View Full Version : Første bilder av LN-NOE
Airbus 330
03-01-2009, 17:52
Var en tur på OSL idag med SK917 for å få første bilder av LN-NOE.
Takk til Vede for info. :)
Her følger det noen bilder av den nye skjønnheten, litt vannskelige lysforhold var det men bilder ble det.
Kommer med flere bilder fra dagens fangst senere idag.
http://www.hangar.no/jank/03.01.09/_MG_7346.jpg
http://www.hangar.no/jank/03.01.09/_MG_7415.jpg
Veldig bra , pent fly. Fargene til Norwegian kler 738 maskinen bedre en 733
sirpjalle
03-01-2009, 18:16
Grattis Airbus 330 :)
Nå mangler det bare noe på halen, enten en helt eller et flagg......
Rare greier dette med disse heltene.. Hvis det er så mye greier å få de på plass angående rettigheter etc, så tror jeg hadde lagt om livery'n.
Ikke fint i det hele tatt om det kun er en hvit hale. Flagg tror jeg ikke passer inn det heller faktisk, men det vet man jo egentlig ikke helt før det er prøvd :)
Å mange varianter av Norwegian-livery'n finnes det egentlig pr. dags dato?
Hvor mange nye 738 har Norwegian fått nå egentlig?
Flotte bilder av flott kjerre forøvrig ! :up:
Dette var fine bilder av et veldig fint fly! :D
Nå mangler det bare noe på halen
Nå mangler NOE noe på halen..
Meeget fine bilder, fargene og alt. Det er en utfordring å ta bilder i slikt vær, men det løste du bra!
Keypoint
03-01-2009, 21:25
Nå mangler NOE noe på halen..
Nå får det være noc med disse ordspillene... :(
Flotte bilder! Synes virkelig DY-liveryen kler 738. Men som på nesten alle DY'ene er det liksom noe som "mangler" på halen...
Tror ikke det kommer NOE på halen jeg...
ENGM RAMP
03-01-2009, 22:48
Flotte bilder av en flott maskin Jannis :) Og skulle ikke forbause meg om den plutselig en morgen står på gate MED film på halen :)
Fantastiske bilder! Helt nydelig.
Gøy å komme med info når det blir servert slikt nydelig resultat.
Og vips var de på airpics :-) Ikke rart egentlig; ikke noe å utsette her!
Kanskje jeg kan håpe på at denne flyr OSL-LPA den 10.Januar:D??
Pent, men enda penere hadde det vært med en hale som inneholdt noe annet enn bare hvitt.
Helt enig at designen kler 737-800...I løpet av 2009 vil vi vel få se hva som skjer med haledesignen?
Med siste SAS Norge maskin med Braathens-farger og flagg på halen er historie, så er vel dette en mulighet?
Keypoint
04-01-2009, 15:15
Eller dette? :)
Kunne blitt ekstra bra hvis flagget hadde blitt integrert i flykroppen, slik som rødfargen til Air Berlin er... men det ville tatt en del mer tid å tegne ;)
Northrider
04-01-2009, 15:24
Med siste SAS Norge maskin med Braathens-farger og flagg på halen er historie, så er vel dette en mulighet?
Mulighet, ja.
Pent, nei.
Må vel si meg helt uenig her. Jeg synest absolutt det norske flagget gjorde seg på halen. Kan ikke skjønne annet enn at dette bør være et aktuelt trekk for Norwegian.
Eller dette? :)
Kunne blitt ekstra bra hvis flagget hadde blitt integrert i flykroppen, slik som rødfargen til Air Berlin er... men det ville tatt en del mer tid å tegne ;)
Det synes jeg og og det flagget passet jo veldig bra til Norwegian
FlightDeck
04-01-2009, 15:47
Norwegians design gjør seg bra på fly med winglets, også de to 737-300-maskinene med winglets. Men det er vanvittig at de ikke har somlet seg til å fullføre designet sitt. Norwegian kunne jo fått maskinene 'ferdigmalt' fra Boeing, med fullt dekor og det hele, men i stedet får de et skjema som er halvveis ferdig og de må samtidig bruke mye ressurser på 'etterarbeid'.
Jo flere som hardnakket sier at det ikke kommer et flagg på halen - jo mer tror jeg det kommer - gjerne i 2009
Ser ikke helt logikken bak dét utsagnet, men det er i hvert fall ingen tvil om at halefinnen trenger en makeover...
Om det er logisk eller ikke - så virker det som om noen ikke helt liker at det snakkes om flagg på halen til Norwegian...ikke første gang at tross benektelser at noe skal skje - så skjer det nettopp det man ytret noe om i første omgang...
Jeg trur ingenting før jeg får se det. Ref. alle som sa å bekreftet at det var KKB som skulle bli Unicef, men så ble det KKS.