PDA

View Full Version : OT: En "Flyvits" hentet fra nettet....


G-COLE
10-11-2008, 10:36
Kansje feil forum,- men denne var litt herlig da... ;)
-----------------------------
Uheldig flykaptein

Et fly lettet fra Gardermoen. Da det var kommet opp i flyhøyde, annonserte kapteinen over høytaleren, - God aften, mine damer og herrer, dette er kapteinen. Jeg og min besetning ønsker velkommen om bord på denne fra Oslo Lufthavn Gardermoen til Heatrow, London. Flyhøyden er ti tusen meter og vindforholdene er rolige, derfor regner vi med en behagelig flytur. Så bare len dere tilbake og slapp av mens vi... ÅH, HERREGUD!
Sjokkert taushet senker seg. Passasjerene vekslet stive blikk. Etter noen minutter var kapteinen igjen på høyttaleren.

- Mine damer og herrer, jeg beklager hvis jeg skremte dere tidligere, men forsikrer, det var ingenting dramatisk! En av flyvertinnene skulle skjenke opp kaffe til meg, og kom dessverre til å skjenke den rett i fanget mitt. Dere skal bare se forsiden av buksene mine!

En passasjer foran i kabinen mumler, - Det er ingenting, han skulle se baksiden av buksene mine!

LN-KGL
10-11-2008, 11:38
Opplevde noe tilsvarende under en tur på klapp i cockpit. Kaffen til kapteinen havnet ikke i fanget på kapteinen, men over skulder og brystet på stakkars meg som var snørt fast i klappsetet. Har dere hørt hvordan en stukket gris hyler, slik var det ikke men ... cockpitdøren er åpen så passasjerene kan se, flyvertinne henger over meg og prøver å tørke opp kaffe med fløte med mørkeblå servietter ... heldigvis var kaffen bare litt varmere enn lunken så det ble ikke store hylet.