PDA

View Full Version : Nytt - og helt nytt - Flynytt

Jumper G5
29-11-2008, 10:49
God lørdag formiddag, folkens.

Om noen dager får Flynytt-abonnenter Flynytt 6/08 i postkassen, og det blir undertegnedes siste med redaktøransvaret for nå. Veldig mange av forumets skribenter har bidradd med tekst, bilder og tips til bladet i "mine" ti år, og det har jeg satt umåtelig stor pris på.

Når Flynytt nå kommer under den nye redaktøren Arnfinn Christensen sin hånd, er det i mine øyne et stort skritt fremover for bladet. Arnfinn er journalist av yrke, har fløyet småfly i mange år, og han har den design- og redaksjonelle kompetanse som trengs for å løfte bladet videre. Han er ansatt av NLF for å gjøre jobben for Motorflyseksjonen og Mikroflyseksjonen, og den 1/12 er han på plass for fullt med bare en knapp måned på seg (inkludert jul og nyttår...) til å lage sitt første blad. Samtidig gjøres spranget fra Quark til InDesign som produksjonsverktøy, og man vil kunne få en mer proff layout enn før, for de som er opptatt av slikt.

Mange av de "gamle" skribentene har takket ja til å fortsette å skrive for bladet, og jeg håper de av dere jeg kun når gjennom Scanair også vil fortsette å skrive/fotografere for Arnfinn, som fra mandag av overtar adressen "flynytt@nlf.no". Bladet er fremdeles laget av enthusiaster for enthusiaster.

Mvh Rolf

PS - har fulgt med på forumet innemellom slagene, og det har vært en markant saklighetsøkning, så for hva det er verdt er det er anbefalt i en notis på side 121 i bladet som nå er i posten. Bra jobbet av både skribenter og moderatorer her inne. Vi høres nok.

Extra230
29-11-2008, 11:01
Hei Rolf,

takk for lang og tro tjeneste og ikke minst en kjempejobb med å løfte Flynytt til hva det har blitt i dag.

Lykke til videre, du har sikkert ingn problemer med å fylle fritiden!

- Thore

M609
29-11-2008, 14:43
Meget godt jobba Rolf!

Flynytt har under din ledelse blitt et meget bra og profesjonelt magasin, mye bedre enn man skulle tro i et lite land med så få innbyggere og lite GA miljø.

Håper NAK/NLF vet å sette pris på den innsatsen du har gjort!

Mvh Anders

ENGM RAMP
29-11-2008, 15:38
Takk for kjempeinnsats Rolf!

Bladet har blitt et utrolig bra magasin, som også de andre gutta her sier! All ære til deg for jobb, innsats og tid du har brukt på det!

:devot:

seilfly
29-11-2008, 17:26
Job well done!
Det vil være som å hoppe etter Wirkola å fylle redaktørstillingen; kanskje mest fordi det har virket som om det alltid har vært et underskudd av stoff til bladet som har gjort at redaktøren har måttet jobbe ekstra mye... Uansett blir det spennende med ny redaktør også; og jeg er sikker på at mannen NLF ansatte er mer enn nok mannen for jobben.

Den "ekstra fritiden" som du nå får går vel kanskje med til familie kan jeg tenke meg!

- Og man skal vel ikke se bort ifra at du kommer med en og annen gjesteartikkel innimellom - det skulle vel ikke forundre meg...

JetBlue
30-11-2008, 11:00
Takk for kjempeinnsats Rolf!

Bladet har blitt et utrolig bra magasin, som også de andre gutta her sier! All ære til deg for jobb, innsats og tid du har brukt på det!

:devot:

Støtter det fullt ut. Takk for innsatsen og lykke til videre!

Fellowship
30-11-2008, 13:54
Tusen takk for all jobbinga du har lagt ned i Fynytt!!
Det har blitt et meget godt blad, og jeg ser frem til fortsettelsen :)

Fly high
30-11-2008, 21:33
Mange stjerner i boka til avtroppende redaktør! :up: Du har gjort en kjempejobb - og Flynytt har bare blitt bedre og bedre. :nor

Og heldigvis ser det ut til at det blir en meget bra erstatning slik at denne trenden kan fortsette. Arnfinn Christensen er en mann som har evnen til å inspirere, han skriver bra - og ut fra det jeg har lest av ham har han den nødvendige porsjonen med flydilla! ;)

STARSHIP 2
30-11-2008, 21:56
Jeg får alltid et stort smil når flynytt ligger i postkassa.. Du har gjort en kjempejobb, lykke til til Arnfinn Christensen!

raider66
30-11-2008, 22:32
Tusen takk Rolf, for mange interessante timer og spenning hver gang Flynytt har dumpet inn på jobben! Well dønn :-)

Beste hilsen Espen

LN-SSL
30-11-2008, 23:53
Tusen takk for den jobben som er gjort, og lykke til til arvtakeren!!!

Takk også til leverandører av stoff. Jeg er såpass oppe i åra at jeg husker hva Flynytt var en gang, og hvilken diamant det har blitt i dag..., i forhold....:)

Discus
04-12-2008, 23:36
Og da lå det en tykk blekke i postkassen, og helgelektyren er sikret. Takk for er fint blad!

Morten
05-12-2008, 11:28
Må takke for mange gode stunder med Flynytt :)