PDA

View Full Version : Ser ut som jeg dropper Bangkok - hvordan komme hjem fra KL på best mulig måte?

gardkarlsen
30-11-2008, 09:37
Hei

Med tilstandene som er i Bangkok for tiden så tror jeg at jeg dropper besøket der til helgen og heller stikker rett hjem. Heldigvis har jeg en billett som kan kanselleres men nå må jeg finne en annen rute hjem. Som jeg har indikert før kunne jeg godt tenkt meg å reise med Singapore Airlines via London men det ser ut som de billettene er litt i dyreste laget...iallefall når jeg sjekker online på singaporeair.com . Så kanskje beste alternativ vil være å fly direkte hjem med Lufthansa til Frankfurt? Andre gode forslag?

SQ 777
30-11-2008, 09:43
Hvorfor ikke Malaysian ?

gardkarlsen
30-11-2008, 09:46
Joda, vi blir nok kanskje nødt til å vurdere det også men det hadde vært greitt å holde seg til StarAlliance for EB poengenes del :-)

Bizflyer
30-11-2008, 19:02
har du ikke et reisebyrå som kan gi deg ny rute. Du kan vel forvente å bli booket om av SAS til andre ruter ettersom situasjonen er som den er?

BF:cool2

gardkarlsen
01-12-2008, 01:11
Joda, jeg har satt reisebyrå på saken også og vi får se hva de kan klare å komme opp med. Men av og til er det greitt å legge føringer for dem :-) Vi får se hva det blir til

Utflyttet
01-12-2008, 14:29
Vil tippe at du ikke vil ha noe i mot KUL-SIN-LHR-OSL, da med A380 på SIN-LHR?

-A

Tommy777
01-12-2008, 19:26
Via SIN er beste alternativ i din situasjon. da faar du jo testa nye C klasse hos SQ ogsaa

Utflyttet
01-12-2008, 23:20
Via SIN er beste alternativ i din situasjon. da faar du jo testa nye C klasse hos SQ ogsaa

Om han velger rett rute. Ny C finner man på 77W'ene til FRA, ZRH, CDG og WhaleJet til LHR. Det meste annet er SpaceBed.

-A

gardkarlsen
02-12-2008, 01:00
Hei

Ja, jeg er enig i at via Singapore høres ut som den beste ideen. Vi fikk dette svaret fra vårt reisebyrå "Ikke mye med Star Alliance som ikke går via Bangkok -noen via Singapore, men også disse flyene er fulle. Økonomiklasse
ledig via Singapore og Frankfurt den 7.desember."

Jeg synes det høres utrolig ut at alle fly fra Singapore er fullt opp både fredag 5. desember og lørdag 6. desember men hva vet vel jeg :8: Tror vi må ringe dem for å få noen flere svar.

LN-MOW
02-12-2008, 01:08
Jeg synes det høres utrolig ut at alle fly fra Singapore er fullt opp både fredag 5. desember og lørdag 6. desember men hva vet vel jeg :8: Tror vi må ringe dem for å få noen flere svar.

Thai har et stort volum transfertrafikk, og alt dette må reroutes. I tillegg er det mange andre selskaper som også feeder inn til BKK .. Da blir et fort fullt rundtomkring ...