PDA

View Full Version : Glad tirsdag morgen


EB
10-02-2009, 05:26
Ny vinterdag i hovedstden - minus 12 grader! Dagen er snart 3 timer lenger/lysere - jippi. Tirsdagens skal brukes til møter, møter og enda flere møter. Ha en flott dag!

Tertit54
10-02-2009, 06:47
En ny og spennenede dag på jobb på Gardermoen.:cry:

OSLOPT ZGR010 ZGR011 ZGR012
OPERASJONELL INFO OSL 0630LT
AERODROME WARNING OSLO AIRPORT.
RISK ICING CONDITIONS DUE FREEZING FOG OSL.

Det er i dag A380 burde ha vært her!!
Kjør pent og ha en dag en dag helt uten lårhalsbrudd !!

mvh Terje

sirpjalle
10-02-2009, 08:05
God morgen fra Stavanger!

Sykedag i dag (og). Skal hvive i meg en halv kopp kaffe, så er det å få unger på skole og barnehage før kursen settes med horisontalen igjen (senga)

Ha en bedre dag forumister! :)

Gunnar
10-02-2009, 08:11
Det er i dag jeg er glad for at jeg ikke er i tropiske strøk. Til tross for overskyet og regn presterer gradestokken fremdeles å nærme seg 30 grader midt på dagen. På tiden med en utendørs dusj?

Someone
10-02-2009, 08:41
God morgen fra Oslo. Litt forsinket ankomst til jobben idag siden jeg måtte via de gamle for å stjele med meg en bil. Excel, Power Point og møter på programmet idag. Etter jobb blir bærer det rett til Marka for en skitur. Ha en fin dag

CK
10-02-2009, 09:06
Good morning from London. Fremdeles vått i den britiske hovedstaden, men ikke det samme pøsregnet som var i går kveld. Det ser faktisk ut til å lysne! Lengre nord i kongeriket er det store problemer med snø, så jeg skulle kanskje være fornøyd. Ser at CDG stengte bare litt over en time etter at jeg kom meg ut av CDG med BA323. VPN-connectionen virker ikke i dag, så da blir det bare å ta på seg slipset og komme seg ut av hotellet og få noe frokost. Ser ut til at det er en Starbucks rett borte i veien her - nesten på veien til Tuben. Falcon har sendt inn bestilling på noen varer som skal innkjøpes også, før jeg skal møte kollegaen på Travel Technology messen i Earl's Court. Satser på at været bedrer seg, og at LHR forblir åpen.

Discus
10-02-2009, 10:13
God formiddag fra hjemmekontoret. Planen var å få seg en skitur på dagen i dag, mellom slagene på tastaturet, men akkurat nå viser gradestokken -12C så jeg tror jeg drøyer den noen timer for å se om det bedrer seg noe.

EDIT: Nå har det begynt å snø her også

JetBlue
10-02-2009, 10:58
God formiddag! Det blir jobbing med en presentasjon som skal være ferdig til torsdag. Greit nok siden det er minus 8 her på Grefsen, oh lett snø i lufta. Kvelden blir nok tilbrakt på Schrøder, skreien m/ lever og rogn er meldt...^_^

Blubird
10-02-2009, 11:13
God formiddag fra sørøst. Her faller snøen igjen mens gårsdagens "vinterleker" merkes i form av øm- og stølhet, samt noe som antageligvis er en liten strekk i nakken. På tide med dagens andre kaffe...

JoeW
10-02-2009, 11:16
Det er visst meldt snestorm og opp mot ti cm sne i Køben i aften, kan ikke si jeg gleder meg. Danskene synes i stor grad det blir gøy og eksotisk høres det ut som...

FBU 4EVER
10-02-2009, 11:27
Stille og fredelig på OSL. Snart avreise til CPH og SK943 til ORD. Mitt første dobbeltstopp i "The Windy City". Får vel tiden til å gå.
Ha en fin tirsdag.

Bizflyer
10-02-2009, 12:06
God formiddag fra Krsand!

