PDA

View Full Version : God morgen, det er søndag


ENGM 911
07-12-2008, 06:07
Kun få timer til dyna får besøk etter en stille nattvakt. Det er -6,7 grader og 4 knop nordavind på OSL. Utpå dagen er det opp å stå, snu døgnet og håpe at kroppen ikke er helt i ulage. Ha en fin dag.

EB
07-12-2008, 08:50
Hovedstaden byr på minus 5 grader, fyr på peisen, forum, aviser og bøker... Med andre ord det skal bli en fin søndag - innendørs. Håper du får en fin dag også.

Discus
07-12-2008, 09:19
God morgen. Frokosten er i magen og nå står skitur på dagsprogrammet. Kaldt men fint vintervær ute.

Ha en super søndag.

Thomas
07-12-2008, 10:48
Hmm, er det Søndag allerede?! - vært på jobb i godt over 4 timer og 14:30 tar jeg helg! Det blir London på Tirsdag med BA Club T/R samme dag, så får vi se hvordan det er - lukter vel litt julegaveshopping på Harrods, selvom det mht til mengden er selvmord.

Schnell! :nor

Someone
07-12-2008, 11:09
God morgen fra Oslo. Klart og kaldt ute idag, noe som man vel ikke helt kan si om kroppen min. Står litt rydding og pakking på programmet idag, itillegg til så kaller sofaen;) Ha en fin dag

sirpjalle
07-12-2008, 12:29
God morgen fra Stavanger! Ingen planer for dagen enn å ta det rolig og slappe litt av. Tror kroppen min brygger på en liten forkjølelse jeg gitt.... :drunk:

Det blir bra med tanke på at jeg skal sette meg på et fly i dag og tibringe en arbeidsuke der....

Ja ja, ha en fin søndag :)

JetBlue
07-12-2008, 12:40
God søndag formiddag Grefsen! Den blå himmelen over hovedstaden er i ferd med å innta et lettskyet preg.

Klesvask, jobbsøking, en tur på kontoret og deretter en tur til La Casas på Sagene for et par øl med bror Arne. Ikke så verst program på en søndag, he

Even92LN
07-12-2008, 12:41
Goood morgen fra Hurdal, denne andre søndagen i advent :) Stod opp i dag til nyyydelig vintervær; sol, -7,5 grader og skyfritt ^^) Ikke nok med det! Da jeg så på radaren i halv 11 tiden i stad så jeg dette over østlandet/sørlandet! En haug med Thomsonfly på vei til Nisseland i Rovaniemi! :P

http://www.santapark.fi/

http://i256.photobucket.com/albums/hh172/Even1992/frm00005.jpg

Egil
07-12-2008, 12:43
God formiddag fra sofakroken @ LV15A ^_^

Var ikke den første til å ta kveld i natt og ei heller den første til å stå opp i dag, men er det søndag så er det søndag!
5 blå og rimelig overskyet, kan dog skimte at solen gjør et forsøk på å lyse opp byen!
Sofa, tv, pc, sport i dag...

E!

Utflyttet
07-12-2008, 13:19
Morn morn, her ble det en lang natt da jeg fikk ryddeånden over meg og begynte på å flate ut gammel, opphopet emballasje fra all mulig teknik ksom har vært igjennom her det siste året. Restulatet er 5 svære sekker plast og en god kubikk papp som skal kjøres til BIR i morgen.

I dag skal dagen går til to andre ryddejobber, som er langt mer intrikate, to måneder med kvitteringer, reiseregninger og ting skal ordnes opp i, samt at det skal trykkes ut en god del fakturaer.

Ha en ordenfyllt og god dag! :)

-A

Savipix
07-12-2008, 14:29
God eftermiddag från Uppsala,

Har varit ute på en prommenad och sett solen för första gången på flera dagar. Åter i lägenheten för mer projektarbete och försök till att göra någon plan för den kommande veckan.

Om precis en vecka kliver jag ombord på SK689.

Till er alla forumister önskar jag er en fin fortsättning på denna andra söndag i advent.

TigerBlack
07-12-2008, 15:11
God ettermiddag fra Fornebu

Hikken har satt inn for fult, men bortsett fra det er alt flott.. stille på telefonen idag og snart skal jeg hjeeeem :D

Lite spotting om dagen, men det kommer seg vel når våren kommer (om 4 måneder).

FBU 4EVER
07-12-2008, 15:20
Ahhh... søndag, flott vær og snømåking. Det er dagen så langt. Endelig ser det ut til at PC'en funker tilfredsstillende. Hatt problemer med en peker som til stadighet forsvant, noen ganger helt opp i 9-10 minutter, for så å komme tilbake og skifte kontinuerlig mellom pil- og timeglassfasong. Bar å shut'e ned og starte på nytt.
I går kveld var det årets lutefisklag. Alltid suksess! God mat og godt øl. Ikke i seng før nærmere tre-halvfire i natt

SAJblue
07-12-2008, 15:48
God ettermiddag fra Lademoen.

Her skjer det ikke stort i dag, i alle fall ikke for min del. Har sett jaktstarten i skiskyting for menn, det var meget spennende. Har også lagt ut en trip-report til i tråden "OSL-SVO-NRT med videre" på forumet. Kanskje det blir flere i løpet av dagen?

Bizflyer
07-12-2008, 15:52
Restulatet er 5 svære sekker plast og en god kubikk papp som skal kjøres til BIR i morgen.

Kjøre det helt til Birtanagar i Nepal?? Ja, da får du morgendagen til å gå iallefall!^_^

God ettermiddag fra Krsand. Her er det en dag i hangoverens tegn. Giddalausheten er kommet over meg, og sofa, tv, cola og internett blir dagens aktivitiet. Føles helt riktig det!

Heldigvis bare 3 dagers uke foran meg før turen går til Danmark på torsdag for langhelg!

BF:cool2