PDA

View Full Version : GMM (eller God mandag Morgen)


LN-MOW
22-12-2008, 03:16
Hilsen fra Alpharetta som stirrer blågradene i ansiktet. Her skal det bli -8 i løpet av natten og den første kuldegraden er allerede på plass. Og med en bitende nordavind i tillegg, var det småfriskt å lufte bikkja. Men det skal bare vare en dag eller to så skal varmen komme tilbake og vi skal få det tradisjonsrike julepissregnet.

Fortsatt god og full i magen etter filet mignogn og eplepai m/iskrem til dessert .. livet er herlig, dere ....

Hørte forresten fra Tommy777 der han satt på en eller annen ferje uten tilgang til radio eller TV under Liverpool-matchen .. han hadde det vondt ... godt vi kunne drive resultatservice her fra Atlanta, da .... hehe ..

LCH78
22-12-2008, 04:04
Morings ja.. her skal man straks sette kursen for VDS Int Airport for litt overtidsjobbing :)

EB
22-12-2008, 05:52
Glad morgen. Sola har snudd og dagen er bare 12 timer og 54 minutter kortere/mørkere enn på sitt lengste. En tur til kiropraktor før Alfa`n skal få ny frontrute. Videre skal det ble ordnes med en del innkjøp til jul. Ha en bedre mandag!

Bizflyer
22-12-2008, 07:47
God morgen fra Radisson SAS Zürich Hotel!

Kom inn her i går kveld etter en helt grei tur i biz med Swiss!
Prøvde meg på en sjarmerende måte å spørre om de hadde en liten oppgradering i julegave til en god gullkunde, men neida. Da måtte jeg betale 70 swissfranc i tillegg, hvilket jeg selvfølgelig ikke var interessert i.
Fikk dog et rom med litt utsikt til flyplassen. Ser akkurat der flyene starter opp i begynnelsen av rullebanen.

Nå skal det dusjes og pakkes før vi går over gaten til flyplassen og finner flyet til Valencia.

BF:cool2

Someone
22-12-2008, 08:29
God morgen fra Oslo. Imotsetning til den arbeidsskye gjengen her på forumet, så er jeg på jobb som vanlig ;) Et møte har jeg også fått booket. Siden jeg først overtar min leilighet i Januar blir det å hjelpe de gamle med deres flytting i kveld, men det betyr i det minste at jeg får meg en middag på Noode i kveld. Ellers er jeg totalt ødelagt i skulderen etter gårsdagen skurejobb, og har like fleksible armer idag som McCain. Ha en fin dag

Egil
22-12-2008, 08:46
God formiddag fra MJF!
Jeg er ca 14,25 arbeidstimer unna juleferie, og gjett om vi gleder oss! I går var det til dels "store" forsinkelser @ MJF, men i dag går alt så meget bedre!
Siste julegavene (som skal hentes på Vinmonopolet) unnagjøres i dag og siden leiligheta har vært ferdigpyntet en tid nå kan bare julefreden senke seg!

Og tusen takk til forummedlemmet som med sin "kosepakke" berget jula for en stakkar i Mosjøen ^_^

E!

jcnorway
22-12-2008, 09:01
God morgen fra kontoret i Oslo sentrum!

Her ser ut det som det blir en rolig dag. Pulten var fylt opp med vinflasker, kjøkkenkniver og julekort fra leverandører. Så det blir å finne seg en stor pose som man kan ha alt dette i :cheers:

Ha en fin dag alle sammen, uansett om dere er på jobb eller har tatt ferie :)

learjet
22-12-2008, 09:02
God morgen

Snuppa levert i barnehagen og nå er det frokost som står på planen.
Blir en ekspress runde på Strømmen Storsenter før kursen settes mot jobben og litt arbeid.

Ønsker alle en trivelig dag

S

FBU 4EVER
22-12-2008, 10:04
..... og har like fleksible armer idag som McCain. Ha en fin dag

Med andre ord et kroppspråk som en Duracellkanin!:colgate:

Sitter her på CPH. Turen med SK453 gikk greit. Har glemt igjen lommeboka mi hjemme, med kort og dollar og det hele, også kortet til Flytoget. Men min far og hans kone var med samme toget, så da fikk jeg låne litt peæng av ham. Jeg hadde bestilt elektroniske biletter til dem via mitt ITA/Mastercard. Det ligger jo på Nærsnes, men en hyggelig person i bilettskranken på OSL ordnet opp, så nå sitter de med boarding pass til SK909 her i CPH. I tillegg, så har jeg fått printet ut Electronic Ticket Itinerary/Receipt her i CPH. Da kommer de seg hjem fra EWR også, så nå ser det ganske så lyst ut. Ikke bare det, men det ser ut til at alle crewets ledsagere, 12 stk, kommer med. Bra! Det blir kjempejul på Hyatt Regency i Jersey City med to hele SK909-besetninger (kommer et crew imorgen) samt at det kommer en og annen fra IAD-crewet opp fra Washington D.C.
Nå venter SK909, SE-REE, flytid 8:26.
Ha en fin dag alle sammen!

sirpjalle
22-12-2008, 10:38
God morgen fra Stavanger!

