PDA

View Full Version : God Mandag Morgen!

LN-KRF
03-11-2008, 06:51
Ble litt overrasket at ingen hadde laget tråden ennda!

Men i allefall god morgen fra Oslo! Litt kald morgen i dag, men ser ut til å bli bra være utover dagen, ennda litt hvitt på bakken etter forrige ukes snøvær!

Nå er det på jobb, for å så hjem igjen 1530, å ser allerede frem til helgen.

Min uke blir 1 dag kortere, så jeg har fri fra torsdag av! Før man settes på toget over til Solstaden! :cool:

Ha en flott dag foruminister!!

EB
03-11-2008, 07:27
Her blir man hjemme fra kontoret i dag - tett i nesa og vondt i halsen. Hvor mye te kan man drikke?

CK
03-11-2008, 07:44
god mandag morgen fra hjemmekontoret - som for øyeblikket er flyttet til sofaen der Prinsessen ser på barneTV og lilleprinsen sklir (han krabber ikke ennå) rundt på gulvet - mens far editerer change request til SAS group IT og hygger seg med excel på morgenkvisten. I morgen blir det OSL-CPH-STO og to dager i STO.

Noen som fikk med seg Christian Hvalens Bjørn Kjos-imitasjon i Nytt på Nytt på fredag?? Ubetalelig!!! (finnes vel på NRK Nett-TV?)

Bizflyer
03-11-2008, 07:49
God morgen fra Krsand!

Etter å ha drømt at jeg skulle tømme et svømmebasseng fullt av slanger, var det deilig å våkne! Selv om det er mandag! (Er det rart at jeg drikker?)

Nå er det frokost og barnetv her før ferden går via barnehagen til jobb.

Månedsavslutt står på programmet denne måneden!

Fikk med meg Valens Bjørn Kjos imitasjon ja! Kostelig den!! Hadde vært moro å se mer av den!

Arbeidslyst! Kom og du skal motstand finne!

BF:cool2

sirpjalle
03-11-2008, 07:49
God morgen fra Forus! kaldt men fint vær i dag.

Blir litt forumlesning før det blir møte og en lite produktiv dag:question:

Ha en god en :)

FBU 4EVER
03-11-2008, 08:12
I dag er DAGEN! Mandag i uke 45 og avreise til vår årlige tur til Barolo i Italia. Snart ferdig pakket. SK4715 tar oss til MXP. Derfra blir det leiebil til Barolo. Middag på Hotell Brezza. Noe med hvit trøffel til forrett, Brasato al Barolo til hovedrett. Til dette drikker vi husets egen Dolcetto d'Alba "San Lorenzo" og en Barolo "Cannubi". Noe espresso og grappa vil nok sette et utmerket puntum for kvelden. Hjemme igjen fredag kveld.:ITA:ITA:ITA

LN-AØR
03-11-2008, 08:17
God morgen fra en hangar i BOO. Klar for en ny dag med F-16 Våpenmontering og vedlikehold. Ha en fin dag!

EB
03-11-2008, 08:28
Akkurat fått med meg Nytt på nytt på nett-tv - Valen er konge!

DonRuud
03-11-2008, 08:34
God Morgen fra flatbygdene.. Endelig langfri:) 9 dager med forefallende... Lurer på om jeg skal ta meg en tur og finne skiføre:rolleyes:. For dere som vil se nytt på nytt igjen:
http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/429456
Ukas høydepunkt:)
Ha en riktig fin dag!

Egil
03-11-2008, 08:35
God morgen fra sofakroken i Mosjøen!

Nok en gråvåt dag midt i Norge, bare en grad over null i dag, brrrr...
Splittvakt @ MJF i dag, første økt er unnagjort så nå er det frokostid og en film på programmet!

Ble litt overrasket at ingen hadde laget tråden ennda!
- Må bare legge meg flat, har hatt fri siden tirsdag så jeg er ute av trening. Kom jo ikke på at jeg skulle sjekke scanair.no kl 0505 :p

E!

Jan
03-11-2008, 08:39
God morgen fra Jylland !

