View Full Version : Dubai-Oslo
Hei
Har tenkt meg en tur til Dubai i mars. Tenkte å prøve DY nedover og eventuelt SAS tilbake. Utfordringen er å finne pris en vei på SAS. Får ikke opp samme pris når jeg bestiller bare en vei som når jeg bestiller t/r. Finns det noen mulighet å få dette til?
Pris Dubai-Oslo 19 mars når man søker t/r er 2.314 mens ved enkeltreise må man ut med svimlende 13.076!
Da er det vel ikke værre enn å kjøpe en t/r billett og ikke bruke returen. Hvis du ikke klarer å finne noe billigere da.
Tenkt tanken. Bestiller en med retur fra norge så får en jo prisen opp. Og bestilles en flex så kan vel den avbestilles i ettertid. Men hvor populært dette er vet jeg ikke?!
Har du sett på Supersaver, ned i 3.283 t/r med TK...
Bizflyer
30-01-2009, 17:40
Hvorfor vil du så prøve DY når du kan få så mye mer med SAS?
Hvis du må kjøpe t/r på SAS for å få det til?
7 timer i en DY gris frister iallefall ikke meg! Det høres mer ut som tortur!
BF:cool2
Har flydd 5.30 jeg i NAX sine "griser" jeg, er overhodet ikke så ille:)
Bizflyer
31-01-2009, 14:02
Har flydd 5.30 jeg i NAX sine "griser" jeg, er overhodet ikke så ille:)
Hver sin lyst!
Airbus 330
31-01-2009, 15:31
Hver sin lyst!
Ikke så mange som har råd til å reise Biz vettu, så da har man ikke så mange alternativer.;)
Ikke så mange som har råd til å reise Biz vettu, så da har man ikke så mange alternativer.;)
Tja, jeg vil si man har ganske så mange alternativer på turistklasse til Dubai
Hvis jeg skulle dra selv nå, hadde jeg valgt TK, viser til MD11 triprapport tidligere... Alltid gøy å prøve nytt !! Får vel noen stakkars EB poeng også...
Grunnen til at jeg har valgt DY på nedovertur er at jeg fikk gjennomgående pris fra Evenes. I tillegg skal jeg bo privat der nede, og ønsker å unngå å komme frem alt for midt i natten. Å fly SAS nedover på en kveldsavgang er uaktuelt.
Uansett, blir ikke noe retur dubai-oslo. Valgte heller å ta en liten rundtur via London til Gibraltar og en uke i spania hos noe slekt når jeg først var på reisefot. Dubai-London har forøvrig mulighet for teste Emirates A380, selv om det er noe dyrere.
Emirates London-DBX t/r: GBP 297 i billigste klasse:
http://www.emirates.com/uk/english/destinations_offers/special_offers/special_fares/special_fares.aspx?id=406834#406834