View Full Version : Cimber Sterling...
...skal bli et nytt bekjentskap litt ut i 2009 for min del. Blir interessant å teste konseptet deres på B737-maskinene.
Med de prisene man nå opererer med på enkelte destinasjoner er det ingen tvil om hvilken inngangsstrategi de har.
Om alt går seg vel blir det en utfyllende trip report.
(Vi trenger kanskje et nytt Cimber Sterling-ikon nå?)
Det er både et Cimber og (gammelt) Sterling symbol i ikonmenyen
FlightDeck
08-01-2009, 12:23
Litt av noen priser de operer med, midt i sommersesongen kan man komme seg fra København og ut i Europa for 200 danske kroner. Kanskje ikke så dumt å ta turen innom CPH til sommeren... På 737-operasjonene, som betjenes av Sterling, ser det ut til at det skal være en klasse om bord.
Synes websidene til Cimber Sterling foreløpig er litt sparsommelige med informasjon på enkelte områder, men antar at det bedrer seg etter en innkjøringsperiode.
Mitt inntrykk så langt er at selskapet har planer om å legge seg på en slags kombinasjon av det beste fra rene lavkostselskaper og nettverksselskaper? Dét er det vel andre som har prøvd seg på før, med variert suksess?
Og da ringte QI med beskjed om at flighten min langt ut på sommeren er kansellert og jeg har fått tildelt sete hos konkurrenten SAS og LH. So much for Cimber Sterling.
Joker7913
01-04-2009, 14:57
Hvilken rute er det de har aflyst?
NAP i dette tilfellet. Ser ut som de reduserer antall rotasjoner per uke.