Her har snøen lavet ned i natt, og mer skal visst komme! De neste dagene meldes det om et par minus og solskinn, så det er jo alltids noe. Spesielt når man skal reise bort! ;)

Kontordag i dag også. Ingen spesielle planer. Men bare en dag igjen nå før avreise til Øl&Jägermeister festivalen i Tyskland!!:)

BF:cool2

ENGM 911
10-02-2009, 13:15
God ettermiddag fra OSL, nå er det bare 1,5 time igjen til langfri :colgate: . Ingen jobb før torsdag neste uke. Noen ganger er det greit med skiftarbeid. Ha en trivelig kveld!!

LN-MOW
10-02-2009, 13:23
G'morgen fra Alpharetta, som melder 6 grader og 99% luftfuktighet ... blir vel oppimot 20 idag ogsaa.

Fikk pakke fra DL i gaar - fra slutten av februar er jeg jo ikke lenger gullkortholder, men de er geme nok til ikke aa kjoere meg rett ned blant de uvaskede massene, men gi meg et aar med soelvkort paa veien. Pent gjort.

Ellers staar det vanlige paa plakaten - og i morgen blir det Tyskland-Norge live og direkte paa GolTV!

LN-FHU
10-02-2009, 14:28
God ettermiddag fra barteland

Sola skinner og det er et par-tre blå. En time igjen på jobb, og deretter hjem å pakke litt til ORD på torsdag(kjører til Oslo i morra)....

Ha en strålende dag alle sammen :D

Dag Johnsen
10-02-2009, 16:29
Heisann FBU4EVER!

Stille og fredelig på OSL. Snart avreise til CPH og SK943 til ORD. Mitt første dobbeltstopp i "The Windy City". Får vel tiden til å gå.
Ha en fin tirsdag.

Du faar ha en fin tur til ORD og kontakt Tommy naar du kommer fram. De selger Shiner Bock oel fra Texas i Chicago om dagen og denne maa du proeve.

Dag

Tommy777
10-02-2009, 17:10
Stille og fredelig på OSL. Snart avreise til CPH og SK943 til ORD. Mitt første dobbeltstopp i "The Windy City". Får vel tiden til å gå.
Ha en fin tirsdag.

Heisann FBU4EVER!



Du faar ha en fin tur til ORD og kontakt Tommy naar du kommer fram. De selger Shiner Bock oel fra Texas i Chicago om dagen og denne maa du proeve.

Dag

The Windy City byr paa 16 varmegrader paa morran i dag, saa velkommen skal De vaere. Vi ringes, Stein!

God morgen fra Chicago. Sol og vaar i byen.

Ellers er jeg rimelig oppgitt over COs ALPA president som lager en kjempe stink etter helgas fantastiske aktiviteter.

Mer her: http://www.flyertalk.com/forum/continental-onepass/741327-what-some-co-employees-think-about-do-elites-4.html

Bizflyer
10-02-2009, 20:07
The Windy City byr paa 16 varmegrader paa morran i dag, saa velkommen skal De vaere. Vi ringes, Stein!

God morgen fra Chicago. Sol og vaar i byen.

Ellers er jeg rimelig oppgitt over COs ALPA president som lager en kjempe stink etter helgas fantastiske aktiviteter.

Mer her: http://www.flyertalk.com/forum/continental-onepass/741327-what-some-co-employees-think-about-do-elites-4.html

Var ikke denne du tenkte på, "Whiner"?
http://www.airlinecrew.net/vbulletin/showthread.php?t=209227

BF:cool2

Tommy777
10-02-2009, 20:09
Var ikke denne du tenkte på, "Whiner"?
http://www.airlinecrew.net/vbulletin/showthread.php?t=209227

BF:cool2

Hele traaden fra den siden og utover er en skandale. Gufs fra fortiden aa se pilotfagforeninger paa denne maaten. Patetisk

Bizflyer
10-02-2009, 21:44
Hele traaden fra den siden og utover er en skandale. Gufs fra fortiden aa se pilotfagforeninger paa denne maaten. Patetisk

Nå har jeg lest hele den tråden, og jeg må si at det overrasker meg, men på en annen måte bekrefter det litt av det jeg anser for å være et typisk amerikansk fenomen. Det hele blir litt; "Hadde vært greit å jobbe i flyselskap hvis det ikke var for de hersens kundene". Han pilot-formannen burde jo vært sparket for å gå ut med sånne holdninger. I denne situasjonen hadde SAS formann Schur sine ord passet greit: Nå får pilotene konsentrere seg om å fly flyene, så skal vi nok sørge for å drive selskapet.

BF:cool2