View Full Version : God fredag morgen!
KennethGS
05-12-2008, 05:21
..........
Mr_Tupolev
05-12-2008, 05:41
God morgen fra RadissonSas:) Svinekaldt utenfor her i Bergen.
Ha en fortreffelig dag!;)
Glad fredag. Formen er fortsatt ikke på topp - men jobben kaller og det blir en haug med møter inne og ute av kontoret. men så blir det en rolig ettermiddag, kveld og helg - jippi! Ha en bedre helg du også!
God morgen fra Oslo. På jobben idag er det møter og forberedelser til møter som gjelder. Ikveld blir det innflyttningsfest hos en venninne. Ha en fin fredag
God morgen fra Sjursøya. Her er akkurat dagen startet. Målet er å få fakturert en del. Deretter blir det retur til Vestlandets Perle litt senere i dag. 13:45 avgangen er foreløpig planen. Planen for helgen blir å avtale, og booke, tur til Las Vegas i april. Ha en strålende helg!
God morgon!
Den här dagen blir brun. Väntar på att en brun man i en brun bil skall komma med ett brunt paket med min MACbook så jag har någonting att göra idag melllan mina projekt. Ikväll blir det nog någonting brunt i glaset.
Utsikterna för att det skall bli en bra dag är goda och det tänker jag också jobba hårt för att det skall bli, TGIF!!
Ha en fin helg!
Gooood morgen fra MJF for siste gang denne uken!
Fremdeles nydelig vintervær, 6 minus og helt mørkt ute enda.
Det er fredag, det er helg og man er fremdeles i godt humør. Helga blir en kombo av hjemmekos og bursdagsfeiring i morgen. God mat og drikke :)
E!
God morgen fra Oslo sentrum. Som vanlig er kaffeprosedyren over og arbeidsoppgavene står i kø.
Julemat i går, mer julemat i dag, tror det er noe julegreier i morgen også. Lenge til dette er over? :cry:
Uansett julemat eller ikke: Ha en fin fredag!
sirpjalle
05-12-2008, 09:12
God morgen fra Forus! Ble litt sent i går og, blir vel litt overtid i dag og tenker jeg..... :drunk: MEN det er halv skatt i desember og Januar er en dyr måned ;)
Litt forumlesing skal foretas før arbeidet setter inn for alvor.
Ha en fin dag forumister :)
God fredag, hakket for sen oppe, doper meg nå ned på smertemidler og tar en taxi til frisøren.
God fredag, hakket for sen oppe, doper meg nå ned på smertemidler og tar en taxi til frisøren.
Jøss! Enkelte har tydeligvis mer frisørskrekk enn andre! :8:
God fredag fra Trøndelag
Kaldt som f... men sola titter fram.Her jobbes det på i leilighet,avrettingsmasse og fall etablert på bad,imorra og påfølgende dager skal det membreres og flislegges.....:D
Ha en fortreffelig dag og ei riktig helg :nor :nor :nor
Bizflyer
05-12-2008, 12:05
God formiddag fra sørlandet!
Her har det snødd i formiddagstimene. Sluttet litt nå. Har fri i dag og nyter det i fulle drag! Skal bli deilig med helg!
God arbeidslyst til dere andre på jobb! ;)
BF:cool2
Jobb Jobb Jobb - og det snør pent og pyntlig ute slik at DTO'ene spretter opp på rekke og rad! Helgejobbing vil si opp klokken 0440 både imorgen og Søndag, men greit å ta helg 14:30 på Søndag til 14:30 på Onsdag...
Back to "work" !
Jobb Jobb Jobb - og det snør pent og pyntlig ute slik at DTO'ene spretter opp på rekke og rad! Helgejobbing vil si opp klokken 0440 både imorgen og Søndag, men greit å ta helg 14:30 på Søndag til 14:30 på Onsdag...
Back to "work" !
bla bla bla, slutt og klag:P fikk du sjekket det andre greiene med BA i går? ja?nei? svar nå!
Forbanna tysker, reiser ikke til Lubeck i tidlighelga vøtt! :colgate:
Ække betalt fem øre!
Forbanna tysker, reiser ikke til Lubeck i tidlighelga vøtt! :colgate:
Ække betalt fem øre!
greit, betaler du eller? så setter jeg over spenn på mandag?
hehe kunne godt reist i senhelgen i stede?:P
G'morgen fra Alpharetta. Kaldt her ogsaa - minus to - har nok faatt litt blaest fra Chicagosibirsk. Solen skinner, ihvertfall.
Siste arbeidsdag for helgen .. TGIF! I morgen blir det nok anskaffelse av juletre!
Jøss! Enkelte har tydeligvis mer frisørskrekk enn andre! :8:
Hehe, verste er at jeg faktisk har hatt litt skrekk etter at frisøren jeg prøvde i CPH ikke helt var min standard, så da betaler jeg heller det det koster i Norge og går til han typen som har klippet meg de siste fire-fem årene snart!
Ellers fikk jeg utrettet meget - strammet brillene mine hos optikeren, var innom Humac i Vika - som ikke hadde noen macbooks inne og videre til Eplehuset i Operapassagen - så nå er jeg eier av en flott macbook. Får se om jeg blir like bitt av Apple-basillen som enkelte andre.