Da blev det Hamiltons tur fyshs :71:

Ser at DY er massivt tilstede med reklamer i de danske internetaviser idag !!!

Someone
03-11-2008, 08:52
God morgen fra Oslo. Var litt senere ute en vanlig, noe som resulterte i mye mer kø en normalt. Allerede fått rukket og herjet litt i Excel og snart skal også Power Point fyres opp og en lekker presentasjon skal snekres sammen. Ha en fin dag

JoeW
03-11-2008, 09:15
God morgen fra CPH. Her gjøres den siste innspurt til eksamen i ettermiddag. Ikke noe frokostmat i kjøleskapet, så her går det i seks ruter kokesjokolade og kaffe.

Savipix
03-11-2008, 09:19
God morgon från Uppsala,

Nya kurser står på programmet den här veckan i bland annat Business strategy och Consumer behaviour. Ruinerade mig halvt på amazon.co.uk igår (tack CK!). När jag kommer hem senare idag får jag fortsätta ta tag i städningen av lägenheten.

Ha en fin måndag!

Bizflyer
03-11-2008, 10:04
I dag er DAGEN! Mandag i uke 45 og avreise til vår årlige tur til Barolo i Italia. Snart ferdig pakket. SK4715 tar oss til MXP. Derfra blir det leiebil til Barolo. Middag på Hotell Brezza. Noe med hvit trøffel til forrett, Brasato al Barolo til hovedrett. Til dette drikker vi husets egen Dolcetto d'Alba "San Lorenzo" og en Barolo "Cannubi". Noe espresso og grappa vil nok sette et utmerket puntum for kvelden. Hjemme igjen fredag kveld.:ITA:ITA:ITA

Du slipper iallefall å kaste bort tid på å studere menyen!:D
Har du pugget den på forhånd?

BF:cool2

Molinari
03-11-2008, 10:28
Deilig morgen på gjemmekontoret. Gruffen i halsen, men te i koppen, så alt er mulig.
Lykke til i dag alle sammen!

Ludde
03-11-2008, 10:38
God morgon från HEL.
Läste på nätet att Maho Beach på St. Maarteen har skjölts i havet.
man håller på att starta ett Beach restaoration project men det kommer att ta tid!
Jag vill icke se att den spotting platsen försvinner så snart!

LN-MOW
03-11-2008, 13:38
G'morgen fra Alpharetta. 8 pluss og lyst allerede .. det tyder paa at ogsaa vi naa er kvitt sommertiden. Greit med saanne klokker som stiller seg selv .. ;)

Blir en tur til dyrlegen med katta paa morgenen .. hun har en urunveisinfeksjon, saa da maa vi ha litt antibiotika. Alltid morro aa presse slikt ned forbi de spisse tennene ned i kattegapet .. .

Ellers blir det vel vanlig arbeidsdag .. og fem dager til abfart Mosee!

TOS
03-11-2008, 13:56
Akkurat fått med meg Nytt på nytt på nett-tv - Valen er konge!

Ja, Valen er god, men jeg må vel si at jeg syntes hans Bjarne Brøndbo og Maradona var bedre enn Kjos-imitasjonen.:)

OJB
03-11-2008, 14:23
God ettermiddag fra Forus/Tananger,
Etter en fin helg er arbeidsuka kommet godt igang her over.
Nydelig vintervær idag, måtte bare fortsette slik.
Ukas tur til ABZ imorgen , onsdag i østlig retning OSL og til Lilleakerkontoret.
Her hopper ingen halte høns.
Det gjelder å støtte flyselskapene i disse ulvetider.:D
Ha en fin dag alle forumister.

Tommy777
03-11-2008, 16:49
God morgen fra Chicago! Her er det sommer saa det holder! Er meldt 25 varme i dag, dro paa jobb i poloskjorte og bilen kunne fortelle at det var 69F allerede klokka 0730!

Bensinprisene fortsetter nedover. Betalte 2.89 for Premium i dag, 2,49 skulle de ha for Regular.

