View Full Version : TOS julaften med nytt kamera
Testet ut mitt nye Canon EOS450D på en stille Tromsø Lufthavn. Jeg er helt grønn på speilrefleks (har bare hatt det i to dager), så hva passet vel bedre at det som var der av fly ikke var annet enn to grønne dasher?
Tok bildene i automodus, men uten blits. Noe mer avansert har jeg ikke rukket å se på enda.
Blitz hadde ikke vært til noe nytte uansett :)
Flotte grønne bilder :)
Flotte kveldsbilder =)
Hehe, takk, takk, Men klokka var nå bare ca 1320..
Even92LN
26-12-2008, 11:16
En veldig bra start med det nye kameraet :D Skarpe og fargeriktige bilder :) Fornøyd med kameraet så langt? :)
Meget flotte kveldsbilder fra det kalde Nord :up:
Meget bra debut dette ja.. :)
putzmeister
26-12-2008, 13:13
Kjempefine Tromsø bilder, nydelig vær....
Gratulerer med nytt kamera! Veldig fine midt-på-dagen bilder Tor! Stå på, ser gjerne flere fra deg! Et spørsmål: Hadde du så lang vakt på julaften?
En veldig bra start med det nye kameraet :D Skarpe og fargeriktige bilder :) Fornøyd med kameraet så langt? :)
Takk for det. Joda, tror nå jeg er fornøyd. Har som sagt ikke rukket å sette meg inn i alt det avanserte.
Bildene jeg har tatt innendørs kan jeg vel ikke si at jeg merker så stor forskjell på i forhold til mitt Ixus 970, men disse flybildene ville nok ikke blitt så bra med det. Og det er jo veldig raskt i oppstart og på avtrekkeren.
Gratulerer med nytt kamera! Veldig fine midt-på-dagen bilder Tor! Stå på, ser gjerne flere fra deg! Et spørsmål: Hadde du så lang vakt på julaften?
Takk, takk:) Julaften hadde jeg jobb 1300-1500. I det tidsrommet ble antallet dash'er fordoblet. Mer skjedde ikke.
ENGM RAMP
27-12-2008, 00:40
Mm vakre bilder, og du er heldig som har den vakre polarhimmelen på slike dager som der! himmelen var jo nyyydelig på bildene!
Godt jobbet!
Flotte bilder ja, stikker en tur forbi i januar. Må se om jeg ikke får tatt noen jeg også, noen fly og kanskje litt nordlys om jeg er heldig med været.
Flotte bilder. Har ennå ikke klart å venne meg til eller like "SAS Group Company" - likte mye bedre "Well connected"...
Kjempefint dette her... med et slikt øye for perspektiv og utsnitt så tror jeg det kommer til å bli veldig veldig bra når du blir litt mindre av det du selv kaller "grønn" på D-SLR.