View Full Version : Nye tilbud...
Nå kan man komme t/r med FR i Europa for kr. 60 tot ( de sier "no taxes" ).
Har sjekket mange alternativ.
Det blir vel noe "taxes" i tillegg for bagasje og kredittkort...... Men hvis man bor nær TRF er det en kjekk tur for dagsshopping ??
Men jeg antar vel at det er mye bedre og dra til OSL og betale noen tusen mer ??:8:
Er jo Italiafan, og vil garantert til Bologna neste sommer. De priser som LH ( Star ) og OK ( Skyteam ) er disgusting, så jeg venter på en slik kr. 60 dukker opp. Har jo litt penger til bensin til TRF og parkering...
Kanskje IMM blir med ??
FlightDeck
07-12-2008, 20:38
hehe... Hvor mange ganger har du sagt at du vil fly Ryanair uten å gjøre det nå, Reidar...? Og tilbud og kampanjer har de hele tiden - de har faktisk aldri perioder uten. Italia-satsningen blir imidlertid spennende, selv om mange knapt kan skille destinasjonene deres fra hverandre.
Og dagsshopping, slik du nevner, må vel være massivt meningsløst med Ryaniar om man ikke bor i nærheten av Oslo. 2 timer til Torp, 2 timer til London (f.eks.), minst 1 time på flyplassen, 1 time til byen - og så de samme seks timene tilbake, altså et halvt døgn med Ryanair-reising...
Og dagsshopping, slik du nevner, må vel være massivt meningsløst med Ryaniar om man ikke bor i nærheten av Oslo. 2 timer til Torp, 2 timer til London (f.eks.), 1 time til byen - og så de samme fem timene tilbake, altså ti timer reising for en dagstur...
Og det krever også mer enn 1 daglig, men rutetider som gjør at det passer med dagsturer.
Itillegg så er den en fordel med sentrumsnære flyplasser hvis man skal på dagstur:rolleyes:
Nå kan man komme t/r med FR i Europa for kr. 60 tot ( de sier "no taxes" ).
Har sjekket mange alternativ.
Det blir vel noe "taxes" i tillegg for bagasje og kredittkort...... Men hvis man bor nær TRF er det en kjekk tur for dagsshopping ??
Men jeg antar vel at det er mye bedre og dra til OSL og betale noen tusen mer ??:8:
Er jo Italiafan, og vil garantert til Bologna neste sommer. De priser som LH ( Star ) og OK ( Skyteam ) er disgusting, så jeg venter på en slik kr. 60 dukker opp. Har jo litt penger til bensin til TRF og parkering...
Kanskje IMM blir med ??
Hehehe, ja kanskje det?
Jeg har jo vært på de mest utrolige steder i denne verden, men svært lite rundt i Europa. Italia har jeg aldri vært i, men det kunne kanskje vært noe?
Ellers teller jeg dager til vi skal til Barbados, og da skal vi via London med Ryanair. Turen til London betalte vi 699 kroner for, inklusive skatter. Og da snakker vi også inkludert kredittkortgebyr og bagasje ( 2 bagasjer). 699 er forøvrig ikke pr. person, men for hele familien! ;)
IMM
SQ777 er nok mest opptatt av FB-miles... Ryaanir holder han seg klokelig unna - fakta taler!
Tommy777
08-12-2008, 17:00
Hoerer ikke denne hjemme i reiseforumet?
litt-amatør
08-12-2008, 23:58
http://www.side2.no/fritid/article2458995.ece
Og så har de kommet med kalender som utrolig nok har satt følelsene i sving. Jeg undres på hvor mye lektor Runi Børresen bruker Ryanair og om de har grunn til store bekymringer i Ryanairs hovedkvarter.:D
Har vært omtalt i to måneder allerede. Tilbake til topic.