View Full Version : God tirsdags morgen.
Twin Otter
02-12-2008, 04:47
Tiden er inne for å åpne den andre luka i julekalenderen. Jeg har vel resignert min frustrasjon over tidlig julepynt osv. nå er vi godt i gang med desember så nå er det bare å pynte i veg. Noen som fikk med seg the julekalender i går?
Nattevakt nummer en av tre er underveis. 2 timer og 20 minutter gjenstår!
Stavanger kan melde om oppholdsvær og en utetemperatur som ligger og vugger mellom 0 og 2 grader celcius...
Sier jeg virkelig god morgen før EB? Er alt som det skal?
Forelesninger fra 0800 til 1520 med litt Excelutvikling i mellom. Ha en strålende dag!
God morgen folkens!
Mosjøen er badet i måneskinn fra en stjerneklar himmel og kan melde om 9 kalde blå tidlig på morgenkvisten. Dagens første fly er unnagjort og frokost inntatt! Så nå er det klar for frusting over nye datamaskiner på jobb som ikke vil samarbeide med oss :angry: Det er alltid noe nytt og bedre som ikke skal fungere det grann bedre enn det som skal erstattes...
Min bedre halvdel har bursdag i morgen, så etter jobb skal de siste forberedelsene til henne ordnes ;)
E!
God morgen fra Oslo. Såvidt jeg kan se er det hvitt ute og det ser ikke spesielt varmt ut. Flaxlodd uten gevinst i dagen julekalender. Snart blir det å komme seg på jobb og få gjort litt arbeid. Itillegg blir det å by på en leilighet idag. Ha en fin dag
Ingen behagelig morgen - kroppen herjes av en influensa. Dette har jeg ikke tid til. Ellers er dagen nesten 12 timer og 30 minutter kortere/mørkere - men om snaue 3 uker så går vi mot lysere tider. Ha en frisk tirsdag!
sirpjalle
02-12-2008, 07:41
God morgen fra Forus! Har vært mer våken enn i dag, men på jobb må man jo.... Så da er kaffen en god venn og ha. :)
Blir er par møter i dag og en del telefoner.....
Vel. ha en fin dag forumister! :)
Bizflyer
02-12-2008, 09:00
Bare tirsdag, og jeg som håpet på minst torsdag i dag. Akk ja! Det er nok derfor jeg drikker. :cheers:
Blir kontordag i dag. I kveld blir det foredrag i Militære Samfunn med påfølgene tapasbuffet. Blir sikkert hyggelig det!
Husk at i morgen er vi enda nærmere helga! Nok en god grunn til å drikke! :)
BF:cool2
jcnorway
02-12-2008, 09:29
God morgen!
Har flax julekalender liggende, men har ennå ikke fått skrapt noen ruter. Det står på planen når jeg kommer hjem :)
Ellers har jeg startet dagen med trening så nå er kroppen og hodet klar for dagens arbeidsoppgaver.
Grått og overskyet med lett snø i luften i hovedstaden akkurat nå.
Ha en fin dag alle sammen!
God morgon från Uppsala,
Sitter här och skriver på ett projekt som, i en perfekt värld, skall vara klart på måndag nästa vecka. Annars sker det inte så mycket just nu. När jag kommer hem skall nästa luka i min Haribokalender öppnas. Ha en flott dag forumister!
Tilbake i Oslo etter en fotball&øl helg i Portsmouth. Skal ikke legge skjul på at det var tungt å komme seg opp kl. 05:45 i dag for avreise til SK238, etter at jeg ikke kom i seng før nærmere ett i natt. Jaja, det får bli en tidlig kveld i kveld tenker jeg.
KennethGS
02-12-2008, 10:24
Ny dag, nye utfordringer....
Håper den kommende kveldsvakten blir litt mindre utfordrende enn gårsdagens som endte med to timer overtid...
...og så rakk man ikke engang å skrive ferdig... Denne dagen BEGYNNER med to timer overtid, i håp om å få finne feilen på de-icingbilen som laget krøll igår kveld...
Great... :p
God tirsdag. Dagen er blitt amputert pga. sykdom hos min arbeidsmakker, så det blir noe forefallende småtteri som skal utføres, bl.a. et sjeldent besøk i banken i Nydalen.
God dag frå FBU :)
Trip frå TRD til OSL på quisten i dag, og sitter no god forankra i ein WorkShop. Dette skal bli ein produktiv dag :)
Ha ein snørik dag alle saman -det drysser sakte ned her ;)
Endelig kom det en brun bil med en brun mann og en pakke hit. Da har jeg lesestoff en god stund fremover. En annen pakke som kommer med røde og grønne menn i røde og grønne biler fra Vestfold tidlig i går, har de siste 24 timene klart å bevege seg den lange veien fra Oslo til Bærum, dvs. ca. 0.83 km/t i snitt.
