PDA

View Full Version : STICKY


DY
17-02-2005, 11:47
Er det noen kriterier for å få topics lagt som "sticky" på forumet? Skal ikke bestemme hvordan dette bør være selvsagt, men hadde noen spurt meg så synes jeg det begynner å bli litt vel mange. Max 2 om gangen er min mening.

CK
17-02-2005, 13:14
det er opp til Livstidsdiktatoren og Under-ministrene:up:

DY
17-02-2005, 13:27
Ja det regnet jeg jo med. Bare ville sende ut et lite varsel.......

Ikke like kjekt å se alle stickyene stå der hele tiden. Mer eller mindre aktuelle/interessant.
Pils på Rica....tja......

Trety
17-02-2005, 13:32
De som er sticky forsvinner jo når de ikke er aktuelle lengre. Både fly&vin i nord og Rica forsvinner jo sånn sett om ikke alt for lenge igjen.

DY
17-02-2005, 13:49
Håper da det. Forsøkte vel egentlig å finne ut av om det var noen kriterier for å få lagt ut slike sticky greier. Kunne jo være at kanskje andre hadde planer om å invitere til noe....

Blubird
17-02-2005, 13:56
Originally posted by DY
Håper da det. Forsøkte vel egentlig å finne ut av om det var noen kriterier for å få lagt ut slike sticky greier. Kunne jo være at kanskje andre hadde planer om å invitere til noe....


Da bare skriver den personen en post med invitasjonen og så er sikkert admin så hyggelig å henge den opp for vedkommende! :up:

DY
17-02-2005, 15:13
Originally posted by Blubird

Originally posted by DY
Håper da det. Forsøkte vel egentlig å finne ut av om det var noen kriterier for å få lagt ut slike sticky greier. Kunne jo være at kanskje andre hadde planer om å invitere til noe....


Da bare skriver den personen en post med invitasjonen og så er sikkert admin så hyggelig å henge den opp for vedkommende! :up:

Tydeligvis;)

LN-SEK
17-02-2005, 15:14
DY da, dette er vel ikke noe å bråke om ?

Det er mange som kjenner MOW her og som kanskje har lyst til å møte ham, når han en skjelden gang er i hjemlandet.....

DY
17-02-2005, 15:27
Originally posted by LN-SEK
DY da, dette er vel ikke noe å bråke om ?

Det er mange som kjenner MOW her og som kanskje har lyst til å møte ham, når han en skjelden gang er i hjemlandet.....

Nei ikke noe å bråke om. Forstår du oppfatter dette som "bråk". Syntes bare det virker som sticky er en tjenesten som blir brukt for viktige saker, og besøk til gamlelandet er tydeligvis det. Ville som jeg skrev i første innlegg egentlig bare høre om det var noen kriterier for hva en kunne poste på sticky. Slik forumsiden kommer opp i dag synes jeg den virker mer useriøs og "klikkete" enn på lenge. Ville bare høre om man hadde tenkt igjennom dette...noe jeg fikk svar på.
Svaret var vel heller en oversikt over HVEM som får lov til å lage slike sticky....og ikke innholdet.
At pilsbesøk på Rica må ha sticky...tja...
Men jeg kan overleve det også jeg - tenkte at det for nye og kommede forumdeltakere kanskje sender ut litt skjeve signaler.

Herlov
17-02-2005, 15:32
Originally posted by DY

Originally posted by LN-SEK
DY da, dette er vel ikke noe å bråke om ?

Det er mange som kjenner MOW her og som kanskje har lyst til å møte ham, når han en skjelden gang er i hjemlandet.....

Nei ikke noe å bråke om. Forstår du oppfatter dette som "bråk". Syntes bare det virker som sticky er en tjenesten som blir brukt for viktige saker, og besøk til gamlelandet er tydeligvis det. Ville som jeg skrev i første innlegg egentlig bare høre om det var noen kriterier for hva en kunne poste på sticky. Slik forumsiden kommer opp i dag synes jeg den virker mer useriøs og "klikkete" enn på lenge. Ville bare høre om man hadde tenkt igjennom dette...noe jeg fikk svar på.
Svaret var vel heller en oversikt over HVEM som får lov til å lage slike sticky....og ikke innholdet.
At pilsbesøk på Rica må ha sticky...tja...
Men jeg kan overleve det også jeg - tenkte at det for nye og kommede forumdeltakere kanskje sender ut litt skjeve signaler.




Hvis du er bekymret for at forumet skal bli oppfattet som useriøst, så tror jeg neppe at et par sticky'er er noe problem. Hva med alle de trådene som ender opp som en "personlig" samtale mellom to medlemmer? Jeg bare spør ..
:smokin

DY
17-02-2005, 15:38
Originally posted by Herlov

Originally posted by DY

Originally posted by LN-SEK
DY da, dette er vel ikke noe å bråke om ?

Det er mange som kjenner MOW her og som kanskje har lyst til å møte ham, når han en skjelden gang er i hjemlandet.....

Nei ikke noe å bråke om. Forstår du oppfatter dette som "bråk". Syntes bare det virker som sticky er en tjenesten som blir brukt for viktige saker, og besøk til gamlelandet er tydeligvis det. Ville som jeg skrev i første innlegg egentlig bare høre om det var noen kriterier for hva en kunne poste på sticky. Slik forumsiden kommer opp i dag synes jeg den virker mer useriøs og "klikkete" enn på lenge. Ville bare høre om man hadde tenkt igjennom dette...noe jeg fikk svar på.
Svaret var vel heller en oversikt over HVEM som får lov til å lage slike sticky....og ikke innholdet.
At pilsbesøk på Rica må ha sticky...tja...
Men jeg kan overleve det også jeg - tenkte at det for nye og kommede forumdeltakere kanskje sender ut litt skjeve signaler.




Hvis du er bekymret for at forumet skal bli oppfattet som useriøst, så tror jeg neppe at et par sticky'er er noe problem. Hva med alle de trådene som ender opp som en "personlig" samtale mellom to medlemmer? Jeg bare spør ..
:smokin

Fint du spør. At man poster OT innlegg er forsåvidt greit...men vi snakker om å sette topics som ikke har noe med luftfart å gjøre, uten OT merking som sticky. Forstår at jeg må ha provosert enormt her inne etter at jeg spurte om det finnes kriterier for sticky. Bare at jeg stilte spørsmålet har tydeligvis skapt stor frustrasjon mot meg. Skjønner det er ingen andre som deler min forundring og legger saken død.

Stickyen med SAS Braathens dekor på flyene vil bli stående endel år vil jeg anta. Nydekoren vil vel ta en stund å gjennomføre.

Forøvrig - vips så var en av stickyene fjernet...merkelig nok var det den mest seriøse som forsvant, men nå er vi nede i 3.