View Full Version : SAS tøffer seg
FlightDeck
03-12-2008, 17:16
... med nye bannere på forsiden - og en side med åtte gode grunner til å velge SAS:
http://www.sas.no/no/Sider-uten-menytilknytning/Fordeler/
....deler av sas.no var ikke helt i henhold til "logo-politites" retningslinjer, tror det er det vi ser resultatet av på forsiden nå. Bra å trekke frem fordelene med SAS' produkt. Flotters! (selv om jeg vel synes SAS' marketing kan bli enda litt mer tøffe i trynet)
Utflyttet
03-12-2008, 17:21
Fra boksen "Gull verdt":
Egen innsjekkingsskranke på flyplassen
Jaha? Hvor er den på BGO?
-A
Tommy777
03-12-2008, 17:59
Fra boksen "Gull verdt":
Jaha? Hvor er den på BGO?
-A
Og TRD/SVG etc etc etc.
Meget gode poenger her, men de "glemte" aa fortelle at de destinasjonene de reklamerer med, kreves det 300 (eller mer enn en flight hver eneste uke dag hele aaret!!!!!!) flighter i aaret i de mest vanlige oekonomiklassene for aa opptjene gull mellom OSL/ARN, eller 150 (!!!) enkeltreiser i aaret t/r LCY/LHR. I tillegg maa man fly 80 enkeltreiser for aa ta ut en gratisreise t/r OSL-ARN-OSL eller 100 enkeltreiser for aa faa en gratis t/r LHR/LCY
alle andre flyselskaper ser paa LOJALITETSprogrammer som en av de viktigste redskaper som gir suverent best ROI, men ikke gutta i drivhuset. Kanskje de ikke tror folk kan regne
SAS.no er OSL det. Resten teller ikke. Det er vel strengt tatt det som skinner i gjennom i disse 8 punktene.
alle andre flyselskaper ser paa LOJALITETSprogrammer som en av de viktigste redskaper som gir suverent best ROI, men ikke gutta i drivhuset. Kanskje de ikke tror folk kan regne
Dette er vel ikke helt riktig. M&M gir vel stort sett mikropoeng i R-klasse de også på de fleste reiser så vidt jeg har fått med meg.
Tommy777
03-12-2008, 18:17
Dette er vel ikke helt riktig. M&M gir vel stort sett mikropoeng i R-klasse de også på de fleste reiser så vidt jeg har fått med meg.
Minimum hos M&M er 50% paa intercont, 50% er ganske saa mye bedre enn 25%. I tillegg kan du opptjene 100%++ i alle klasser dersom du registrerer poengene paa UA/US/AC med flere. Det soerger for at folk i USA ikke skygger unna LH og de genererer business fra USA og partnere mens SAS har satt en merkelig stopper for dette