Ser ut som vi lander en ganske stor kunde i dag, da er budsjettet innfridd mer en 3 ganger for innevaerende fiscal year.

Blir nok en tur til MSP denne uka ogsaa, sannsynligvis torsdag. Fredag baerer det til Orlando, Flyertalk Moderator konferanse og festmiddag

Ha en fin uke!

Martin
03-11-2008, 16:57
..og bensinprisene her er helt jo-jo om dagen.. Fylte 95 Blyfri for 9.noen-og-åtti i går, og så vel også bensin til under 9.80.. Onsdag og fredag forrige uke, hadde Statoil over vegen for jobben 9.99, mens det på torsdagen var oppe i 11-tallet et sted.. Under tiern igjen i går, og oppe i 11.63 nå...

Ellers alt det vanlige. Eneste spennende denne uka, blir vel å ta med seg gavekortet jeg fikk i helgen (forsinket bursdagspresang - sånn som kan brukes på alle kjøpesentrene til Olav Thon), og se om det ikke blir anskaffelse av den nye Pondus-boka på det nyåpnede Jessheim Storsenter..

LN-MOW
03-11-2008, 18:24
Bensinprisene fortsetter nedover. Betalte 2.89 for Premium i dag, 2,49 skulle de ha for Regular.

Dyyyyyrt .... 2.11 hos Costco .. 2.14 hos min lokale Shell (regular 87) .. :lol:

Tommy777
03-11-2008, 19:32
Dyyyyyrt .... 2.11 hos Costco .. 2.14 hos min lokale Shell (regular 87) .. :lol:

Vel, dersom man beveger seg ut av Chicago den avstanden du er fra Hotlanta, er prisene omtrent det samme her oppe. Salgstaxen i Cook County og Chicago er den hoeysete i USA, det maa ta delen av aeren for de hoeye prisene.

LN-MOW
03-11-2008, 20:15
Forøvrig er Halloween-stæsjet på Publix byttet ut med julegreier. Et dårlig tegn for handelsstanden - de må forvente et rævva julesalg. Vanligvis kommer ikke dette ut før etter Thanksgiving.

Tommy777
03-11-2008, 20:19
Hehe.. Tok en runde paa Bloomies i gaar og kunne konstatere at ting som aldri er paa salg plutselig var satt ned. Alt Hugo Boss, Tumi Tech, North Face, Joseph Abboud, samt masse mer var satt ned 30-40%. Det har jeg aldri sett foer... 5 Tag Heuer Carrera klokker var ogsaa paa Closeout, 1600 USD mot 2499 tidligere.

Naar det gjelder Publix, fikk jeg aarets latter naar vi var nede i Florida sist. Lyset i L'en i i det store skiltet paa utsiden av butikken, saa det skinte Pubix i groent. LOL!! Kjerringa beskyldte meg for aa vaere immature..

LN-MOW
03-11-2008, 22:04
Må innrømme at jeg fikk samme assosiasjon første gang jeg så en publix, så du er nok ikke alene om det ... hehe ... mener å huske at jeg ble møtt med en tilsvarende reaksjon,

Alt på salg, ja ... bare vent til SEA i januar .. da går nok Helly Hansen til spottpris ...

LN-MOW
04-11-2008, 05:08
Hehe.. Tok en runde paa Bloomies i gaar og kunne konstatere at ting som aldri er paa salg plutselig var satt ned. Alt Hugo Boss, Tumi Tech, North Face, Joseph Abboud, samt masse mer var satt ned 30-40%. Det har jeg aldri sett foer... 5 Tag Heuer Carrera klokker var ogsaa paa Closeout, 1600 USD mot 2499 tidligere.

Og elektronikkjeden Circuit City annonserte akkurat at de stenger 155 butikker, deriblant alle 16 de har her i Atlanta.

Butikkene holder stengt idag (tirsdag) og gjenåpner onsdag med opphørssalg. Her blir det mye billig elektronikk å finne .....

Liste over alle butikkene:
http://www.ajc.com/news/content/shared-gen/ap/Finance_General/Circuit_City_Store_Closings_List.html?cxntlid=info rm_artr