View Full Version : Endelig har jeg kjøpt speilrefleks! Valget ble Canon EOS 400D
Da har jeg endelig kjøpt meg speilrefleks kamera. Valget falt på Canon EOS 400D, med EF-S 18-55 KIT.
Jeg er HELT fersk når det gjelder speilrefleks. Noen med erfaringer med kameraet her? Bra/Dårlig? Betalte 3990,- for kameraet, men med diverse ekstrautstyr (8 GB minnekort, uv filter og bag) ble det Totalt 5587,- Bra eller dårlig handel???
Grattis, good choice ;)
Har det samme kameraet selv og har foreløpig ikke noe negativt å si om herligheten!
Skal forsøke å ta noen få bilder på TRD i morgen... Er jo helt amatør når det gjelder fotografering, så det blir sikkert ikke veldig bra. Men man lærer da forhåpentligvis noe etter hvert :)
JEg har en 450D som jeg er meget tilfreds med...men tillykke med in 400D...den bliver du glad for
Hilsen
Ole
...men tillykke med in 400D...den bliver du glad for
Hilsen
Ole
Takker for det, og jeg håper og tror at dette blir bra :)
Rossiyskie Avialinii
14-12-2008, 23:47
Har selv også 400D. Den har funket veldig fint hos meg, og jeg er veldig fornøyd med resultatene den har levert så langt.
Gratulerer med kjøpet og lykke til.
Gratulerer med godt valg! Jeg har selv en 350D som tar utmerkede bilder! Prisen høres veldig behagelig ut! Mye kamera for pengene! :)
Grattis med kamera! :)
Har det samme selv og er veldig fornøyd. :)