PDA

View Full Version : god tirsdag morgen

CK
09-12-2008, 05:56
God tirsdag morgen fra ARN. Oppe kl. 04:05 i dag for å rekke 06:25-flighten til FRA. Heldagsmøte med tyske kolleger for det er "julbord" på HQ i kveld. Blir voerspiel på LH-flighten tilbake. Nå skriker magen etter frokost, så det blir spennende å se hva LH har å by på foran gardinen. Sist jeg hadde en morgenflight med LH var det varm frokost med mye snadder. Skal blir godt med mat i magen, og så lit "shut-eye" på veien ned. To morgener på rad opp kl 4 kjennes på kroppen (ok, nå venter jeg på at skiftarbeiderne kommer til å si "dette gjør vi jo hver dag" - men dere får BETALT ;) )

Ha en flott tirsdag - og det er bare 15 dager igjen til jul!

Her på ARN jobbes det med en ny SVÆR tax-free butikk som skal åpne 15DEC - jeg kan ikke fatte at de får dét til, men det jobbes.

ENGM RAMP
09-12-2008, 06:10
God morgen Forumister :)

Her "nytes" nå den siste timen av nattevakten før det bærer hjem til noen timer i loppekassa. Etter det er det fri frem til fredda'n gitt, så tida skal benyttes til både husvask, bilvask og pleie av "ny" bil, samt noen julegaveinnkjøp...Det tegner til å bli noen travle fridager :)

Ha en strålende flott vinterdag, enten der er snø, tåke eller sol der du er :)

Cecilie
09-12-2008, 06:16
Good morning!
Eller skal jeg si god natt? Tidssoner er no herk. I allefall, jeg gjør meg klar for å sove nå. Klokken er så vidt passert 22, så det passer igrunn greit. Skoleuken startet friskt med en governmentprøve idag, så får vi se hva morgendagen bringer av diverse arbeide.

Snøen daler lett ned over Nebraska - jeg håper på hvit jul, selv om temperaturene på dagtid tydeligvis ikke er enig med meg.
Ellers må jeg bare spørre, kan det ha vært en LH A346 som passerte over huset her en lørdag, retning DEN? Jeg så en blå hale og hvit kropp. Klokken var ca 1600 lokaltid.
Jeg tror nesten det må ha vært det, men den kom rett nordfra, og veldig lavt. Hmm.. Synes kanskje det var litt langt nord for innflyvning fra FRA til DEN? Mulig jeg tar feil..

Ha en finfin uke folkens.

EB
09-12-2008, 06:43
Ny dag og fortsatt like vondt i ryggen - om ikke vondere. Legebesøk klokken 8 er vel det mest spennende som skjer i dag. Ellers for de som skal ut - dagen er 12 timer og 45 minutter kortere/mørkere - husk refleks!

Northrider
09-12-2008, 07:02
Goedemorgen fra KRS

Trøtt som en sokk. Slet litt med søvnen i natt, så jeg sovnet vel ikke før klokken nærmet seg 2. Det kjenner jeg nå.

Blir vel å ordne noe frokost, før skole og historieprøve(som jeg 50-50 ikke har orket, ikke rukket å øve til)

Heb goede!

zico77
09-12-2008, 08:01
God morgon frå FBU :)

Fått dagens frokost, og jobber no med morgenkaffeen. I dag skal det undervises, så her er det bare å stålsette seg :)

Ha ein fin dag alle saman!

Discus
09-12-2008, 08:03
Good mornin'. 8 kalde utenfor i forbindelse med oppstandelsen i dag. Vurderer en kort arbeidsdag for å rekke en skitur før det blir mørkt (etter at det har blitt lyst). Ser ut til at skiføret holdt gårsdagens mildvær, og at det også ble tilførsel av mer hvitt på bakken i høyereliggende strøk.

Ha en fin dag.

Someone
09-12-2008, 08:24
God morgen fra Oslo. Ute er det tåke og jeg er trøtt. Da er Excel og Power Point oppe å kjøre så da er det bare å begynne på rapportene og analysene mine. Ha en fin dag.

Savipix
09-12-2008, 08:26
God morgon!

Mörkt och fyra röda i Uppsala just nu. Blev inte många timmars sömn då jag blev lite "carried away" med ett av kursprojekten. Nu skall det skrivas färdigt en hemuppgift och sen blir det universitetet till lunch.

Ha en flott dag! 5 dagar kvar

sirpjalle
09-12-2008, 09:52
God morgen fra Oslo. Atter en kursdag. Litt deilig å kunne stå opp, spise frokost og sette seg på T-banen og være klar til kurs klokken 0900 ;)

Blir en slags "ferie" dette :p

Ha en fin dag da forumister :)

jcnorway
09-12-2008, 10:00
God morgen forumister!

