PDA

View Full Version : God søndag morgen


EB
18-01-2009, 08:24
Med en Nespresso i koppen skal kroppe kick-startes og vi skal ut på en treningsøkt. Ellers planlegges det en stille og rolig dag i heimen - avsluttes med en middag med gode venner. Ha en flott søndag!

CK
18-01-2009, 10:06
god søndag fra Asker. Her har det blitt fint og hvitt etter noen dagers snø - får håpe den får ligge en stund nå. Far og barna er oppe og ser barneTV og fyrer i ovnen, og nå lurer jeg på om ikke det skal bli tid til en kopp te i Starbucks-koppen min. Dagens første bærsjebleie er unnagjort, og i morgen er det hjemmekontor (ergo ikke opp i otta i morgen!)

wf145
18-01-2009, 10:24
God morgon frå Ørsta! Her er det og fyr i omnen, men snøven er reist for denne gang. Prinsessa er i gang med runde nr 2 på Disney Channel, etter ein lang og koseleg frukost. Det teiknar til å verte ein flott dag!

gilberg
18-01-2009, 10:37
G`morgen! Her går det i kaffe og en liten pris. I dag blir det spotting på Værnes med en god kompis, og kino i kveld med maddammen. Skal se den danske komedien "En helt kommer hjem". Jeg syns Danmark produserer gode filmer, så denne tror jeg blir bra.

Utflyttet
18-01-2009, 11:26
Her er det frokost som vanlig og litt papirarebeide, før reswtena v dagen er viet kontoret. Gleder meg som en unge til onsdag, da kommer masse harde pakker hit og vi skal begynne å gjøre oss klar til helgens rabalder :)

-A

Hickok
18-01-2009, 11:37
God morgen fra det forblåste vest. Er i ferd med å vurdere å stå opp. Våknet kl.3 i natt, lys våken. Endte dermed opp med å se en hockeykamp for å "bli trøtt igjen". Sovnet i sekstiden igjen, så nå er kroppen sånn passe forvirret. Jaja. Det blir vel ikke bedre i morgen, da jeg skal med fakirflyet til TRF. Ha en strålende søndag alle sammen!

sirpjalle
18-01-2009, 11:44
God morgen fra Stavanger. Nå var frokosten unnagjort, og så er det å manne seg opp til å ta en tur ut i vinden.

Vel, ha en fin dag forumister :)

Someone
18-01-2009, 11:50
Mornings. Det er søndag og jeg er lettere fyllesyk...en helt vanlig søndag med andre ord

Savipix
18-01-2009, 11:58
God morgon från Sigtuna,

Efter en intressant morgon på ARNKE igår var det middag hos goda vänner med både vin, grappa, whiksky, limonchello etc. Needless to say så är mitt huvud snurrandes fortfarande. Dröjer nog ännu några timmar innan jag kan gå och leta upp bilen :drunk: Vi får se om en Nespresso får igång mig.

Som Someone säger... en helt vanlig söndag ;)

Tom McNikon
18-01-2009, 12:03
God morgen fra Askøy! Utenfor viduet her er det tørt og snøfritt, men blåser fælt.. Dagen i dag blir nok å holde litt på med websiden :)

sail4fun
18-01-2009, 12:17
God Morgen fra Asker, her 1050 Meter SØ for Dear Leader faller det også snø , og siden det kun er gutta som er hjemme denne helgen "ruler" vi med PS3, Cartoon, og så blir det vel en tur ut for å lufte oss, muligens via baker'n i Vollen før kveldens svømmekurs.

AirbusTrond
18-01-2009, 12:21
God morgen. Pinnekjøttet er ferdig utvannet og klart til damping om noen timer. Dette til orientering. :-)

atck
18-01-2009, 12:28
Tur til Luxembourg for ei ukes kurs hos Eurocontrol. Her pakkes det.

zico77
18-01-2009, 12:51
God formiddag frå TRD :)

Her er det fint og rolig, frokosten er unnagjort, og dagen skal by på omorganisering av datamaskiner, og operativsystemer. Her er ein anelse vind i lufta ute, men det blir muligens innedag idag. Fekk meg ein god spasertur i går kveld/natt etter eit besøk, så eg har fått min dose frisk luft for ei stund.

