PDA

View Full Version : God onsdag morgen og godt nytt år!


EB
31-12-2008, 07:52
Siste dagen i 2008... Her i huset er det en stille morgenstund. Fyr på peisen, pledd og en god bok venter - sammen med siste forsyning fra Nespresso.

Ønsker alle forumister et riktig godt nytt år!

Utflyttet
31-12-2008, 08:27
God morgen. Jeg får ikke sove hele netter nå om dagen og selv ikke en brukendes flaske amarone i går fikk meg til å sove en hel natt, så her er det ymse huslige elektroniske sysler, som opgraderinger av iPod'er, PC'er, TV, backup og annet som skjer i det stille. :)

Ha en fortreffelig dag. :)

-A

Desk pilot
31-12-2008, 09:45
God morgen! Her har stormen Yngve vært på besøk, uten at jeg har merket så alt for mye til det. Fremdeles blåser det friskt her utenfor, men det meldes at det skal løye iløpet av dagen. Ha en fin nyttårsaften!

learjet
31-12-2008, 10:25
En riktig god morgen

Fruen er levert på jobb og nå er det fyr på peisen og frokosten er inntatt.

Det blir litt innkjøp før fruen hentes i byen. Det planlegges en rolig kveld før det er på jobb i morgen tidlig.

Ønsker alle et riktig godt nytt år

S

VC-10
31-12-2008, 11:33
God morgen fra Byåsen!
Etter en vindfull natt snør det her nå, så det blir nok ut å måke litt i ettermiddag før dressen skal på!
Ha en flott dag - og Godt Nytt År,

VC-10 :cheers:

FBU 4EVER
31-12-2008, 11:39
Stille og rolig her i huset, bare radioen som lager lyd. Dress og skjorte skal gjøres klar for nyttårsfeiring i Sandvika. Hummer på menyen. Til det drikker vi en 2001 Corton-Montrachet fra Bonneau du Martray. Etterpå er det ost, og da blir det en 2004 riserva Amarone fra Musella. Et beist på hele 16,5 %.
Ha en fin nyttårsfeiring. Godt nyttår alle sammen.

LN-Q
31-12-2008, 11:44
God morgen fra sofakroken.....

Her er det 14 blå ute og varmepumpen får hjelp av en dovre 510c :p
Får mine foreldre på middag i dag og de har vært gift i 42 år i dag :nor
Middagen er tradisjonell med kalkun og alt tilbehør. :nor

Må ut å finne en oppskytningsrampe til bakkefyrverkeriet mitt..... Jeg personelig synes dette fyrverkeriet ser mer skummelt ut enn de vanlige rakettene.. Mye av dette er hånd fyrvereri som man må holde i hånda når man fyrer opp..... hvordan kan dette bli mere sikkert???

Ha en fin feiring folkens også snakkes vi i 2009 :nor

gardkarlsen
31-12-2008, 11:45
God morgen fra Stavanger. Jeg har Nespresso maskinen men dessverre ingen kapsler lenger. Fikk maskinen til jul og de 12 kapslene som følgte med er forlengs fortært. Så nå sitter jeg å venter på en forsyning på 150 kapsler som forhåpentligvis kommer med posten snart.

Det blir en relativt rolig nyttårsfeiring med kalkun...men vi skal ha et par forskjellige rødvin til og det blir nok kanskje rom for en Kir Royal også :-) Godt Nytt År til alle sammen.

sirpjalle
31-12-2008, 12:32
God morgen fra Stavanger! Da er det en lettere brunsj før kursen settes mot hytta og en stille nyttårsfeiring.....

Ha et godt nyttår forumister! :)

ENGM 911
31-12-2008, 12:48
God morgen fra Oslo. Nettopp stått opp, godt å få sove ut en gang i blant. Nå er det å hive innpå litt kaffe før far i huset må ta pliktrunden med kona. Det betyr kjøring på kryss og tvers for å handle inn remediene hennes!

