View Full Version : BGO - CPH - SEA
Overnevnte tur er betalt med bonuspoeng. Har vanlig EB status.
Har tenkt å ta med skiutstyr. Forstår jeg riktig at dette koster 80 euro hver vei og at jeg kan ta med et kolli utenom skibagen?
Stemmer det også at jeg har større mulighet til å vinne i lotto enn å klare å oppgradere mot poeng/cash på en av strekningene?
Hvis belegget på flightene jeg var med for et par uker siden er represantivt, så tror jeg det skal være store muligheter for oppgradering..
Liten korreksjon ifht. Martins utsagn: Bonusbilletter skal iflg. regelen ikke la seg oppgradere i etterkant, men det hender at de glemmer det i gaten så gjør et forsøk! (Hvis du får standby-oppgradering så har du heller ikke tilgang til lounge eller ekstra bagasje)
Ja, ski koster mye hos SAS i økonomi, så vidt jeg vet betyr ski "en skipose og støvel-pose". I tillegg kommer vanlig bagasje (to innsjekkede kolli). Sist gang jeg sjekket kostet det ca USD70 hver vei OSL-SEA.
Mulig det lønner seg å sjekke om du kan endre billettene i forkant til Biz, så slipper du også å betale for ski.
Jeg så selvsagt først nå at han hadde betalt med poeng.. Men, "Noen" klarte jo å oppgradere seg fra NRT til CPH, så umulig er det ydeligvis ikke.