PDA

View Full Version : Glad søndag morgen

EB
28-12-2008, 07:58
Tilbake i byen etter noen dager i Stavanger. I dag blir det en rolig dag i heimen før vi skal bort i 4. juledagsselskap i kveld. Ha en bedre søndag!

FBU 4EVER
28-12-2008, 08:42
Så er man tilbake i gamlelandet etter julefeiring i Unaiten. Det har nok satt spor etter seg, ja! Vekta klaget høylytt imorges. Baked beans, spinach and blue cheese pie, pumpkin pie, creme pie og m.m.m. legger seg på sidebeina. I tillegg til endel amerikanske frokoster. Og øl! Ingen Arrogant Bastard denne julen, men mer enn nok av Dogfish Island, Rogue Dead Guy og diverse andre ales.
Nå blir det klesvask og senere noe skjortestryking, samt en runde på ergometer'n (burde nok være to, men man må ikke overdrive heller!) og en runde i det kjølige været til fots. I kveld er det salat på tallerkenen.
Ha en fin dag!

Bizflyer
28-12-2008, 09:39
God søndag morgen fra Torrevieja!

Her er vi tidlig oppe i dag da vi skal ut på marked. Bare 9 grader her nå og overskyet og vind, så her blir det å kle seg som om man var hjemme i gamle Norge.

Så får vi se hva dagen bringer. Og den kommer nok til å inkludere både rødvin og øl. Akk ja! Det er derfor jeg drikker!

I morgen går turen hjemover igjen!

BF:cool2

Farmer
28-12-2008, 09:59
God morgen fra Farmen, hvor det fortsatt er musestille i huset. Resten av familie og besøkende viser ingen tegn til liv ennå, så her det det skikkelig ferie ;-)
Dagen i dag går med til å åpne opp en vei for noen hyttefolk som har hytte på tomta vår, og da får jeg endelig testet den nye snøfreseren.. store gutter .. store leker ;-)

sirpjalle
28-12-2008, 10:38
God morgen fra Stavanger! :)

Stille og rolig formiddag, blir vel til at vi tar oss en tur ut i finværet i dag. Senere i dag blir det juletrefest med ungene, hvilket betyr mer sukker! :drunk:

Ha en fin dag forumister! :)

Someone
28-12-2008, 11:36
Mornings fra Oslo. Så snart jeg får kommet meg opp av sengen står en løpetur (hvis jeg finner kassen med treningstøy) på programmet. Itillegg blir det å få med seg Liverpool kampen og fortsette utpakkingen

Discus
28-12-2008, 12:28
God morgen du late søndag. Litt grått og trist ute, mest indretjeneste i så langt i dag. Hva som skjer, tja si det - her er det ferien som rår. Fortsatt god jul!

pgaa
28-12-2008, 12:36
God morgen fra Telemark...
Dagen idag går med til å reinstalllere det fanatastiske OS'et Windows Vista Ultimate (NOT!) :drunk: og gjennoppretting av noen filer...

Ha en bedre Søndag.. :)

seilfly
28-12-2008, 13:21
Det var noen ovenfor som hadde pådratt seg synlige spor etter en god julefeiring... Lucky you :) dette er den første julen jeg har opplevd det motsatte pga manglende matlyst :)

-hvordan går det med de andre influensa-infiserte forum-medlemmene?

sirpjalle
28-12-2008, 14:48
Jotakk..... den kommer snikende... ;)

ENGM 911
28-12-2008, 21:17
I morgen er det BLÅMANDAG!!

AirbusTrond
28-12-2008, 21:27
Type II antibiotika på gang her. Matlyst kan man ikke snakke om, men nå har jeg endelig sittet ved bordet igjen i hvert fall. Perfekt timing av sykdommen, midt i ferien og midt i jula. Men blir jeg bra igjen innen rimelig tid, skal jeg ikke klage... Noen kg har forsvunnet og det er det eneste pluss.

Ellers kan nevnes at DY-flyet fra OSL til AES 22.12 1630 hadde 100 prosent belegg. Det var 12 babyer om bord, og en rekke barn. Jeg stusset da de sa at flytiden var beregnet til 1 time. Men den var litt mer enn normalt pga mye motvind, i hvert fall. Synes også at var noe snålt at turen ble omtalt som "kort" eller "short". Det var litt småristing oppover. Vi ble verken tilbudt vått eller tørt, eller annet å kjøpe, men vi kunne bare henvende oss om det var noe vi lurte på, ble det sagt.