Et par møter på timeplanen i dag, ellers en helt vanlig dag på kontoret. Samboeren skal på julebord i kveld så det blir litt alenetid hjemme.

Ha en fin dag alle sammen!

Bizflyer
09-12-2008, 10:01
Good morning!
Eller skal jeg si god natt? Tidssoner er no herk. I allefall, jeg gjør meg klar for å sove nå. Klokken er så vidt passert 22, så det passer igrunn greit.

Ja, små piker bør absolutt være i seng til kl 22! :old (:D)

God morgen fra Krsand!
Her er det kaldt og isglatt i dag. Godt man skal være på kontoret i dag. Så får vi håpe det smelter utover dagen.

Siste arbeidsdag denne uken. Hurra!
Og så kun en arbeidsdag igjen før jul, nei forresten i år, og det er neste tirsdag. Akk ja! Det er nok derfor jeg skal drikke! hehe!

BF:cool2

FBU 4EVER
09-12-2008, 10:19
God morgen fra Nærsnes!
Gårsdagen gikk med til grunning av trappen opp til 3. etg, samt vangene på trappa ned til 1. etg. Nå står JetBlue her og pønsker ut taktikken vedrørende selve malingen. PC'en min befinner seg i 3. etg., så det betyr at så fort vi begynner å male, så blir det niks tilgang til internett før langt utpå ettermiddagen.
Egg og masse bacon, juice, melk og brødskiver til frokost er inntatt. Nå er det kaffe. JetBlue hilser.
Ha en fin dag.

Blubird
09-12-2008, 11:02
God formiddag fra tåkehavet i Moss. Dagens andre kaffekopp er på plass, og RYG kan melde om;

På grunn av værforhold opplever vi på nåværende tidspunkt uregelmessigheter i trafikkavviklingen.

Ser imidlertid ikke ut som det er de helt store uregelmessighetene, med unntak av Bodø/Tromsø-flighten som er innstilt.

OJB
09-12-2008, 12:32
God formiddag folkens,
Travel dag som vanlig , og trivselen er på topp i arbeid.
Ut denne uken og neste så inntaes 14dagers ferie.
Morgendagen byr på tur over fjellet til OSL med SK4002 og siste prosjekt månedsmøte dette året.
Satser på at det er brøytede rwy's på OSL og ingen forsinkelse som gjør at jeg kommer sent til møtestart på Lilleaker.
Dress og dansesko taes med i anledningen prosjektets julebord på Bristol i morgen kveld.
Ha en fin dag alle forumister

LN-MOW
09-12-2008, 13:34
Gudd moerning fra Atlantas nordkant! Her er det slutt paa kulda .. naa er det allerede seks grader ute og i morgen natt skal det bli enda varmere. Det er skyet, og mot kvelden skal det bli regn ogsaa.

Akkurat ferdigfrokostert ... guttungen forlangte French Toast, og det ble det. Yummy yummy,

Her skal det jobbes idag .. blir en stoerre oekning av arbeidsbyrden i morgen, saa da maa latskapens siste dag (i denne omgang) utnyttes til fulle. Saa blir det aa finne geniale maater aa kappe manuell behandling av den nye byrden slik at vi igjen kan synke inn i latskapens fold ..... Inntil farmer igjen dumper nye ting i fanget mitt ... osv osv osv ....

ENGM 911
09-12-2008, 13:38
God ettermiddag, sent opp i dag. Ny kveldsøkt venter på OSL. Befraktes Oslo-OSL med Norges beste busselskap, SAS-Flybussen. ETD 1402 ETA 1427.

LN-MOW
09-12-2008, 13:41
... og da er vi under 1.50 per gallon bensin ... fire stasjoner i Alpharetta har bikket under nok en 'magisk grense' ... :USA:up:

Egil
09-12-2008, 14:13
God ettermiddag fra WIAS HQ :)

Travle dager med jobb både på WIAS og MJF, men gud så vi liker det!
Dagen består av jobb jobb og jobb, og litt frustrasjon over Amadeus som ikke vil samarbeide med meg :p
Straks tilbake fra MJF!

E!

Cecilie
09-12-2008, 14:21
Truckstop'et i Scottsbluff - $1,45 pr. gallon!

