View Full Version : Glad Luciamorgen
God lørdag morgen. Klokken er 06:10 og jeg er på vei til kontoret - skal man bli ferdig til jul må alle dager taes i bruk. Hovedstaden er mørk og kjølig. Ha en bedre lørdag og en flott Luciamorgen!
God morgen
Snuppa lys våken kl 6, så jeg kapitulerte 630 og sto opp sammen med henne. Så nå er det barnetv før jeg må sette kursen mot OSL og litt arbeid på formiddagen.
Senere blir det tur innom svigerfar for å ønske god jul, da han reiser bort i julen.
Ønsker alle en trivelig helg.
S
ENGM RAMP
13-12-2008, 07:20
God morgen fra Tårnsøyla!
Så er man i gang med tidligvakten, men i forhold til hva jeg skal etterpå, så er litt tidlig jobbing INTET! Jeg må hjem og spa dritt gitt! Mitt hus og 3 andre har et felles kloakkanlegg, som, dypt nede i et djuv, rett før jul og selvfølgelig når det er kaldt, har gått lekk :( Så det blir hjem og brette opp armene og på med de lengste hansker jeg finner! Gud bedre, God help me :)
Bortsett fra DET, så må dere alle ha en fin helg!
M
ENGM 911
13-12-2008, 07:56
Tidligvakt OSL, har allerede konsumert 2 kopper nytraktet kaffe, men ikke alle har det like bra som oss.
http://www.dagbladet.no/2008/12/13/nyheter/innenriks/brann/ulykke/4024550/
I disse tider er det mye brannfarlig dilldall som pyntes i de tusen hjem, i tillegg til åpen flamme (stearinlys) peiskos (strålevarme) er hjemmet ditt en brannbombe. Derfor går oppfordringen til å være varsom, bytt batteri i røkvarsleren i dag. Din billigste livsforsikring får du kjøpt på Clas Ohlson, dobbelpakke til 149,- redder liv http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=56762824
Har du råd til å la være?
god lørdag morgen fra sofaen. Frøkna var lys våken 07:10, så far ga opp og nå er det barneTV (dagens dose Jul i Blåfjell er unnagjort), og "nissegodteri" fra kalenderen som gjelder.
G'morn fra Maura. For en gangs skyld oppe klokken åtte... STD Maura om ca. 30 min, og ETA OSL ca. 30 etter det (inkludert en liten gåtur fra jobben tuil terminalen), og etyterhvert avgang retning LHR..
Ønsker alle en god lørdag!
God morgen godtfolk...
I dag skal jeg bidra til å få den internasjonale finansen på bena med å sette kursen mot sverige....... Godt å se at osl er i gode hender med Morten og Cato`s kompetanse ....Sofaen som er bestilt kommer i løpet av neste uke men hvilken dag kunne ikke hun søte damen på bohus si, noe jeg synes er litt rart... men men alt i alt ser min dag litt bedre ut enn Morten sin.:-) hver forsiktig så du ikke detter oppi dette her Morten....
AirbusTrond
13-12-2008, 08:42
God dag fra Lilletorget. Passerte nesten brannstedet på vei til jobb i dag. En lite trivelig nyhetssak lørdag morgen. Ellers er det kaffe på kanna. Tok med Friele i dag, for man må unne seg noe bedre en vond jobbkaffe lørdag før jul.
God luciamorgen, forkosten er i magen. Swix er under skiene så nå bærer det til skogs en tur før mer julemat står for døren i kveld
Ha en flott dag!
FBU 4EVER
13-12-2008, 09:07
Våken 0600, opp og stå 0700. Nå venter egg og bacon før dagens gjøremål som består av julekortskriving, innkjøp av mer maling og lakk samt mat og drikke for helgen. Bestilling av hotellrom i Jersey City skal også foretas, skal ha med min far og hans kone på julestopp i New York. 4 netter f.o.m. 22/12 mens Brandbudronninga blir hjemme hos barnebarnet på 4 år. Forståelig nok.
Dubai? Been there, done that! Skjønt en natt er vel litt i korteste laget for å gjøre en helvurdering. Første ordentlige tur med A340 som to-pilot operasjon gikk greit, endel uvant, men helt greit.
Ha en fin dag!
God morgen fra Bodø ja!
Skjermen på stasjonær PCen min bestemte seg for å være vrang igjen, så nå sitter jeg her på laptopen og leser rundt på diverse forums og nettaviser, mens jeg prøver å restarte den andre PCen hele tiden, i håp om at skjermen vil fungere.
