sighexplode
15-12-2008, 10:37
Hei folkens.
Jeg skriver på en hovedoppgave som omhandler luftfart for tiden, og i den anledning trenger jeg bilder av visse fly. For å gjøre det så enkelt som mulig lurte jeg på om det var noen her som kunne tenkt seg å delt de bildene jeg ønsker istedet for å skrive brev etc. til SAS og Norwegian om bruk av bilder osv. Oppgaven heter "jobbrelaterte muskel- og skjelettlidelser i stuere" og jeg trenger bilder av følgende fly:
- Norwegian B737-300
- KLM Cityhopper F70
- Jetstream (??), iallefall flyene som StatoilHydro bruker.
- SAS 737-600 eller 800
- Dash 8-100
Vil helst at flyselskap og flytype skal oppfylles, men hvis dette blir vanskelig så tar jeg gjerne bare bilde av flytypen, regardless av flyselskap.
All bruk av bilder vil bli kreditert i oppgaven, selvfølgelig.
Hvis noen vil være behjelpelig, send meg en PM eller svar her.
Takk!
Jeg skriver på en hovedoppgave som omhandler luftfart for tiden, og i den anledning trenger jeg bilder av visse fly. For å gjøre det så enkelt som mulig lurte jeg på om det var noen her som kunne tenkt seg å delt de bildene jeg ønsker istedet for å skrive brev etc. til SAS og Norwegian om bruk av bilder osv. Oppgaven heter "jobbrelaterte muskel- og skjelettlidelser i stuere" og jeg trenger bilder av følgende fly:
- Norwegian B737-300
- KLM Cityhopper F70
- Jetstream (??), iallefall flyene som StatoilHydro bruker.
- SAS 737-600 eller 800
- Dash 8-100
Vil helst at flyselskap og flytype skal oppfylles, men hvis dette blir vanskelig så tar jeg gjerne bare bilde av flytypen, regardless av flyselskap.
All bruk av bilder vil bli kreditert i oppgaven, selvfølgelig.
Hvis noen vil være behjelpelig, send meg en PM eller svar her.
Takk!