PDA

View Full Version : Moteriktig kledd i Sør-Amerika!

SQ 777
13-11-2008, 15:13
Jeg nevnte i min tripreport tråd LIM-CUZ at jeg hadde snakket med flere hvor i Sør-Amerika man skulle reise neste gang.

Det ble anbefalt Colombia og jeg har allerede bestilt et par bøker hos Amazon. Men i går så jeg Globe Trekker på Travel med Megan. Hun sa det samme at Colombia var nå et relativt safe sted og få folk visste om det, og derfor få turister. Dette har jo litt sammenheng med kokain også.

Men dersom du følte deg utrygg viste hun en elegant boutique for moteriktige folk som solgte skuddsikre klær i alle varianter (inkl truser ).

Vet ikke hvem som er moteløve på forumet og samtidig litt redd i utlandet. Folks, have a look !:wow:

http://www.miguelcaballero.com/cms/front_content.php

Hovedkontor i Bogota ( selvfølgelig ) og ellers i Guatemala ( ble fortalt det var det værste ), Mexico og, YES HARRODS !!:71:

TOS
14-11-2008, 09:24
Hun sa det samme at Colombia var nå et relativt safe sted og få folk visste om det, ...

Jeg lurer litt på denne formuleringen. Er det relativt til andre siviliserte steder i verden, eller er det relativt til hvordan det var i Colombia....?;)

SQ 777
14-11-2008, 10:01
Da jeg var i Rio/Brasil første gang i 1993 var vel at det var det nest mest
farlige sted i Sør-Amerika etter Colombia..

Så nok relativt til hva folk tror/forventer om Colombia.. Megan nevnte det samme om Panama.

Samme sa de to forretningsfolkene fra Europa som pendlet hele området rundt
da jeg snakket med dem i Lima 19. oktober.

Som tidligere nevnt frarådet disse Venezuela som jeg in min enfoldighet trodde var OK grunnet Hugo Chavez !

De hadde heller ikke så mye pent å si om Guatemalla og Nicaragua heller, men fullroste Costa Rica !