"God" morgen fra Egersund.
Alt for tidlig opp idag etter julemiddag med tidligere kollegaer igår. Altfor kaldt her også.
Nå skal jeg snart sette meg i bilen og om en del timer er jeg vel fremme i Østfold.....hvor det helt sikkert er kaldere enn her....!
Blir en tur oppom OSL på mandagen, så kanskje det finnes mulighet til å hilse på "ukjente" forumsmedlemmer.
Ha en fin dag forumister :)
God morgen fra Beitostølen. -10 grader og overskyet er statusen ute. Nå begynner huset her å våkne så da blir det vel å sette igang med frokosten. Ha en fin dag
God morgon!
Är snart i form efter gårdagens/nattens fest för att fira en födelsedag/julfest med masterstudenterna.
+2 grader och grått och i MIL verkar det inte bli mycktet bättre. I morgon bär det av!
God morgen fra Stiftstaden som i skrivende stund har -8 og skyfritt. En og annen flystripe sees på himmelen. Samboer på jobb, litt husarbeid venter før vi kjører til Åre og koser oss med julehandel og overnatting på www.holidayclub.se , god weekend:D
God morgen fra Værnes hvor jeg rimelig ufrivillig tilbringer 3 timer i påvente av neste avgang til MJF. Gårdagens reiserute sprakk jo grunnet forsinkelse fra Ørnskoldsvik, slik at det ble hotellnatt igjen på denne karen.
Men, nå er det snart helg, med julebord i kveld, aktivitetsdag for firmaets menn, kvinner og barn på Farmen i morgen, før jeg legger ut på nok en uke på reise før det blir jul i år også.
ENGM 911
13-12-2008, 10:01
God morgen godtfolk...
I dag skal jeg bidra til å få den internasjonale finansen på bena med å sette kursen mot sverige....... Godt å se at osl er i gode hender med Morten og Cato`s kompetanse ....Sofaen som er bestilt kommer i løpet av neste uke men hvilken dag kunne ikke hun søte damen på bohus si, noe jeg synes er litt rart... men men alt i alt ser min dag litt bedre ut enn Morten sin.:-) hver forsiktig så du ikke detter oppi dette her Morten....
Ny sofa og flesk fra EU, husk at slankepiller IKKE virker i januar.
Ny sofa og flesk fra EU, husk at slankepiller IKKE virker i januar.
Ser det ut som om denne mannen trenger slankepiller?
http://www.facebook.com/home.php?tab=2#/photo.php?pid=124793&id=1443462860
S. Holberg
13-12-2008, 10:15
God morgen fra trønderhovedstaden!
Sitter her på Scandic og koser meg etter en herlig frokost :D
"Ferie" i helga på meg ;)
Ha en flott dag videre folks!
Sindre
Gor morgen fra Halden for en gangs skyld. Er "hjemme" hos barna, noe som ikke skjer veldig ofte. Og Eivind på 14 laget kjempegod pizza til pappa´n sin igår, så det ble jo en svært så hyggelig start på besøket. Litt arbeid med noen PC´er som ikke fungerer mot trådløst er på trappene, og kanskje en tur i byen etterhvert.
sirpjalle
13-12-2008, 11:51
God morgen fra Stavanger! Er helt groggy i dag, så jeg må nok slenge innpå litt mer av de "flu-pillene".
Snart på tide å pakke bilen og levere ungene til gamlingen, og senere i kveld er det 60 årsdag til han "svigergamlingen" :)
Ha en fin dag forumister :)
Excel er fyrt opp i forkant av eksamen mandag, og halvparten av julekortene (relativt begrenset antall) skrevet.
God lørdag!
G'morgen fra Alpharetta, hvor det er pent og -3 ... Sitter derfor ved peisen med en kopp god og varm kaffe, med godt selskap av hund og katt.
Her skal det bli bursdagsselskap idag .. tre ADD-barn skal tas med paa forestilling paa Medeival Times .. en skikkelig middelalderturnering, med riddere, konger & prinsesser og hele sulamitten.
Men foerst blir det Spurs-United.
God morgen fra San Antonio. Sps-abi-skf i går og en fin kveld langs riverwalk'en i byen, pyntet til jul med et utall flerfargede lys. I dag er det Alamo, Imax, m.m. Og i morgen tidlig stikker man hjem igjen. FBO'ene rundt omkring har noen fine lounger men til prrisen man betaler for fuel så skulle det bare mangle.