View Full Version : QF med 2 for 1 til Oz og deromkring (kun kort tid!)
Ken Guru expressen med venner har tilbud gjelder. Kun fra London i økonomiklasse, også på en del BA-codeshare-flighter
EDIT: gjelder også business og first
Priser for to personer tur/retur inkl. tax, eksempel:
London - Sydney GBP 977
London - Brisbane GBP 935
London - Wellington GBP 1097
http://www.qantas.com.au/regions/dyn/eu/gb/specials/birthdaySpecial
The sale starts at 00:01AM, Saturday 15 November and finishes at 11:59PM on Monday 17 November.
Oi, oi, bare jeg har hatt tid. Og dette er bare begynnelsen på hva som kommer framover..
"For 3 days only! Book amazing deals for 2 on selected Qantas International airfares. Deals available for Economy, Premium Economy (where available), Business and First class". Så det gjelder vel i Biz også!
Ja, ser man det - ikke bare R-klasse. Beklager - leste bare litt kjapt i farta og gjorde det søk på økonomi. Beklager!
Kommer hvertfall ned i GBP 4100 for to stik t/r i C-klasse i april så vidt jeg kan se
Her er det til og med mulig å få fly A380 til en billig penge.
Mener å huske at QF kvalifiserer for EB-ekstrapoeng. Stemmer dette? Ser at økonomi LHR-SYD gir 21172 QF-poeng. Hvor mange EB-poeng blir eventuelt dette?
Hadde man bare hatt mer ferie...
Dette er jo et kjempetilbud, vi får se omvi har tid og mulighet!
Og BA har for tiden salg fra London til Australia i business, i underkant av £2100.
Burde være mulig med noe BA-opptjening her hvertfall.
SAS EuroBonuspoeng
You earn Extra points on Qantas and Qantaslink routes, except on flights from Melbourne/Sydney to Auckland/Christchurch, Sydney to Buenos Aires and on flights to/from Europe.
SAS EuroBonuspoeng
You earn Extra points on Qantas and Qantaslink routes, except on flights from Melbourne/Sydney to Auckland/Christchurch, Sydney to Buenos Aires and on flights to/from Europe.
OK. Men dersom en booker LHR-SIN-SYD t/r vil en jo kunne få EB-ekstrapoeng på SIN-SYD slik jeg forstår det dersom denne flighten ikke fortsetter videre til UK. Og slike flighter tror jeg det var mulig å finne, men det blir kanskje ikke så mye EB-poeng at det er verdt å bry seg om?