Ønsker dere et riktig godt nytt år!

Blubird
31-12-2008, 12:55
God formiddag fra sørøst, her kan atter en gang meldes om lav skyhøyde, rimbelagt vegetasjon og et par minus. Med mindre skydekket skulle lette ut over dagen, kan man være glad det går i bakkebasert fyrverkeri i år.

AirbusTrond
31-12-2008, 13:41
God morgen fra øya i havet. Her er det grått, men mildt. Det blir nyttårsaften i barndomshjemmet for første gang på 13-14 år. Man registrerer at man spiser noe tidligere middag her ute. Men det er lovet både Prosecco og Barbera, så man har det ikke så dårlig i Utkant-Norge heller... :-) Nespresso finnes også i hus, forresten...

God feiring!

Someone
31-12-2008, 13:50
Godt nyttår fra Oslo. Her har jeg tatt på meg oppgaven å lage en treretters for 9 stk så det er snart på tide og hive seg over grytene

seilfly
31-12-2008, 14:15
Godt nytt år fra TGA VOR - ikke så veldig langt unna i alle fall. Nest siste dag i Norge før det bærer over saltvannet igjen. Her snør det og dette området er absolutt motstykket til Texas; vi har hvite høye fjell og det er kaldt hver eneste dag.

-Men i dag sitter jeg innendørs og leser :-)

Ha en god én!

sail4fun
31-12-2008, 15:06
Godt Nytt År ønskes dere alle fra Asker !

Thomas
31-12-2008, 15:10
Godt Nyttår!
Hjemme fra Hønefoss klokken 0300 inatt, inkludert en stopp på Roa for oljepåfyll på A4'en - det var jo ikke mer enn -18 der så.. :cry:
Oppe halv ett, inn med frústucken og nå nytes Olsenbanden på TV2 - det blir nok en stille og rolig feiring i heimen hvis det ikke dukker oppe noe spennende! :nor

pgaa
31-12-2008, 15:11
Ønsker alle Godt Nytt År !

Jack
31-12-2008, 15:15
Godt Nytt År folkens!

Fellowship
31-12-2008, 15:43
Godt nyttår, alle sammen

Feire med vettet i behold :)

BGO
31-12-2008, 16:15
Godt Nytt År fra Bergen også.
No skal jeg ut i hagen å lage en liten utskytningsrampe til i kveld :)

jcnorway
31-12-2008, 16:22
Godt nytt år til alle sammen! La oss håpe på mange blinkskudd og fine flyreiser også i 2009 :)

Holmion
31-12-2008, 16:45
Godt nytt år ønskes alle forumister!

Hilsen fra Nøtterøy:cheers::cheers::cheers:

Scanorama
31-12-2008, 17:03
Sender også en hilsen fra Bergen. Akkurat nå regner det ute, men inne er det godt og varmt. Holder på med back up av alle bildene fra 2008. Regner med at det ikke er lenge før foto apparatet kommer frem igjen og da blir det et nytt år med nye gevinster.

Godt Nyttår til ALLE!

LN-MOW
31-12-2008, 17:03
G'morgen fra Alpharetta .. her settes kursen mot SC om litt for nyttår hos svigerbestemor. En pitstop er planlagt på grensen for handling av fyrverkeri, slikt er forbudt her i Georgia. Så da blir vel litt smelling i kveld ... ;)

Retur til Atlanta grytidlig torsdag morgen, og det blir alene-hjemme et par dager ... det blir DEILIG!! Så min private nyttårsfeiring blir med whisky og sigar ved utepeisen i morgen kveld. :up::up:

LN-AØR
31-12-2008, 17:15
God ettermiddag forumister. Nå er det skjorte og dressstryking på agendaen før det blir fest med venner i kveld. ha en fin kveld og godt nytt år! :nor

Her snør det og dette området er absolutt motstykket til Texas; vi har hvite høye fjell og det er kaldt hver eneste dag.
Ha en god én!

