View Full Version : NYC i vinter , hotellpriser raser !
Som dere ser av øppkømmings , spretter vi over til NYC om 12 dager.
Har holdt øye med hoteller ganske lenge nå... Var jo selv i NYC i sist september og så helvete brake løs da Lehman gikk konken...Sto utenfor og så de bar ut sine private kartonger.
Nå går prisene bare en vei, nedover. Har avbestilt og rebooket samme hotell
og romstype tre ganger... Siste nå i kveld. Forrige 19. desember. Vil se om det går ytterligere ned.:colgate::colgate:
Skal ikke til Vegas nå, men var der i juni og Stratosphere tilbyr nå rom ned i $ 21-23 .... Får e-mail hver uke fra dem.
Du stikker til NYC når "resten" av forumet er i SEA??
Dette ble bestilt 11. april 2008 !;):wow:
Du kan få add-on billetter med Skyteam-partner Delta for kun $249 t/r .... Fruen kan jo bli igjen og handle .. ;)
Tommy777
09-01-2009, 02:23
Naa er januar den billigste hotellmaaneden i aaret i USA, i aar er det ekstra billig.
Booket W The Court for to overnattinger for en jobbtur senere i januar for 189 natten -- midt i uka
Bizflyer
09-01-2009, 10:22
Naa er januar den billigste hotellmaaneden i aaret i USA, i aar er det ekstra billig.
Booket W The Court for to overnattinger for en jobbtur senere i januar for 189 natten -- midt i uka
Er det så billig da? Hva er normalprisen?
BF:cool2
Vet ikke om Tommy her snakker "Tommy-pris", eller vanlig pris, men jeg og kameraten min bodde der til Tommy-pris i sommer, og den var på ca. 350 per natt... Av en eller annen grunn fikk vi den prisen kun to av de tre nettene vi var der: siste natta betalte vi over 600 :drunk:
Vanligvis i NYC når det er stooor etterspørsel er det ingen normalpris.
Den øker for hver dag. En dag da jeg hadde vel under $ 150 pr. natt bestilt mer enn et halvt år i veien, var prisen $ 430 da jeg kom dit for de som da bestilte..
Nå er jeg nede i $ 111 ved Times Square på et vanlig turist hotell...Første reservasjon var på $ 185 for samme rommet. Siste forut i går var $ 130.
EDIT: Skal også til Florida i slutten av feb. Da er det høysesong der. Har kun bestilt de tre første nettene i FLL ( resten tar vi langs veien , flyr hjem fra RSW), og merker allerede en liten nedgang der og har endret i dag første gang. Foreløpig besparelse $ 277 for tre netter ).
Hvilket hotell er dette Reidar?
Skal selv over til NYC den 29. og hjem den 31.
Har for øyeblikket reservert på Hemsley til usd 140 inkl taxes pr natt (to netter)
Hvis det er noen andre som har noen gode forslag tas de i mot med takk.
s
Tommy777
09-01-2009, 18:13
Rundt 300-400 USD midt i uka er normalt
Det er Milford Plaza, så du har jo bedre hotell der enn meg. Jeg har jo pluss taxes...;)
Har bodd på Milford flere ganger før. Greit. Er jo egentlig bare på hotellet trøtt i nærmest "bevissløs tilstand". Men følg opp tett inntil avreise. Grunnen er at Marian og jeg liker å være kloss ved Times Square.
Sist september hadde Edison best deal...
Reidar
Forresten, Tommy777 lærte meg opp i denne sist september, men hadde ikke hell i det je gønsket. Men du kan jo prøve..
http://biddingfortravel.yuku.com/forum/view/id/68
jcnorway
10-01-2009, 22:44
Har bodd på to hoteller i NYC og begge er i området rundt Times Square. Casablanca Hotel og Hilton Garden Inn Times Square. Begge to kan anbefales :)
Nå har mitt hotell gått opp med $ 22 pr. natt siden jeg rebooket for tredje gang for 6 dager siden..
Her må man være våken !!:9::exclaimation