BSSW
09-12-2008, 14:22
Ellers må jeg bare spørre, kan det ha vært en LH A346 som passerte over huset her en lørdag, retning DEN? Jeg så en blå hale og hvit kropp. Klokken var ca 1600 lokaltid.
Jeg tror nesten det må ha vært det, men den kom rett nordfra, og veldig lavt. Hmm.. Synes kanskje det var litt langt nord for innflyvning fra FRA til DEN? Mulig jeg tar feil..
Du tar neppe feil, LH 446 FRA-DEN flys av 1 stk Airbus A340-600 :) Men hvis den kom inn rundt kl 16 så ser det ut til at den har blitt litt forsinket. Etter rutetiden så skal den lande kl 1525 i DEN. Skal forresten fly den ruten når jeg skal til SEA i januar.

Her i Egersund så er det overskyet og alt for kaldt....

Her blir det å skrive litt på pcen og gjerne noe jobbsøkning eller forberedelser til jobbsøking....

Ha en fin dag forumister :)

LN-AØR
09-12-2008, 14:31
God ettermiddag fra BOO. I dag var første dag med våpenutsjekk på F-16, noen som vil si at jeg kan skrive i flyets form uten veiledning fra befal. Nå kan jeg også henge opp missiler osv. selv. Ellers ikke noe å melde fra BOO. Stille og fredelig som vanlig. 30 min til middag. Ha en fin dag videre.

LCH78
09-12-2008, 14:43
God ettermiddag fra WIAS HQ :)

Travle dager med jobb både på WIAS og MJF, men gud så vi liker det!
Dagen består av jobb jobb og jobb, og litt frustrasjon over Amadeus som ikke vil samarbeide med meg :p
Straks tilbake fra MJF!

E!

FXB du sliter med eller? :)

Tommy777
09-12-2008, 16:24
God morgen fra korrupsjonens verdenshovedstad. Paa morran i dag ble Guvernoeren av Illinois arrestert av FBI og med en guvernoer allerede bak laas og slaa er mange nok ikke stolt av aa kalle denne gjennomsyra drittstaten sitt hjem i dag.

Elendig vaer, regner i boetter og spann, rundt 5 varmegrader tenker jeg. Siste kontordag denne uken, skal bli interessant aa reise i morra tidlig

zico77
09-12-2008, 16:37
God morgen fra Oslo. Atter en kursdag. Litt deilig å kunne stå opp, spise frokost og sette seg på T-banen og være klar til kurs klokken 0900 ;)

Blir en slags "ferie" dette :p

Ha en fin dag da forumister :)

Hrmf! Kurs er ikkje noko ferie! Kom på mitt kurs, ska du jaggu få oppgåver (vanskelige og!) -såh!

LN-MOW
09-12-2008, 16:43
God morgen fra korrupsjonens verdenshovedstad. Paa morran i dag ble Guvernoeren av Illinois arrestert av FBI og med en guvernoer allerede bak laas og slaa er mange nok ikke stolt av aa kalle denne gjennomsyra drittstaten sitt hjem i dag.

Send gjerne FBI ned hit en tur også ...

http://www.atlantaprogressivenews.com/news/0101.html

During a recent Perdue radio interview on “The Right Side with Shelley Wynter,” WAOK-A Radio (1380), a caller by the name of Brian mentioned he was a newlywed.

Perdue: "All right. I hope you make it 34 years like we have."

Brian: "Well, that's my goal, Governor. The one thing I haven't been able to do is find a way to have a friend of mine write me a bill that saves me $100,000 on my taxes. I was wondering how I might be able to get that done."

Perdue: "Well, you get elected Governor, Brian. I appreciate your question. That was really nice. I appreciate you being a fan, and I wish you well on your honeymoon." :rolleyes:

Martin
09-12-2008, 19:32
G'tirsdag!!

Jeg er bare blid og fornøyd i dag! Først kom SMS'en fra DNBNor, om at noen hadde satt penger inn på kontoen, så fikk jeg lønnslippen som bekreftet hvem som hadde gjort det.
Så finner jeg ut, at selveste Eagles (gruppa altså, de som synger om "Hotel California"), skal spille her til lands neste år.. Riktignok i Bergen, men...

Tommy777
09-12-2008, 19:34
G'tirsdag!!

Jeg er bare blid og fornøyd i dag! Først kom SMS'en fra DNBNor, om at noen hadde satt penger inn på kontoen, så fikk jeg lønnslippen som bekreftet hvem som hadde gjort det.
Så finner jeg ut, at selveste Eagles (gruppa altså, de som synger om "Hotel California"), skal spille her til lands neste år.. Riktignok i Bergen, men...

Ja, da kan du ta med mordi (og mormi) paa konsert

Martin
09-12-2008, 19:38
Ja, da kan du ta med mordi (og mormi) paa konsert

Måtte i såfall blitt farmin.. Mormi tror jeg ikke har noe spesielt sansen for de, mens fattern kunne nok heller tenkt seg det..