Vel blåst!

pgaa
18-01-2009, 14:45
God Morgen fra Oslo.... rettere sagt ettermiddag....
Ikke stort på agendaen idag. Må vel se dagens kamper fra England på flimreboxen :)

Ha en bedre Søndag alle forumrister...

FBU 4EVER
18-01-2009, 14:49
Skikkelig sovemorgen idag. Opp 1140 og ennå er ikke frokosten inntatt. Mye sport på TV, god te i koppen og kanskje det blir en spasertur før middagen. Som er en tunfiskbiff, dertil hvitvin.

Northrider
18-01-2009, 14:56
Sov helt til 13:18 i dag faktisk.

God morgen forøvrig.
Her blir det vel ikke så mye annet enn tur i simmen på PCen, og PPL-teori, samt en treningstur senere.

Have a good one, folks!

Martin
18-01-2009, 15:01
"Måkkemåkesnø, måkkefinnepååmåkesnø".. Var vel Øystein sunde som sa noe sånt.. Jeg har dessverre kommet på bedre tanker.. Det er vel det jeg har på planen i dag, også glede meg litt mer til torsdag, samt "grue meg" til den harde arbeidsuka som begynner i morgen (og slutter på tirsdag ;))..

God søndag, folkens :)

Hickok
18-01-2009, 15:23
Hmmm, høyner din tirsdag med en arbeidsdag onsdag også. Huff for et slit! :)

Martin
18-01-2009, 15:41
Tja, hadde ikke trengt onsdagen fri, men så følte jeg for å stusse knollen litt, så da tok jeg meg fri da også :D

jcnorway
18-01-2009, 15:58
Tja, hadde ikke trengt onsdagen fri, men så følte jeg for å stusse knollen litt, så da tok jeg meg fri da også :D

Håper ikke frisyren du ser for deg er lik den i profilen din ^_^

learjet
18-01-2009, 16:43
God ettermiddag

kom akkurat inn fra en liten spasertur i nærområdet. Ble overrasket av kraftig snøvær og ankom hjemmet seende ut som en real snømann :-)

Nå er det å sette kursen mot sentrum for å hente snuppa og spise middag med moderen.
I morgen blir det loadcontrol training for TK (hvis traineren har fått visum)

S

Martin
18-01-2009, 16:46
Håper ikke frisyren du ser for deg er lik den i profilen din ^_^

Nei.. Som du ser, begynner det å bli litt langt på sidene :p

Ble overrasket av kraftig snøvær

Her og.. Selvsagt rett etter at jeg hadde måkt :angry:

ENGM 911
18-01-2009, 17:07
God ettermiddag, snart tid for overtidsvakt natt på ENGM. Ser ut av balkongen at det blir SAS-Flybussen som skal befrakte meg til OSL, kjøre bil i snøføyka får andre ta seg av.

LN-MOW
18-01-2009, 17:14
.. her skrudde jeg akkurat på Fox og Atalanta leder 3-0 over Inter!?!?!?! Go At(a)lanta!!!
Tottenham-Portsmouth om en liten time.

Var på Fry's og fikk endelig byttet ut den elendige originalstereoen på BBJ'en .. på vei hjem, begynte det å sne, men det skiftet til regn utpå kvelden, og nå er det 4-5 grader ute.

Bizflyer
18-01-2009, 17:36
4 grader her i sør også! Men det regner og blåser, og det har det gjort i hele dag, så det har vært innedag i dag. Men sofa, tv, aviser og internett, er jo ikke så galt. Pluss deilig iskald Coca Cola som er godt etter en sen aften med mye pilsener!

Akk ja! Snart er det mandag! Det er nok derfor jeg drikker!

BF:cool2

Hickok
18-01-2009, 17:57
Da var jeg tilbake foran PC'en, og nå er FSC startet opp fikk akkurat med meg de siste minuttene i Inters 3-1 tap, og nå er jeg klar for Spurs-Portsmouth. Deretter blir det Conference finals i NFL. Kan bli tungt å stå kl. 05:30 i morgen, ja!