PDA

View Full Version : Spotting januar, Arlanda eller Kastrup?

TKDahl
06-01-2009, 23:54
Nå som Norwegian har lagt ut mange billige billetter tenkt jeg å ta en dagstur til enten Kastrup eller Arlanda, hvilken anbefales ? mest å se, spennede selskaper/fly typer ?

Kjetil

IngemarE
07-01-2009, 02:36
Jag var med HansJ på Kastrup i våras.
Det var en liten besvikelse, faktiskt. Fördelen är väl att det kommer fler "heavies", och att trafiken är generellt mer varierad.
Arlanda har dock bättre spotting/fotograferingsplatser än Kastrup, men med litet tråkigare trafik då.

EB
07-01-2009, 06:06
Kastrup hadde julebesøk av CK, Ludde, Yaris, Falcon og meg i fjor - var veldig fornøyd med plassen vi stod - bortsett fra at noen hadde skrudd av varmmen.

OJB
07-01-2009, 14:49
Litt avhenging av ukedag du planlegger.
Værmessig er ARN sikrere på denne tiden av året.
Trafikkmessig er CPH mer interessant enn ARN.

mikro
07-01-2009, 15:28
Var på CPH sist mai, så veldig mye variert trafikk og det var gode spotterplasser (var ved flyvegrillen hvis du vet hvor det er). Vil anbefale deg en tur til CPH, har bare vært på ARN i forbindelse med reising så jeg kan ikke si noe om spottermulighetene der.

PP
07-01-2009, 17:15
Jag var med HansJ på Kastrup i våras.
Det var en liten besvikelse, faktiskt. Fördelen är väl att det kommer fler "heavies", och att trafiken är generellt mer varierad.
Arlanda har dock bättre spotting/fotograferingsplatser än Kastrup, men med litet tråkigare trafik då.

CPH har masser af gode spotterpladser rundt omkring lufthavnen - det gælder blot om vide hvor de er og så herefter finde dem...

TKDahl
08-01-2009, 00:14
Takk for tips, da ble det Kastrup og den 20 jan.

Kjetil