Snart på tide med frokost, og så er det en tur ut og bytte julepresanger, hva som kommer etter vet jeg ikke, vi får se. Tar det som det kommer i jule(stria?) og bare slapper av.... Deilig å ha fri helt til 5. januar :)

Ha en fin dag forumister

zico77
22-12-2008, 11:34
God morgon frå stua til svigers :)

Ferien er i gang, og det går stort sett i god mat, god mat, og god mat og ja, litt avslapping, og meir god mat :)

Siste innspurt i julegåveshopping skal gjennomførast i dag, så det er straks avgårde inn til vår hovudstad for å traske rundt ;)

Ha ein nydelig dag alle saman!

Blubird
22-12-2008, 12:00
Èn positiv ting med å starte juleshoppingen sent, er at man blir pokkers effektiv. Her er gaver til halve familien handlet inn før klokken slår lunch, og det ser ut til at man kan la roen senke seg litt tidligere enn planlagt.

Ellers kan det meldes om bris av sydlig retning og knallblå himmel, temp rett i overkant av 0'en. Flott førjulsvær m.a.o..

jcnorway
22-12-2008, 12:26
Her har den tradisjonelle julelunsjen på jobben blitt inntatt med stor glede, bestående av pølser og øl :cheers:

1,5 dag igjen før julefreden kan senke seg :)

OJB
22-12-2008, 12:43
God ettermiddag fra Tananger,
Ser ut til å bli en fin dag her over , dog noe vind , men det må vi leve med.
Litt småhandling må gjøres nå , deretter skal medisterkakene lages til julemåltidene.
Det blir slamring med gryter og matlaging utover ettermiddagen , med rødvin og annet tilbehør som trivselsfaktor.
En og annen vits kan nok og hende blir servert , mens konemor får et vennlig klapp på baken inn i mellom eller motsatt.
Ha en fin julehgelg alle forumister

ENGM 911
22-12-2008, 13:25
God ettermiddag fra Oslo.
Byen bader i pent vær. Nå gjenstår bare litt småhandel før ny nattvakt venter. I disse tider er det så utrolig hvor jr. er blitt behjelpelig med å rydde, vaske støvsuge osv. Resten av dagen blir rolig, må innstille kropp og sjel på ny nattvaktsøkt.

The Ticketor
22-12-2008, 13:42
Morgen folkens! Her skulle det bare jobbes 4 timer, og jeg forventet meg en rolig dag. Men det har ringt mer i dag enn torsdag + fredag sammen, men nå er det bare knappe 20 minutter igjen av arbeidsdagen. :-)

Martin
22-12-2008, 13:50
G'mandag fra FedEx..

Vanlig arbeidsdag både i dag og i morgen, men så blir det langhelg, og sånn blir det jaggumeg til neste uke og ;) Ser dog ut til at de fire dagene jeg har igjen i år, kan bli forholdsvis rolige..

God mandag ønskes alle :)

seilfly
22-12-2008, 14:06
God Morgen! Lørdag var jeg innom ATL men hadde ikke tid til annet enn å kjøpe en rask pizza-middag og rett inn som nesten sistemann på flyet videre. Det er ingen tvil LN-MOW: Atlanta og området rundt ser bedre ut for en Hedmarking enn området rundt Wichita Falls!

Discus
22-12-2008, 16:39
God ettermiddag - har virret en tur i luften sør for hovedstaden i dag. Nydelig, klart vær og fint lys, men mye vind og ganske humpete. Ha en fin ettermiddag alle og enhver!

Concorde
22-12-2008, 18:47
God ettermiddag - har virret en tur i luften sør for hovedstaden i dag. Nydelig, klart vær og fint lys, men mye vind og ganske humpete. Ha en fin ettermiddag alle og enhver!

Var det du som fløy over Lysaker i 12-tiden?

Discus
22-12-2008, 18:58
Negativt: Drøbak -> Liertoppen var det nord-østligste

EDIT: http://forum.scanair.no/showthread.php?t=40090

Bizflyer
22-12-2008, 20:20
God aften fra Torreviga! Eller Torrevieja som de lokale kaller det. Endelig fremme! Det var en særdeles hyggelig tur med Swiss i biz fra ZRH til ALC i dag. Største minus i dag var at toget fra Valencia til Alicante var fullt, så jeg måtte vente i et par timer på neste. Det gjorde meg litt muggen.

Men nå er vi fremme, fått øl og JM i glasset, fått en bedre middag og nå er det Fritjof på TV. Er vel ikke så rart det kalles "Lille Norge" her nede. Har enda ikke hørt noen snakker spansk i nabolaget her!

Akk ja, er det rart jeg drikker!

BF:cool2

PS: Tripreport kommer. Skal prøve å få fikset noen bilder snart!