View Full Version : Alicante i mai
Har blitt invitert til Alicante i slutten av mai og ser litt på priser. SAS er før seating og eventuell verdi av bonuspoeng et par hundre kroner billigere enn Norwegian - i tillegg gir SAS oss en dag ekstra i Spania. Prisene var absolutt en overraskelse...
FlightDeck
09-12-2008, 17:51
Så da er det ikke noe spørsmål?!
Tja...om det ikke finnes noe enda billigere via FRA/MUC f.eks...
Greit med hva var prisene. ? Antar du synes de var høye.
Nå er det på tide å sitte på gjerdet, mai er lavsesong og det er kun en vei, og det ned ^_^
FlightDeck
09-12-2008, 18:40
Tja...om det ikke finnes noe enda billigere via FRA/MUC f.eks...
Okei, trodde du ble overrasket over at prisene var lave, men de var altså generelt høye... Med LH får du både en matbit og så mye drikke du vil på vei sørover, så er de konkurransedyktige på pris, ville jeg valgt dem...
Bizflyer
09-12-2008, 19:22
Jeg skal til Alicante i julen og flyr (som nevnt et annet sted her) med Swiss i biz til Valencia. Du får billetten for ca 4000. De jeg har hørt som flyr SAS eller DY fra Oslo til ALC sier at det er 4,5 meget trange timer på fly.
Fra Valencia blir det et behagelig tog ned til Alicante. Tar ca halvannen time.
God tur!
BF:cool2
Tommy777
09-12-2008, 19:32
Litt over 2000 er prisene jeg finner paa sas.no. Er det saa dyrt da?
SAS er billigst alle dagene de siste ukene i mai, LH koster naermere 3K
FlightDeck
11-12-2008, 11:04
I dag er Alicante i julekalenderen.
Da ble det plutselig halve prisen...
Mens vi snakker om pris; fikk mail av LH i dag angående julesalg med en haug rasende billige billetter til Europa. Flott tenkte jeg, kanskje tiden er inne for å bestille neste års tur til NAP. Hva fant jeg? Jo, prisen hadde doblet seg siden forrige uke. Salg?...
FlightDeck
11-12-2008, 23:52
Nettopp - og du rakk å bestille? Hyggelig om julekalenderen kommer til gode for i alle fall noen av forumets medlemmer...
Tommy777
12-12-2008, 19:33
Da regner jeg med at billettene er i boks?
SudCaravelle
16-12-2008, 16:03
Jeg vil anbefale deg en fantastisk restaurant i Altea som får meget bra kritikker bl.a i Michelin guiden.
http://www.oustau.com/ingles/introduccion.html
Her feirer vi nyttårsaften for 8 året på rad nå (med et unntak i 2006)
Fantastisk mat, fantastisk vinkjeller, og utrolige lokaler i gamlebyen av Altea. Drives av et super vennlig homsepar (Olivier fra Sveits og typen som er spansk). Gutta kjørte oss hjem 5 om morgenen forrige nyttår i sine respektive X5 V8 og RR Sport .
Ikke ennå - her må det først skaffes fri. Men for reisefølget på 4 ble det bestilt.