Ha en strålende dag!
God kald fredag frå Trondheim! :)
Snart helg! Dette blir herlig, sjølv om det ligger an til helgejobbing -men det er jo ekstra betalt, så det får stå sin prøve ;-)
Ha ein flott ettermiddag, og snart god helg! :)
och nu var MacBooken i hus, här blir det leka ikväll :)
Hehe, verste er at jeg faktisk har hatt litt skrekk etter at frisøren jeg prøvde i CPH ikke helt var min standard, så da betaler jeg heller det det koster i Norge og går til han typen som har klippet meg de siste fire-fem årene snart!
Bruk Klippestuen Z i København. De har 3 salonger som alle ligger i gangavstand fra CBS. Der får du også 10% studentrabatt
Det er viktigere for meg å se ordentlig ut enn å få rabatt...
Det er viktigere for meg å se ordentlig ut enn å få rabatt...
Samme her, men Klippestuen Z kan anbefales. Og heller ikke med rabatt er de billige:p
Nå, mulig. Det hørtes kjent ut, så har sikkert gått forbi der. Kan prøve det neste gang. Har liksom vært hakket skeptisk til å prøve nye frisører etter at hun første enten ikke forstod hva jeg sa eller ikke klarte en simpel klipp.
jcnorway
05-12-2008, 15:22
Og der satte banken min ned lånerenten med 1% :) I og for seg ikke et bra tegn på at rentene stuper da dette er et tegn på dårlige/dårligere tider, men jeg er kortsiktig og ser kun lavere lånekostnader :colgate: Ha en fin helg alle sammen!
Og der satte banken min ned lånerenten med 1% :) I og for seg ikke et bra tegn på at rentene stuper da dette er et tegn på dårlige/dårligere tider, men jeg er kortsiktig og ser kun lavere lånekostnader :colgate: Ha en fin helg alle sammen!
Jeg snakket med banken (DnBNOR) idag om lånet i forbindelse meg leiligheten jeg har kjøpt. 5,45% er langt mindre enn budsjettert for å si det sånn:colgate:
Tommy777
05-12-2008, 17:26
God morgen fra Chicagosibirsk. Mine naboer har store problemer denne uken. Paa onsdag gassa en av naboene ut gjennom alleyen med sin Nissan 350Z i fullt firsprang som vanlig. Glatt var det i svingen og sleng fikk han, rett i murveggen, saa ikke pen ut etterpaa. I dag starta ikke en T-Bird i nabobygget grunnet VANVITTIG lav temperatur, 8F i natt, kun14 paa morran.. Vaeret er paa vei, Andreas!! :p
3 naboer og undertegnede tok det for aa faa den tunge dritten skyvd ut av parkeringsplassen slik at man fikk tilgang til batteriet. Litt trim har aldri skadet noen, fy f.. hvor tung den gamle Forden var
Ellers skal jeg ogsaa refinansiere i dag. Alle papirene er med, skal til "the guy" klokka 3, ny fastrente blir 5,25.
Ellers blir det en rolig kveld, skal kose meg med ei brun ei paa 18 aar i kveld, ut aa hoppe i morra.
God helg til alle!
Twin Otter
05-12-2008, 18:05
Back to "work" !
Kan du forklare de uinnvidde hva en DTO er for noe?
DTO - Designated Takeoff Time
Altså flyet kan pushe på tid, men når det er 10 fly forran i de-ice kø + fullt på PAD så må vi "anta" en taxetid fra gaten til baneenden, og dette er en DTO :)
Utflyttet
05-12-2008, 19:59
Altså flyet kan pushe på tid, men når det er 10 fly forran i de-ice kø + fullt på PAD så må vi "anta" en taxetid fra gaten til baneenden, og dette er en DTO :)
Det er ganske langt å taxe fra Paderborn i Tyskland til Denton da...
Hva er PAD?
-A
ENGM 911
05-12-2008, 20:09
PAD=Airlinestaff med rabbaterte billetter
ENGM RAMP
05-12-2008, 20:19
I denne sammenhengen så mener vel Thomas De-icingplattformen tror jeg :)
jcnorway
05-12-2008, 20:39
Jeg snakket med banken (DnBNOR) idag om lånet i forbindelse meg leiligheten jeg har kjøpt. 5,45% er langt mindre enn budsjettert for å si det sånn:colgate:
Men som den fornuftige leilighetskjøperen du er så regner jeg med at du med dagens melding allerede har revidert budsjettet og flyttet avsatte midler fra posten "Renter og avdrag" til posten "(Mat og) DRIKKE" :p
ENGM 911
05-12-2008, 20:48
I denne sammenhengen så mener vel Thomas De-icingplattformen tror jeg :)
Så sant så sant, beklager.
Hmm .. Da jeg jobbet i SAS sto det for 'Delayed takeoff-time' .. Designated vil jo bli litt feil så lenge man ennå ikke vet når man vil ta av ... ;)
I dag starta ikke en T-Bird i nabobygget grunnet VANVITTIG lav temperatur, 8F i natt, kun14 paa morran.. Vaeret er paa vei, Andreas!! :p
Njaaa .. skal bli -5 til natten, men det ser ut til å være det verste i denne omgang ..
God ... lørdag er det vel strengt tatt... TGIF!!!