Flyprat >
Reiseforum > Er det mange ledige seter på business på SK973 CPH-BKK fredag 20/2?
View Full Version : Er det mange ledige seter på business på SK973 CPH-BKK fredag 20/2?
gardkarlsen
16-02-2009, 12:49
Hei
Jeg har billett på Economy Extra på fredag 20/2 fra CPH til BKK (SK973) men jeg håper selvfølgelig at jeg kan oppgradere meg selv til business med poeng ;) Siden det blir en så kort tur hadde det vært fint å få litt søvn på flyet nedover til Asia. Uansett, jeg kommer nok med et lite reisebrev igjen samme om det blir på Economy Extra eller Business. Jeg har kjøpt meg et lite Canon IXUS kamera nå som jeg kan dra med overalt :-)
Flyet ser nokså full-booket ut. Kun 3 plasser ledige i klasse C (business).
sail4fun
16-02-2009, 14:57
Hmfr....... :naughty:
Gard - du kan sjekke selv på seatcounter.com
gardkarlsen
16-02-2009, 15:37
Takk for linken. Denne var jeg faktisk ikke klar over...man lærer noe nytt hver dag. Er det slik å forstå at det er 9 ledige seter i business altså?
Chriscross
16-02-2009, 15:39
Det betyr at de iallfall er villige til å selge ni seter til. Dersom det er ledig i z- og j-klasse er det nok endel ledig i business. C- og D-klasse tror jeg de lar være åpne ganske mye lengre fordi folk booker mye om i disse klassene.
Tallene er ikke korrekte bestandig, de kan endre seg fort og særlig i biz-klasse. (Når jeg sjekket ved lunsjtider var det noen ledige i C, eller ganske fullt) Seatcounter kan gi deg en pekepinn om hvordan det ser ut. Litt søk her på forumet så får du nok opp noen treff om "sete-telleren".
Om det er ledige seter er du heller ikke garantert oppgradering, har hørt om folk som ikke har fått det da de ikke hadde lastet nok mat.
Seatcounter viser hvor mange seter som er til salgs - ikke hvor mange ledige seter det er. De dyreste business-klassene vil du vel nesten alltid kunne kjøpe, da man heller overbooker...
Utflyttet
17-02-2009, 12:50
Hmfr....... :naughty:
Det var fra seatcounter fikk jeg beskjed om så da er posten innsatt igjen.
-A
Det var fra seatcounter fikk jeg beskjed om så da er posten innsatt igjen.
-A
hehe... hva skjer her da ?
Utflyttet
17-02-2009, 16:45
hehe... hva skjer her da ?
Posten med opplysninger om seteinfo ble midlertidig tatt bort siden det ikke var klart om dette var interne tall som ikke skal ut hit, eller om det var fra en annen kilde. Etter avklaring at det var snakk om seatcounter sine tall såvar det to musklikk og så var postene satt inn i diskusjonen der de var før.
-A