PDA

View Full Version : KLM online check-in

kbo
30-12-2008, 00:04
Jeg skal fra Stavanger til Bangkok via Amsterdam om 3 uker. Jeg ønsker å benytte online check-in 30 timer før avreise for å velge et godt sete. KLM tar 50 euro for dette. Men jeg skjønner at disse setene forsvinner ganske fort.

Vil jeg kunne reservere seter på begge flightene 30 timer før avreise fra Stavanger ? Jeg tar gjerne en tidlig avreise fra Stavanger, og tilbringer noen timer i Amsterdam, hvis det betyr økt mulighet for å sikre seg et godt sete videre til Bangok.

VoiceCom
30-12-2008, 11:00
Ja, det har ihvertfall fungert slik de gangene jeg har fløyet KLM siste årene (siste gang i oktober) - at man kan reservere sete for alle legs 30 timer før første avgang.

SQ 777
30-12-2008, 21:37
Ja det kan du... Glem ikke raden av tosetere i fremre kabin paa 744. Grei plass, med vegg med plass til mye ekstra til hoyre .

Faar du foerste rad her vil det vaere topp. Vet ikke om de tar betalt for den. Se seatguru...

KLMfan
30-12-2008, 21:45
Internettinnsjekk åpner 30 timer før avgang bortsett fra hvis du skal videre med Northwest, da er det 24 timer før på 2.leg.

Da kan du få kjøpt plasser på exitrader og evt to setere når innsjekk åpner. Min erfaring er at de stort sett er mulige å få tak i hvis man sitter klar 30 timer før.
De fremste radene i flyet får du ikke tatt dersom du ikke har dyreste økonomi klasse billett eller skyteam elite/elite plus kort.

Så lykke til og god tur!