PDA

View Full Version : Ang. "terminalene" på CPH domestic/intl


JoeW
04-02-2009, 15:56
Har en særdeles lite reisevant venninne på tur i dag... Hun skal videre til AAL sent i kveld med QI - og har fått BP etc i orden alt. Når man ankommer per metro/tog er det jo mye enklere å gå opp og gjennom security i T2/3 enn å busse til T1 og tulle der, selvom man sparer en del gåing inne i terminalen.

Det jeg vil frem til (så jeg ikke får noe tull på meg for å ha sagt noe galt) - de som kontrollerer Boardingpassene før security i T2/3 kan ikke finne på og sende henne ut og rundt for å gå gjennom security i T1??? Terminalbygget er da det samme og ikke adskilt - kun ckin, ikke sant?

Mangler å ha fløyet dansk innenriks, så setter pris på en bekreftelse. :)

Terminal3
04-02-2009, 19:31
Det har jeg aldrig hørt om skulle være et problem. Jeg har sendt masser af pax den vej og der er aldrig nogle der er kommet tilbage...

sk931
04-02-2009, 19:43
NEj det er helt iorden at bruge Sec- ck i t2/3...volder ikke problemer
Hilsen
ole

JoeW
04-02-2009, 22:00
Nu er hun visst trygt gjennom. Selv med mine formaninger hadde hun ikke klart å overbevise SGS i BGO om å sjekke gjennom baggasje til AAL (SK/QI), de hadde visst skyldt på separate bookinger (ja, jeg har jobbet i SAS Gruppen med checkin jeg også, så vi trenger ikke si mer om det!) med 8 timer connection i CPH. Følte bare jeg burde sjekke det opp.

Så takk - da vet jeg det om jeg flyr innenlands i DK fremover selv også! :) Det er jo ikke alltid security og regler er helt forståelige...