PDA

View Full Version : God søndag morgen

LN-MOW
30-11-2008, 04:17
Hallo fra Alpharetta på lørraskvelden .. sitter her i skitværet med en utmerket liten brunvare fra Frankrike og er godt i gang med å ta Leeds fra dagens skyggefulle tilværelse i Coca Cola League og opp i Premier League. Og så snart dette er oppnådd, skal Chelsea brått ned i Conference League...

Jeg spiller selvfølgelig Football Manager 2009.

Ellers er det godt å være hjemme fra kalkunfestivitasen der vi var ni personer og fire generasjoner til bords. Nå blir det et par serierunder til før bingetid.

Utflyttet
30-11-2008, 04:31
Her e rdet snart morgen og jeg har vært i bra lag med pinnekjøtt, venner, juleøl og mer moro, og så ringer en kunde... og nå er klokken 05 snart.

-A

Tommy777
30-11-2008, 04:56
Jaja, kom meg unna kjerringas 10 aars High School Reunion i kveld noe som betyr pizza og oel hjemme paa sofaen.

Ha en fin soendag

mrbthomassn
30-11-2008, 07:33
God Morgen fra Eve.

Ligg i senga å sørge før at Liverpool vinn PL på football manager 2009:)

Er vel på tide å komme seg opp og på jobb snart.

Ha en flott søndag alle sammen!

EB
30-11-2008, 08:15
Glad søndag morgen. Gårsdagens pinnekjøttmiddag sitter i... Nå venter en rolig søndag hvor alle påmeldte til julebordet i løpet av dagen vil motta et menyvalg og kontonummer for innbetaling. Ha en strålende søndag!

sirpjalle
30-11-2008, 09:29
God morgen fra Stavanger! Da er det snart på tide å hive seg ut døra og komme seg på håndballturnering med eldstemann....

Kaffen venter, så er det ut døra!

Ha eb fin dag forumister :)

DonRuud
30-11-2008, 10:05
Glad søndag morgen. Gårsdagens pinnekjøttmiddag sitter i... !

Her blir det pinnekjøttmiddag sammen med mine foreldre idag, og det har jeg gledet meg til siden jul ifjor!:) Og endelig har snøen kommet for alvor her oppe i dalstrøka... Ambulansene farer forbi opp til sykehuset i tettere frekvens enn vanlig, så er nok vanskeligerer kjøreforhold eller noe slikt. Men skiføret blir da hvertfall bedre:)

Ha en fin dag!

Savipix
30-11-2008, 10:06
God morgon från Uppsala,

Blev en relativt sen kväll igår men jag blir något oroad av att jag blev påverkad av tre öl. :cry:

Idag blir det brunch med klasskamraterna på ett av stadens hotell och den varar förhoppningsvis lääänge!

Mulet, grått och +6 är det här i staden.

Someone
30-11-2008, 10:13
God morgen fra Oslo hvor bakken er dekket av en blanding av snø og is. Merker det litt i toppen at det ble endel øl igår, men ikke verre enn at en dusj og en god frokost kan løse det. I dag er det også tid for å gå på visning igjen, itillegg må jeg fyre opp jobb PCen og få gjort litt arbeid i ettermiddag. Ha en fin dag

Discus
30-11-2008, 10:58
God morgen fra skogens dyp. For lite snø til skitur, men nok til at det er tungt uten planker på beina. Nå nytes kaffe og nystekt vaffel før returen.

Ha en flott søndag.

LN-AØR
30-11-2008, 11:04
God morgen fra en solfylt hovedstad. Tja, hva skjer i da. Skal tilbake til RNoAF BOO med DY i kveld, men først skal vi ha en aldri så liten familiesammenkomst og feire bursdagen min som er på onsdag. Ha en fin dag alle sammen. ;)

FBU 4EVER
30-11-2008, 11:46
God morgen fra Nærsnes. Her er det snøfritt, men jeg ser innover mot Oslo at det ligger godt med snø i høyereliggende strøk som Holmenkollåsen.
Ny dag med standby fra 06-16. Litt lettere husarbeid og litt rydding. Ellers ikke noe.

mrbthomassn
30-11-2008, 11:53
Da står LN-RNN me teknisk på EVE. får ikke tenning på motor 1.

ENGM RAMP
30-11-2008, 11:55
God dagen fra Heggedal, og litt ovenfor Stein her oppe er det slettes ikke snøfritt! Det ligger et ganske tykt lag med snøslaps etter i går, og den har selvfølgelig frøset på litt og...

Ellers har man nettopp stått opp her, sovet godt ut i forkant av senvakt pluss nattevakt...En solid frokost skal vel lages, såå er det jobb...

Nyt søndagen dere som kan, ha en fiin dag!

M

LN-FHU
30-11-2008, 13:07
Go'søndag ettermiddag.
Her i barteland nytes FRIII....og venter bare på søndagsmiddagmed familien

Skal ikke gjøre NOE idag.....og godt er det :D

Ha en lat søndag :) :)

...og til dere som skal på jobb : "TOUGH !!!!!" :cool:

JoeW
30-11-2008, 13:47
De som bekymret seg for at jeg ikke skulle ut og more meg nok i går kan bare slappe av, bodegabesøk og utesteder gjorde sitt. Lite opphold i regnværet nå, skal ta oppvasken og komme meg ned på skolen hvor jeg lever i håpet om at en eller annen it-veileder dude jobber søndagsskift og har en recovery-cd til laptopen. Det straffer seg med kun en PC og dockingstasjon i slike tilfeller, jeg hadde satt av helgen til koselig excel-jobbing samt oppgaveskrivning. Spesielt det første fungerer dårlig på mobil, selvom jeg tror mobilen faktisk har excel installert. Nå sier laptopen også at ingen data kan bli rescued, så da håper jeg man slipper formatering og det som verre er... Jeg kjøper backup-system til uken!!

Fellowship
30-11-2008, 13:51
God 1.søndag i advent!

1.lys er tent, 1.vers av "Tenn lys" er avsunget, og advent-stjerner er gjort klar og hengt opp så de lyser når sola går ned.

snart går turen til OSL med sønnen som skal ut med WF tilbake til Sandane, etter et stort jubileum i familien i går, mor 90 år !

LN-MOW
30-11-2008, 14:20
Foerste soendag i advent, ja .. ikke mye som minner om jul her, til tross for at de foerste naboene har faatt opp juledekorasjonene. 5-6 grader og p***regn .. minner mest om en daarlig norsk novemberdag. Det indikerer 'innedag', muligens en liten utflukt til Borders, som er en bokhandel av type Barnes&Nobles.

Bizflyer
30-11-2008, 15:23
Fint og kaldt vintervær i sør i dag.

Snart går turen til byen med jr for å se julegranen på torvet tennes! Ellers er sofaen et hyggelig sted å være i dag!

BF:cool2

wf145
30-11-2008, 18:51
Hallo fra Alpharetta på lørraskvelden .. sitter her i skitværet med en utmerket liten brunvare fra Frankrike og er godt i gang med å ta Leeds fra dagens skyggefulle tilværelse i Coca Cola League og opp i Premier League. Og så snart dette er oppnådd, skal Chelsea brått ned i Conference League...

Jeg spiller selvfølgelig Football Manager 2009.

Meanwhile, in real life: :p

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=540961

LN-MOW
30-11-2008, 20:08
Meanwhile, in real life: :p

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=540961

Jeg lurte på hvor lang tid det tok før noen kom trekkende med denne, ja .. :rolleyes:

Men det er greit nok - fokuset må holdes på opprykk i år.