View Full Version : Årets vårtur til LV
Da var årets vårtur til LV i boks. Etter mye frem og tilbake endte jeg opp med BA OSL-LHR T/R foran gardinen og deretter AC LHR-LAS T/R. Bort med 763 via YEG og 77W tilbake via YVR.
Hva kan jeg forvente meg her? Har verken prøvd BA foran eller AC uansett klasse tidligere.
BAs Club Europe er omtalt i diverse tripreports siste året. BA skal over på 2+2 seating fra februar. (Nå har de 2+3)
Og nå blir hotellprisene i Vegas stadig billigere. Siste tilbud i mail til meg i dag fra Stratosphere fra $ 21 søndag-torsdag...^_^
Vedr overnatting LAS så dukker det stadig opp tips her også: http://www.flyertalk.com/forum/forumdisplay.php?f=607
Overnatting er et ikke tema. Der skal jeg nok finne meg complimentary rom på et eller annet Harrahs hotell (som Ballys, Harrahs, eller IP). Dette er plenty godt nok for meg, siden det ikke blir all verdens tid tilbrakt på rommet uansett.
Neida, bare litt kosespill. :)
Molinari
11-12-2008, 20:32
Neida, bare litt kosespill. :)
Kosegambler altså ;-)
Jepp! Må ha en kosetur eller to i året. :)
Så på TV at business in Vegas er ned 20%. Får du nå tilbud på jetonger( er vel det det heter ) også ?:D
Da var hotell i boks de første 7 nettene. Får maks booke 7 netter i slengen. Tar de siste 2 nettene på telefon eller ved oppmøte. Ballys South Tower:
Check-In: Friday, April 17, 2009
Check-Out: Friday, April 24, 2009
Total: $80.00
Taxes: $7.20
Grand Total: $87.20
South Tower
At more than 450 sq. ft., Bally's Classic South Tower guest rooms are among the most spacious standard accommodations on the Las Vegas Strip. Choose from one king or two queen beds, and smoking or non-smoking rooms. Standard amenities in Bally's classic rooms include hairdryers, irons and ironing boards, clock radios, data ports with high speed Internet access, cable TV and in-room movies. Accessible rooms are also available for guests with special needs.
Da var hotell i boks de første 7 nettene. Får maks booke 7 netter i slengen. Tar de siste 2 nettene på telefon eller ved oppmøte.
Går det ikke å booke de 2 siste nettene seperat, og ved innsjekk si at du har gjort det på den måten pga at det ikke gikk an å booke mer enn 7 netter, og spør om det går å få samme rommet de 2 nettene også? *puh*
Nei, ikke når du får disse tilbudene. De gjelder maks 7 netter i slengen, men det er ikke noe problem å få flere netter, men da må dette taes manuelt.
Da har en av de andre som skal være med på tur også fått booket hotellrom. 10 netter på Wynn for $1081! Utrolige priser på Hotwire for tiden. Dette er 5* hotell. 4,5* var nesten 70% dyrere og 4* var 40% dyrere. Vanskelige valg. :)