, 21:03
Og her står man over grytene med en Frydenlund Fatøl i hånden og forbredrer kveldens biff og pasta rett. Etterpå blir det ost, med hva jeg tror er en dertil egnet øl.....og kanskje det blir noe brunt i glasset etterpå?

Her i gården er vi ferdige med Chicken fingers med hjemmelaget blue cheese dip. Nammenam!

Nå er det en Hine XO i glasset! Ikke dumt det heller! Er det rart jeg drikker?:lol:

BF:cool2

Martin
20-02-2009, 21:20
Håper du ikke betalte de 3 lappene SAS skal ha for å fly deg t/r Trondheim


Ikke tre, nei.. Ca. halvparten av det..