Da blir nok kvelden tilbragt på sofaen med litt teknologiske godsaker :D
Ha en fortsatt fin dag!
G'morgen fra et kaldt (0) Alpharetta som bader i solen .. så vi skal nok tine opp etterhvert.
Guttungen var svært fornøyd med å finne engelsk tekst i Ponduskalenderen. Fruen var ikke fullt så fornøyd da teksten ble sitert ved frokostbordet ... :p
Selv er jeg svært fornøyd med å få fylt tanken til under $15. 1.45 per gallon. Yeah, baby!! :musikk
Lyst til å innvie oss i ponduskalenderens verden? ;)
Bizflyer
02-12-2008, 16:11
Selv er jeg svært fornøyd med å få fylt tanken til under $15. 1.45 per gallon. Yeah, baby!! :musikk
Bortskjemte ............... :eek:
Sier det bare! Er det rart jeg drikker? :72:
BF:love
Lyst til å innvie oss i ponduskalenderens verden? ;)
Hockey is a sport for white men.
Basketball is a sport for black men.
Golf is a sport for white men dressed like black pimps.
Men det er jo sant det Pondus skriver om Golf!!!
Tommy777
02-12-2008, 16:50
God morgen fra vinterChicago. Her er det ett par minus paa morran og sola er ogsaa ute her, dog blir high bare 2 varmegrader i dag. Snoeen som kom natt til i gaar ligger fortsatt... Huff
Kontordag og lite arbeide aa bryne seg paa.
ENDELIG! Om ikke så lenge kan Scanair Avdeling Gutterommet legges ned og Scanair Avdeling Bislett kan åpne da jeg omsider har fått kjøpt meg leilighet:D (Eneste forbeholdet er at banken til nåværende eier slipper panten sidne den er belånt for mer enn hva jeg gir for den) Riktignok blir det et par uker med pauseunderholdning på Frogner mellom overtagelse, men det skal jeg leve med.
Tommy777
02-12-2008, 19:17
Grattis! Er det Notar som er megleren?? :P
He he, nei ;)
Og ikveld blir det Champis :cheers:
Hey hey! Gratulerer med leilighet!
jcnorway
02-12-2008, 19:37
Gratulerer fra bydel Nordstrand :)
Grattis med leilighet! Så får vi håpe at megler'n din ikke går konk før handelen er avsluttet. :p
Skåler i nytraktet Starbucks!!
Gratulerer, så får vi håpe at det ikke blir krøll i excel-arkene hos banken eller andre før alt er på plass! Da fikk du hvertfall med deg hele adventskalenderen hjemme. :cheers:
Da er jeg delvis pakket for morgendagens norge-tur. Nå som DYs handling agent bruker swift2check-systemet også i CPH håper jeg selfservicemaskinene har de samme store utropstegnene på exitrows... Har ikke fløyet DY i høst uten å sitte på 1C, ofte hele raden alene gjerne til tross for å være sjekket inn som nummer 100 eller mer...
Her drikkes det sterk rødvinsgløgg etter resept fra legemor... Egentlig var visst rødvinstoddy enda bedre for såre halser/influensa, men det hørtes hakket avansert ut å lage for meg...
MountainDew
02-12-2008, 20:55
Utropstegnene er veldig skremmende for mange har jeg lagt merke til. Rad 1 er ofte ledig!
Gratulerer Someone!
Da har mørket senket seg over OSL, snøen daler ned, og jeg beskuer tarmac og terminal fra rommet mitt i 6.etg på Radisson. Nok et lite Pitstop her i en siste innspurt i adventsmåneden.
Utropstegnene er veldig skremmende for mange har jeg lagt merke til. Rad 1 er ofte ledig!
jeg har hatt glede av det hver gang jeg har fløyet dy til cph. Sist synes jeg det virkelig var påfallende - hadde seq nummer 130 og fikk 1ABC alene... En mann på andre siden av midtgangen og rimelig fullpakket bak. Så for all del, la utropstegnene være!!
..og noen etasjer under, og et par hundre meter unna Farmer, er arbeidsdagen min snnart på hell... Sitter egentlig bare og venter på at noen skal skrive ferdig noen papirer for meg, sånn at lastebilen vår kommer seg inn i øst-europa (les: Sverige..)
Moro med sånne dager, hvor en har ferie, og to andre blir syke, men en kom seg da i mål... Feriereren er hvertfall på plass i morgen, og kan dermed få igjen arbeidsoppgavene sine..