PDA

View Full Version : G'onsdag


CK
09-02-2005, 06:48
ahhh, med EB til sjøs er jeg førstemann igjen. Inn døren på kontoret 06:40, og ingen andre ventet før tidligst klokken 07:00. Rakk ikke engang å drikke (gingerbread)latten min på veien til jobben i dag. Får hygge meg med den nå i stedet. I kveld er det LOST på TV Norge!!

Forresten: er det noen som sitter på låta "Livredd" (fra den norske filmen med samme navn) i mp3-format?? iPod'en min er sulten...

TigerBlack
09-02-2005, 07:05
Da var vi igang igjen, oppe før fanden har fått på seg tøfflane..

God morgen ønskes fra Lysaker :). Var ganske normalt trafikk på vei nedover idag.

Dollarkursen har virklig fått en rakett i ræva, den er jo oppe på 6.60 omtrent.. før jul var den på knappe 6.10.. jaja.

Ellers skjer det ikke stort.


Heads up dudes and dudettes :thumbup

atckyrre
09-02-2005, 10:01
God morgen ja.

Hadde 30 sekunder på meg til å ta dette bildet fra stua. Og kamera var ved min side...

http://img.photobucket.com/albums/1003/atckyrre/harstad%202005/1morning9feb05.jpg

CK
09-02-2005, 10:04
VAKKERT! Men, ingen fly...:)

LN-MOW
09-02-2005, 14:04
GO, DOLLAR! GO!!!!!!!

Morgenhilsen fra 04:45-fergen .. M/S Wenatchee stamper seg fram gjennom sundet .. lang dag foran meg, men lyspunktet er at mesteparten er dedisert til det store flyet med tre motorer.

Satser paa nok en vakker nordvestlig dag .. men for en gangs skyld har meterolygen spaadd pent, saa da kommer det nok til aa boette ned saa fort jeg kommer til Sea-Tac ... Men saa langt er det iallefall stjerneklart. Har kameraet klart, saa kanskje kommer det litt bilder i kveld.