Hva driver du med i Texas seilfly? Ser du har postet bilder av USAF-fly på bildeforumet. Jobber du i forsvaret?

seilfly
31-12-2008, 17:16
God ettermiddag forumister. Nå er det skjorte og dressstryking på agendaen før det blir fest med venner i kveld. ha en fin kveld og godt nytt år! :nor



Hva driver du med i Texas seilfly? Ser du har postet bilder av USAF-fly på bildeforumet. Jobber du i forsvaret?

Sendt PM om tre sekund i ein retning...

Speedbird
31-12-2008, 18:24
God nyttårsdag, ja!
Har hatt en sålangt syk dag!
Har hatt 5 turer fordelt på C172 og PA18, og det er utrolig hvor morro man kan ha med stjerneskudd (på vinger og andre passende steder) og raketter (med pinne!) som skytes over fly under lowpass..
Ca. 1000bilder er lagret på kortet på D300'en.. :D

I huset er vi mannfolk som skal stelle i stand middagen, så det kan bli like spennende å se hvordan pinnekjøttet blir i kveld.. ;)

Ha en super kveld, folkens - og:
Ett riktig godt nytt år! :D

Bizflyer
31-12-2008, 18:48
God ettermiddag fra Krs!

For ordens skyld: Man skal vel formelt ikke ønske godt nyttår før over midnatt?

Her gjøres klart for å gå på fest! Menyen vil bestå av parmaskinke og parmesanost til forrett. Bisonsteak til hovedrett og hjemmelaget karamellpudding til dessert. Blir nok bra. Dertil Amarone til forrett og hovedrett og Reciotto til dessert. Begge fra Tommasi! Så blir det nok noe Hine XO derefter! Noe bensin må vi jo ha til rakettene. Nå har vi da også lagt Pieper Heidsieck champagne på kjølen, så dette tegner til å bli bra.

Surt og kaldt i Krsand men god sikt! Det tegner godt for nattens fyrverkeri!

Takk for det gamle året, medforumister. Har vært hyggelig å ha forumet å ty til i året som har gått! Har gitt meg mye moro og glede!

Ha en fin fest!! :cheers:

BF:nor

EB
31-12-2008, 18:54
Helt riktig Bizflyer... man skal egentlig bare "takke for det gamle". Også 100% enig at 2008 har gitt oss mye morro via disse sidene...

Discus
31-12-2008, 19:17
God ettermiddag. Har vært en (tenkpause) kjølig dag ute i dag. Inne i varmen og skal tine meg opp med varm dusj, rødvin og god mat etter hvert. Ha en fin feiring i kveld!

KennethGS
31-12-2008, 20:00
Vel, på meg så virker det mer fornuftig å ønske noen et godt nytt år før tiden, enn å takke for det gamle med flere timer igjen, so here goes:

Godt nytt år folkens!

Nå er det avsted til en sterkt redusert nyttårsfeiring, siden det er en arbeidsdag i morgen også...

BSSW
31-12-2008, 20:22
Jeg får si takk for det gamle (tviler på at det vil endre seg ila de neste timene) og håper alle får et godt nytt år!

Her i Egersund har noen begynt feiringen allerede, høres ut som om det er noen som satser på å slippe unna 7000kr i bot... Ellers så er dette det første året, etter jeg ble 18, at jeg ikke har kjøpt inn noen form for fyrverkeri. Satser på en tur til byen for å se det fyrverkeriet som kommunen står for.

litt-amatør
01-01-2009, 00:01
Takk for det gamle! Og godt nyttår alle sammen!:nor Det begynner å smelle en del her i Oslo nå (har gjort det ganske lenge), sikten er brukbar og temperaturen er litt mindre kald nå. Håper alle får en fin kveld videre. Stille og rolig feiring for meg!

Takk til alle som i det gamle året har gjort forumet spennende, hyggelig, interessant og morsomt.