View Full Version : DY EI-FHB/LN-NOE - status
ENGM RAMP
14-11-2008, 06:34
Testflight i går....
http://flickr.com/photos/smartjunco/3028773368/
Velkommen skal den være...
Kjekt å vente på NOE nytt ^_^
Og det var first flight RNT-MWH-BFI.
Tar det vel et par uker til så er den på vei mot hjemlandet tenker jeg?
Tommy777
14-11-2008, 16:46
Bra at NOE har begynt aa skje paa Renton :P
ENGM RAMP
23-12-2008, 03:33
God morgen Forumister!
Da ser det ut til at nylig ankomne LN-NOE har fått montert ferdig sliding carpet og er klar til dyst...Maskinen er satt opp i DY526-529-756-761-1108-1109 idag Lille Julaften!
LENNART! DETTE MÅ DA FÅ FREM SMILET? ;)
Løp og knips, og la oss få se damen! Happy knipsing!
(OSL-spottere: Den blir tauet inn på gate 21 etter kl. 09 idag)
-=M=-
Takker for den Morten, Den skal sees :lol: og knipses :colgate:
Mange mener at fly er hunkjønn - men hvis maskinen har en mannlig helt på halen - er det da fortsatt en dame vi snakker om?
ENGM RAMP
23-12-2008, 06:30
er det da fortsatt en dame vi snakker om?
Om fly Eivind, ALLTID en dame vi snakker om da, etter min mening da :D
OK... Men litt rart om du fortsatt snakker om hun Magnus Viking...selv om i "min" verden så er vi flinke til å bruke hunkjønn på det meste.
ENGM RAMP
23-12-2008, 06:43
hehe jo om man er av dem som bruker navnene flyene er gitt så, men selv gjør jeg aldri det :) Kan dog hende fordi jeg aldri ville klart å gått rundt å huske dem ;) Alt går på reg'er i "min" verden ;)
ENGM 911
23-12-2008, 06:44
NAX nye maskiner er i mine øyne de vakreste av de norske ruteflyselskapene. Winglets gjør maskinen så mye bedre.
Fly er vel strengt tatt intetkjønn da.. Siden man sier Et fly og ikke ei fly evt en fly osv ;)
sirpjalle
23-12-2008, 10:54
Hva da med skip? De er da vitterlig hunnkjønn...... Men det heter da et skip eller en båt....... :colgate:
I vår verden av kjøtt og blod definerer vi jo hann- og hunnkjønn etter hvorvidt man har henholdsvis utover- eller innovertiss. Meg bekjent har ikke fly noen av delene, ergo må det vel være intetkjønn vi snakker om... ^_^
Keypoint
23-12-2008, 12:05
Ser desverre ut som det er NOC som kommer som DY526...
Ser ut som -NOC ja , jaja
Joker7913
23-12-2008, 12:57
Hva da med skip? De er da vitterlig hunnkjønn...... Men det heter da et skip eller en båt....... :colgate:
Har altid hørt at man refererer til skibe fordi de er svære at styre! ;-)
Mange mener at fly er hunkjønn - men hvis maskinen har en mannlig helt på halen - er det da fortsatt en dame vi snakker om?
Du kaller da ikke Claudia Schiffer en mann hvis hun har paa seg en t-skjorte med Jim Morrison paa...? :love
Du kaller da ikke Claudia Schiffer en mann hvis hun har paa seg en t-skjorte med Jim Morrison paa...? :love
..eller han jeg så i frokostsalen på Radisson SAS i helge. Han var vel heller ikke dame fordi han hadde Celine Dion-t-skjorte??
sirpjalle
23-12-2008, 14:37
..eller han jeg så i frokostsalen på Radisson SAS i helge. Han var vel heller ikke dame fordi han hadde Celine Dion-t-skjorte??
Ja, hva var han? :colgate:
Men fra spøk til revolver, det var som nevnt i denne tråden ikke NOE som kom, men NOC. Fikk i det minste PH-BGD :)
Ja, hva var han? :colgate:
Pondusgenet mitt holdt på å ta overhånd, men det kunne fort blitt stygt og dyrt, så lot være...
Men fra spøk til revolver, det var som nevnt i denne tråden ikke NOE som kom, men NOC. Fikk i det minste PH-BGD :)
Den fløy jeg faktisk med BCN-AMS for halvannen uke siden.
Nu kommer NOE som NAX1109 från SXF på radarn.
Noen som kan fortelle hvor den skal imorgen ? Og dagen etterpå ?
Skal ikke fly i morgen. Har du ikke bedre ting å gjør på julaften?
Skal ikke fly i morgen. Har du ikke bedre ting å gjør på julaften?
Alltid noe å gjøre på julaften, men kommer -NOE innom, så tar eg turen ja,
men lite innenriks fly imorgen
Nå i kveld er LN-NOE på vei fra Orly til Gardermoen. De kan man se på http://www.vhf-online.dk/Air_info.htm. Men på http://www.flygradar.nu/ (http://www.flygradar.nu/karta.php?lat=59-355596110016314&lng=11-1181640625&zoom=7) kan man bare se NAX1497 uten registreringsbokstaver. Passerer Torp nå kl.22.
Og NOE lander om et par minutter
mulig at den skal fly OSL-LPA på lørdag:)?
Airbus 330
04-10-2016, 19:51
Da er EI-FHB/LN-NOE ferdig med sin tjeneste i Norwegian, denne gikk til BUD som D88920.
Siste flight med pax var IBZ-LGW som D89477.
Nå på vei til Indonesia, som PK-CRC (er på fr24.com)