PDA

View Full Version : SAS legger ned OSL-WAW

Someone
19-01-2009, 16:23
I likhet med LCY-ruten, så legger SAS ned Oslo-Warsawa når sommerprogrammet starter i slutten av mars.

Derimot så ser det ut til at Gdansk opprettholdes

kokko55
19-01-2009, 16:25
I likhet med LCY-ruten, så legger SAS ned Oslo-Warsawa når sommerprogrammet starter i slutten av mars.

Derimot så ser det ut til at Gdansk opprettholdes

centralwings starter mol-gdn-waw 18 februar, ukentlig, onsdager

MartinL
Norwegian går seirende ut. Både LOT og SAS er ute!

Da tenker jeg det er slutt på knall priser til WAW.....

JoeW
Det er vel mindre bruk for polske håndtverkere i disse tider... Min mor som styrer eiendomsmanagementet kan visst allerede knipse etter mange typer håndtverkere hun før har måttet vente uker på.

Someone
19-01-2009, 16:36
Norwegian går seirende ut. Både LOT og SAS er ute!

Ser slik ut. Men på CPH-WAW var det motsatt. Der seiret LOT og SAS over DY

Det er vel mindre bruk for polske håndtverkere i disse tider... Min mor som styrer eiendomsmanagementet kan visst allerede knipse etter mange typer håndtverkere hun før har måttet vente uker på.

Ikke bare det. Rørleggeren jeg hadde forrige uke kom tilogmed presis

EB
19-01-2009, 16:36
Norwegian har vel ikke for vane å sette opp prisene på ruter de er alene om?

LN-MOW
19-01-2009, 16:45
Polen-markedet er iferd med å tanke fullstendig ... jeg ser omtrent null og nix av den 'håndtverkertrafikken' som var svært travel bare for et par måneder siden. Jeg vil tro at dette smerter dypt også hos DY ...

MD11
19-01-2009, 16:54
Wizz på TRF burde vel også merke dette vil jeg tro, blir spennende og følge utviklingen fremover angående trafikken til Polen.

JoeW
19-01-2009, 17:10

Ikke bare det. Rørleggeren jeg hadde forrige uke kom tilogmed presis

En av leietagerne våre kortsluttet et eller annet pga bruk av "innejordet" ledning brukt ute.. Jeg trodde det holdt at ting var jordet. Elektrikeren var på stedet før min mor kom seg dit!

DY Tech
19-01-2009, 17:35

Nå er det vel ikke samme hallelujah-stemningen blandt danskene når det gjelder NAS som det vi finner her hjemme...tiden får vise hvordan resten av de danske rutene går.

Stoarn
19-01-2009, 19:22
Tilbud fra Polen var aldri spennende... Priser ikke sa lave som DY eller W6. Polakker elsker priser fremfor allt. Forresten morgenavgang fra Gardermoen gjorde reisen fra andre steder i Norge ubekvem...

Bizflyer
19-01-2009, 19:23
Er det ikke noen som har full innsikt i endringene fra sommerprogrammet som kan legges ut i stedet for å ha en tråd for hver rute som er endret?

Kunne godt tenkt meg å lese alle endringer ett sted. Er det en eller annen som kan påta seg dette?

BF:cool2

Eriksan
19-01-2009, 19:31
Norwegian har vel ikke for vane å sette opp prisene på ruter de er alene om?

Godtroende er du!

MD11
19-01-2009, 20:47
Er det ikke noen som har full innsikt i endringene fra sommerprogrammet som kan legges ut i stedet for å ha en tråd for hver rute som er endret?

Kunne godt tenkt meg å lese alle endringer ett sted. Er det en eller annen som kan påta seg dette?

BF:cool2

Rutenedleggelser/åpninger er faktisk ganske intressant, og noe annet enn endringer. Derfor synes jeg enhver nedleggelse/åpning fortjener en egen tråd. Det er nå engang min mening:D

ENGM RAMP
19-01-2009, 21:58
Godtroende er du!

Gi oss harde facts da som underbygger det du påstår?

Stoarn
19-01-2009, 22:50
Ihvertfall man skal ha bare en daglig tur til WAW med 737 fra OSL. Slik kommer man tilbake til året 2000, da det var bare LOT Polish Airlines som fløy daglig LO 481/482 med 737 :(